12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Es reprén la cerca de Marta Calvo després d’un gir en la investigació

La Guàrdia Civil ha començat a buscar de nou a la jove Marta Calvo. Es busca el seu cos en una zona de València en la qual els agents de l’OCU creuen que Jorge Ignacio Palma podia haver estat amb ella i es podia haver desfet allí del cadàver.

Marta Calvo va desaparéixer el 7 de novembre de 2019. La jove va acudir a casa del detingut on van mantindre relacions sexuals.

Ell va assegurar que la dona va consumir molta droga i va començar el dia morta. Va assenyalar que es va espantar i que es va desfer del seu cos en diversos contenidors de la zona, però mai es van trobar restes mortals de la desapareguda.

Al presumpte assassí se li investiga per la mort d’altres tres dones amb les quals havia mantingut relacions sexuals i per la denúncia d’altres set dones que van sobreviure a les seues pràctiques de la ‘festa blanca’.

El detingut contractava els serveis de prostitutes i quan mantenien relacions introduïa drogues en les parts íntimes d’estes. Moltes d’elles es negaven i van aconseguir sobreviure a este atac.

 

Cerca en una pedrera pròxima a Manuel

 

La Guàrdia Civil ha començat este matí les labors de rastreig en una pedrera pròxima al poble de Manuel per a buscar el cadàver. Una trentena d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) i de diversos grups de la Comandància de València participen en l’operatiu amb gossos ensinistrats en la detecció de restes cadavèriques en les labors de rastreig en una pedrera pròxima a Manuel.

Els agents tenen previst rastrejar hui la pedrera, un xicotet abocador il·legal, un pou i altres punts situats als afores del nucli urbà de Manuel. Segons els posicionaments del seu telèfon, el delinqüent colombià va estar dos hores en un paratge pròxim a la seua casa poc després de la mort de Marta.

Últimes notícies

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Les autoritats han intervingut 2.005 quilos de cocaïna ocults en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València i han detingut a quatre persones. L'operació ha desarticulat una xarxa que introduïa droga en contenidors des de Sud-amèrica.

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.