El cementeri de Castelló tanca per la presència d’un porc vietnamita

 

El cementeri de Sant Josep de Castelló va permanéixer ahir divendres tancat al públic per la presència d’un porc vietnamita. La intrusió de l’animal es va detectar al voltant de les 11.30 hores, segons ha informat la Policia Local. Els agents van tancar el recinte per a evitar que l’animal escapara i constituïra algun perill per a la circulació. Malgrat això, l’animal segons sembla, ja hauria fet un passeig pel poble, ja que al llarg del matí la Policia Local va rebre diverses cridades telefòniques de conductors i vianants alertant que havien vist el porc per algunes vies públiques de la zona oest de Castelló, prop de la zona universitària i el perill que comporta per a la circulació. Es va donar avís a un expert de la Conselleria en aquest tipus d’incidents després de tancar el cementeri, per tal d’anestesiar l’animal i poder capturar-lo sense perill. Finalment, al voltant de les cinc i mitja s’ha aconseguit anestesiar l’exemplar amb un dispositiu preparat per a aquestos casos. Posteriorment va ser arreplegat per a que el servei municipal de recollida d’animals es fera càrrec del porc.

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.