El cementeri de Castelló tanca per la presència d’un porc vietnamita

 

El cementeri de Sant Josep de Castelló va permanéixer ahir divendres tancat al públic per la presència d’un porc vietnamita. La intrusió de l’animal es va detectar al voltant de les 11.30 hores, segons ha informat la Policia Local. Els agents van tancar el recinte per a evitar que l’animal escapara i constituïra algun perill per a la circulació. Malgrat això, l’animal segons sembla, ja hauria fet un passeig pel poble, ja que al llarg del matí la Policia Local va rebre diverses cridades telefòniques de conductors i vianants alertant que havien vist el porc per algunes vies públiques de la zona oest de Castelló, prop de la zona universitària i el perill que comporta per a la circulació. Es va donar avís a un expert de la Conselleria en aquest tipus d’incidents després de tancar el cementeri, per tal d’anestesiar l’animal i poder capturar-lo sense perill. Finalment, al voltant de les cinc i mitja s’ha aconseguit anestesiar l’exemplar amb un dispositiu preparat per a aquestos casos. Posteriorment va ser arreplegat per a que el servei municipal de recollida d’animals es fera càrrec del porc.

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.