Detingut per celebrar l’aniversari del seu fill i anar-se sense pagar

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat espanyola i 27 anys que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa en celebrar en un parc de boles l’aniversari del seu fill menor amb més d’una trentena de convidats fugint del lloc en acabar l’esdeveniment sense abonar el compte.

Dissabte passat la responsable d’un parc infantil d’activitats d’aventura, denunciava en la Comissària de Districte Nord de la Policia Nacional a Alacant, que després de la celebració d’un aniversari on van assistir més de 30 persones entre xiquets i adults, van abandonar el lloc per la porta posterior sense abonar la factura, de més de 400 euros.

Els denunciats van celebrar l’aniversari d’un dels seus fills menors, per a això van contractar 23 menús infantils i l’animació per a l’esdeveniment, a més de realitzar múltiples consumicions. Segons anava acabant l’aniversari els convidats, van anar abandonant el local, fins que només va quedar la progenitora amb els seus fills, els quals van eixir de la sala per la porta de darrere sense pagar el compte.

Els agents del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord només comptaven amb un nom i un número de telèfon, després de les investigacions pertinents i després de la petició dels enregistraments del local, van poder identificar plenament a l’autor sent posteriorment citat en la Comissària de Districte Nord.

Els policies van detindre a l’home, que mancava d’antecedents policials, per un presumpte delicte d’estafa, sent posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials, quedant a l’espera de ser citat davant l’Autoritat judicial.

Últimes notícies

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.