El cementeri de Castelló tanca per la presència d’un porc vietnamita

 

El cementeri de Sant Josep de Castelló va permanéixer ahir divendres tancat al públic per la presència d’un porc vietnamita. La intrusió de l’animal es va detectar al voltant de les 11.30 hores, segons ha informat la Policia Local. Els agents van tancar el recinte per a evitar que l’animal escapara i constituïra algun perill per a la circulació. Malgrat això, l’animal segons sembla, ja hauria fet un passeig pel poble, ja que al llarg del matí la Policia Local va rebre diverses cridades telefòniques de conductors i vianants alertant que havien vist el porc per algunes vies públiques de la zona oest de Castelló, prop de la zona universitària i el perill que comporta per a la circulació. Es va donar avís a un expert de la Conselleria en aquest tipus d’incidents després de tancar el cementeri, per tal d’anestesiar l’animal i poder capturar-lo sense perill. Finalment, al voltant de les cinc i mitja s’ha aconseguit anestesiar l’exemplar amb un dispositiu preparat per a aquestos casos. Posteriorment va ser arreplegat per a que el servei municipal de recollida d’animals es fera càrrec del porc.

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.