Es reprén la cerca de Marta Calvo després d’un gir en la investigació

La Guàrdia Civil ha començat a buscar de nou a la jove Marta Calvo. Es busca el seu cos en una zona de València en la qual els agents de l’OCU creuen que Jorge Ignacio Palma podia haver estat amb ella i es podia haver desfet allí del cadàver.

Marta Calvo va desaparéixer el 7 de novembre de 2019. La jove va acudir a casa del detingut on van mantindre relacions sexuals.

Ell va assegurar que la dona va consumir molta droga i va començar el dia morta. Va assenyalar que es va espantar i que es va desfer del seu cos en diversos contenidors de la zona, però mai es van trobar restes mortals de la desapareguda.

Al presumpte assassí se li investiga per la mort d’altres tres dones amb les quals havia mantingut relacions sexuals i per la denúncia d’altres set dones que van sobreviure a les seues pràctiques de la ‘festa blanca’.

El detingut contractava els serveis de prostitutes i quan mantenien relacions introduïa drogues en les parts íntimes d’estes. Moltes d’elles es negaven i van aconseguir sobreviure a este atac.

 

Cerca en una pedrera pròxima a Manuel

 

La Guàrdia Civil ha començat este matí les labors de rastreig en una pedrera pròxima al poble de Manuel per a buscar el cadàver. Una trentena d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) i de diversos grups de la Comandància de València participen en l’operatiu amb gossos ensinistrats en la detecció de restes cadavèriques en les labors de rastreig en una pedrera pròxima a Manuel.

Els agents tenen previst rastrejar hui la pedrera, un xicotet abocador il·legal, un pou i altres punts situats als afores del nucli urbà de Manuel. Segons els posicionaments del seu telèfon, el delinqüent colombià va estar dos hores en un paratge pròxim a la seua casa poc després de la mort de Marta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil deté a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i extraure amb ella 1.000 euros en un caixer.

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.