Es reprén la cerca de Marta Calvo després d’un gir en la investigació

La Guàrdia Civil ha començat a buscar de nou a la jove Marta Calvo. Es busca el seu cos en una zona de València en la qual els agents de l’OCU creuen que Jorge Ignacio Palma podia haver estat amb ella i es podia haver desfet allí del cadàver.

Marta Calvo va desaparéixer el 7 de novembre de 2019. La jove va acudir a casa del detingut on van mantindre relacions sexuals.

Ell va assegurar que la dona va consumir molta droga i va començar el dia morta. Va assenyalar que es va espantar i que es va desfer del seu cos en diversos contenidors de la zona, però mai es van trobar restes mortals de la desapareguda.

Al presumpte assassí se li investiga per la mort d’altres tres dones amb les quals havia mantingut relacions sexuals i per la denúncia d’altres set dones que van sobreviure a les seues pràctiques de la ‘festa blanca’.

El detingut contractava els serveis de prostitutes i quan mantenien relacions introduïa drogues en les parts íntimes d’estes. Moltes d’elles es negaven i van aconseguir sobreviure a este atac.

 

Cerca en una pedrera pròxima a Manuel

 

La Guàrdia Civil ha començat este matí les labors de rastreig en una pedrera pròxima al poble de Manuel per a buscar el cadàver. Una trentena d’agents de la Unitat Central Operativa (UCO) i de diversos grups de la Comandància de València participen en l’operatiu amb gossos ensinistrats en la detecció de restes cadavèriques en les labors de rastreig en una pedrera pròxima a Manuel.

Els agents tenen previst rastrejar hui la pedrera, un xicotet abocador il·legal, un pou i altres punts situats als afores del nucli urbà de Manuel. Segons els posicionaments del seu telèfon, el delinqüent colombià va estar dos hores en un paratge pròxim a la seua casa poc després de la mort de Marta.

Últimes notícies

El Consell només ha pagat el 60 % de les ajudes per la DANA, segons la Sindicatura

La Sindicatura de Comptes ha constatat que fins al febrer només s'ha abonat el 60 % de les ajudes per la DANA a la Comunitat Valenciana i alerta de possibles reintegraments per riscos d'incompliments en milers d'expedients.

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.