Detingut per celebrar l’aniversari del seu fill i anar-se sense pagar

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat espanyola i 27 anys que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa en celebrar en un parc de boles l’aniversari del seu fill menor amb més d’una trentena de convidats fugint del lloc en acabar l’esdeveniment sense abonar el compte.

Dissabte passat la responsable d’un parc infantil d’activitats d’aventura, denunciava en la Comissària de Districte Nord de la Policia Nacional a Alacant, que després de la celebració d’un aniversari on van assistir més de 30 persones entre xiquets i adults, van abandonar el lloc per la porta posterior sense abonar la factura, de més de 400 euros.

Els denunciats van celebrar l’aniversari d’un dels seus fills menors, per a això van contractar 23 menús infantils i l’animació per a l’esdeveniment, a més de realitzar múltiples consumicions. Segons anava acabant l’aniversari els convidats, van anar abandonant el local, fins que només va quedar la progenitora amb els seus fills, els quals van eixir de la sala per la porta de darrere sense pagar el compte.

Els agents del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord només comptaven amb un nom i un número de telèfon, després de les investigacions pertinents i després de la petició dels enregistraments del local, van poder identificar plenament a l’autor sent posteriorment citat en la Comissària de Districte Nord.

Els policies van detindre a l’home, que mancava d’antecedents policials, per un presumpte delicte d’estafa, sent posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials, quedant a l’espera de ser citat davant l’Autoritat judicial.

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.