El cementeri de Castelló tanca per la presència d’un porc vietnamita

 

El cementeri de Sant Josep de Castelló va permanéixer ahir divendres tancat al públic per la presència d’un porc vietnamita. La intrusió de l’animal es va detectar al voltant de les 11.30 hores, segons ha informat la Policia Local. Els agents van tancar el recinte per a evitar que l’animal escapara i constituïra algun perill per a la circulació. Malgrat això, l’animal segons sembla, ja hauria fet un passeig pel poble, ja que al llarg del matí la Policia Local va rebre diverses cridades telefòniques de conductors i vianants alertant que havien vist el porc per algunes vies públiques de la zona oest de Castelló, prop de la zona universitària i el perill que comporta per a la circulació. Es va donar avís a un expert de la Conselleria en aquest tipus d’incidents després de tancar el cementeri, per tal d’anestesiar l’animal i poder capturar-lo sense perill. Finalment, al voltant de les cinc i mitja s’ha aconseguit anestesiar l’exemplar amb un dispositiu preparat per a aquestos casos. Posteriorment va ser arreplegat per a que el servei municipal de recollida d’animals es fera càrrec del porc.

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.