8 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Detingut per celebrar l’aniversari del seu fill i anar-se sense pagar

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat espanyola i 27 anys que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa en celebrar en un parc de boles l’aniversari del seu fill menor amb més d’una trentena de convidats fugint del lloc en acabar l’esdeveniment sense abonar el compte.

Dissabte passat la responsable d’un parc infantil d’activitats d’aventura, denunciava en la Comissària de Districte Nord de la Policia Nacional a Alacant, que després de la celebració d’un aniversari on van assistir més de 30 persones entre xiquets i adults, van abandonar el lloc per la porta posterior sense abonar la factura, de més de 400 euros.

Els denunciats van celebrar l’aniversari d’un dels seus fills menors, per a això van contractar 23 menús infantils i l’animació per a l’esdeveniment, a més de realitzar múltiples consumicions. Segons anava acabant l’aniversari els convidats, van anar abandonant el local, fins que només va quedar la progenitora amb els seus fills, els quals van eixir de la sala per la porta de darrere sense pagar el compte.

Els agents del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord només comptaven amb un nom i un número de telèfon, després de les investigacions pertinents i després de la petició dels enregistraments del local, van poder identificar plenament a l’autor sent posteriorment citat en la Comissària de Districte Nord.

Els policies van detindre a l’home, que mancava d’antecedents policials, per un presumpte delicte d’estafa, sent posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials, quedant a l’espera de ser citat davant l’Autoritat judicial.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.