Es reprén la cerca de Marta Calvo després d’un gir en la investigació

La Guàrdia Civil ha començat a buscar de nou a la jove Marta Calvo. Es busca el seu cos en una zona de València en la qual els agents de l’OCU creuen que Jorge Ignacio Palma podia haver estat amb ella i es podia haver desfet allí del cadàver.

Marta Calvo va desaparéixer el 7 de novembre de 2019. La jove va acudir a casa del detingut on van mantindre relacions sexuals.

Ell va assegurar que la dona va consumir molta droga i va començar el dia morta. Va assenyalar que es va espantar i que es va desfer del seu cos en diversos contenidors de la zona, però mai es van trobar restes mortals de la desapareguda.

Al presumpte assassí se li investiga per la mort d’altres tres dones amb les quals havia mantingut relacions sexuals i per la denúncia d’altres set dones que van sobreviure a les seues pràctiques de la ‘festa blanca’.

El detingut contractava els serveis de prostitutes i quan mantenien relacions introduïa drogues en les parts íntimes d’estes. Moltes d’elles es negaven i van aconseguir sobreviure a este atac.

 

Cerca en una pedrera pròxima a Manuel

 

La Guàrdia Civil ha començat este matí les labors de rastreig en una pedrera pròxima al poble de Manuel per a buscar el cadàver. Una trentena d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) i de diversos grups de la Comandància de València participen en l’operatiu amb gossos ensinistrats en la detecció de restes cadavèriques en les labors de rastreig en una pedrera pròxima a Manuel.

Els agents tenen previst rastrejar hui la pedrera, un xicotet abocador il·legal, un pou i altres punts situats als afores del nucli urbà de Manuel. Segons els posicionaments del seu telèfon, el delinqüent colombià va estar dos hores en un paratge pròxim a la seua casa poc després de la mort de Marta.

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.