13.9 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Es reprén la cerca de Marta Calvo després d’un gir en la investigació

La Guàrdia Civil ha començat a buscar de nou a la jove Marta Calvo. Es busca el seu cos en una zona de València en la qual els agents de l’OCU creuen que Jorge Ignacio Palma podia haver estat amb ella i es podia haver desfet allí del cadàver.

Marta Calvo va desaparéixer el 7 de novembre de 2019. La jove va acudir a casa del detingut on van mantindre relacions sexuals.

Ell va assegurar que la dona va consumir molta droga i va començar el dia morta. Va assenyalar que es va espantar i que es va desfer del seu cos en diversos contenidors de la zona, però mai es van trobar restes mortals de la desapareguda.

Al presumpte assassí se li investiga per la mort d’altres tres dones amb les quals havia mantingut relacions sexuals i per la denúncia d’altres set dones que van sobreviure a les seues pràctiques de la ‘festa blanca’.

El detingut contractava els serveis de prostitutes i quan mantenien relacions introduïa drogues en les parts íntimes d’estes. Moltes d’elles es negaven i van aconseguir sobreviure a este atac.

 

Cerca en una pedrera pròxima a Manuel

 

La Guàrdia Civil ha començat este matí les labors de rastreig en una pedrera pròxima al poble de Manuel per a buscar el cadàver. Una trentena d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) i de diversos grups de la Comandància de València participen en l’operatiu amb gossos ensinistrats en la detecció de restes cadavèriques en les labors de rastreig en una pedrera pròxima a Manuel.

Els agents tenen previst rastrejar hui la pedrera, un xicotet abocador il·legal, un pou i altres punts situats als afores del nucli urbà de Manuel. Segons els posicionaments del seu telèfon, el delinqüent colombià va estar dos hores en un paratge pròxim a la seua casa poc després de la mort de Marta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.