Detingut per celebrar l’aniversari del seu fill i anar-se sense pagar

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Alacant a un home de nacionalitat espanyola i 27 anys que havia sigut denunciat per un presumpte delicte d’estafa en celebrar en un parc de boles l’aniversari del seu fill menor amb més d’una trentena de convidats fugint del lloc en acabar l’esdeveniment sense abonar el compte.

Dissabte passat la responsable d’un parc infantil d’activitats d’aventura, denunciava en la Comissària de Districte Nord de la Policia Nacional a Alacant, que després de la celebració d’un aniversari on van assistir més de 30 persones entre xiquets i adults, van abandonar el lloc per la porta posterior sense abonar la factura, de més de 400 euros.

Els denunciats van celebrar l’aniversari d’un dels seus fills menors, per a això van contractar 23 menús infantils i l’animació per a l’esdeveniment, a més de realitzar múltiples consumicions. Segons anava acabant l’aniversari els convidats, van anar abandonant el local, fins que només va quedar la progenitora amb els seus fills, els quals van eixir de la sala per la porta de darrere sense pagar el compte.

Els agents del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord només comptaven amb un nom i un número de telèfon, després de les investigacions pertinents i després de la petició dels enregistraments del local, van poder identificar plenament a l’autor sent posteriorment citat en la Comissària de Districte Nord.

Els policies van detindre a l’home, que mancava d’antecedents policials, per un presumpte delicte d’estafa, sent posat en llibertat després de prestar declaració en dependències policials, quedant a l’espera de ser citat davant l’Autoritat judicial.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.