Anuncios

El cementeri de Castelló tanca per la presència d’un porc vietnamita

 

El cementeri de Sant Josep de Castelló va permanéixer ahir divendres tancat al públic per la presència d’un porc vietnamita. La intrusió de l’animal es va detectar al voltant de les 11.30 hores, segons ha informat la Policia Local. Els agents van tancar el recinte per a evitar que l’animal escapara i constituïra algun perill per a la circulació. Malgrat això, l’animal segons sembla, ja hauria fet un passeig pel poble, ja que al llarg del matí la Policia Local va rebre diverses cridades telefòniques de conductors i vianants alertant que havien vist el porc per algunes vies públiques de la zona oest de Castelló, prop de la zona universitària i el perill que comporta per a la circulació. Es va donar avís a un expert de la Conselleria en aquest tipus d’incidents després de tancar el cementeri, per tal d’anestesiar l’animal i poder capturar-lo sense perill. Finalment, al voltant de les cinc i mitja s’ha aconseguit anestesiar l’exemplar amb un dispositiu preparat per a aquestos casos. Posteriorment va ser arreplegat per a que el servei municipal de recollida d’animals es fera càrrec del porc.

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios