Un ciclista ferit després d’una discussió de trànsit en València

Un enfrontament entre una conductora i un ciclista s'ha produït este cap de setmana en València. Els dos s'han posat a discutir i finalment el ciclista ha resultat ferit per un home durant la discussió. Com ha avançat 'La Provincias', l'enfrontament, que ha sorgit d'una discussió de trànsit en el creuament dels carrers Maderas i Jerónimo de Monsoliu, ha ocorregut a les 13.30 hores del dissabte després que el ciclista recriminara a la conductora d'un cotxe per què la dona no havia respectat un senyal de cedir el pas en un creuament on tenia preferència el ciclista. Després de discrepar amb ell, els dos van iniciar una discussió i un creuament d'insults. En eixe moment un home que anava en el cotxe amb la dona i una xiqueta, va baixar del vehicle i es va enfrontar al ciclista. Els crits, els espentons i les punyades en ple carrer van ser enregistrats per un veí amb el telèfon mòbil, mentrestant, altres dos persones van cridar al 112 i van intentar separar als dos homes.

La conductora que havia comés la infracció va intentar mediar en la baralla i va caure a terra al rebre una espentada en el forceig. Un altre veí va demanar una mica de civisme però els dos es mostraven molt violents donada la situació. L'ocupant del cotxe es va mostrar molt violent en els últims segons de la baralla i li va propinar diverses punyades al ciclista quan aquest estava a terra sense poder defendre's. Un altre home d'avançada edat, va aconseguir apartar l'agressor i va tranquil·litzar els ànims. La víctima va patir una dislocació de muscle i va ser traslladat en ambulància a l'Hospital Clínic, L'home que li va causar la pallissa al ciclista va fugir abans que arribara la patrulla de la Policia Nacional, però els veïns van apuntar els números de la matrícula del cotxe per a facilitar la seua identificació. L'home va ser atés per l'ambulància ja que tenia considerables lesions.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.