Detingut per celebrar l’aniversari del seu fill i anar-se sense pagar

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat espanyola i 27 anys que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa en celebrar en un parc de boles l’aniversari del seu fill menor amb més d’una trentena de convidats fugint del lloc en acabar l’esdeveniment sense abonar el compte.

Dissabte passat la responsable d’un parc infantil d’activitats d’aventura, denunciava en la Comissària de Districte Nord de la Policia Nacional a Alacant, que després de la celebració d’un aniversari on van assistir més de 30 persones entre xiquets i adults, van abandonar el lloc per la porta posterior sense abonar la factura, de més de 400 euros.

Els denunciats van celebrar l’aniversari d’un dels seus fills menors, per a això van contractar 23 menús infantils i l’animació per a l’esdeveniment, a més de realitzar múltiples consumicions. Segons anava acabant l’aniversari els convidats, van anar abandonant el local, fins que només va quedar la progenitora amb els seus fills, els quals van eixir de la sala per la porta de darrere sense pagar el compte.

Els agents del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord només comptaven amb un nom i un número de telèfon, després de les investigacions pertinents i després de la petició dels enregistraments del local, van poder identificar plenament a l’autor sent posteriorment citat en la Comissària de Districte Nord.

Els policies van detindre a l’home, que mancava d’antecedents policials, per un presumpte delicte d’estafa, sent posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials, quedant a l’espera de ser citat davant l’Autoritat judicial.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.