Un ciclista ferit després d’una discussió de trànsit en València

Un enfrontament entre una conductora i un ciclista s'ha produït este cap de setmana en València. Els dos s'han posat a discutir i finalment el ciclista ha resultat ferit per un home durant la discussió. Com ha avançat 'La Provincias', l'enfrontament, que ha sorgit d'una discussió de trànsit en el creuament dels carrers Maderas i Jerónimo de Monsoliu, ha ocorregut a les 13.30 hores del dissabte després que el ciclista recriminara a la conductora d'un cotxe per què la dona no havia respectat un senyal de cedir el pas en un creuament on tenia preferència el ciclista. Després de discrepar amb ell, els dos van iniciar una discussió i un creuament d'insults. En eixe moment un home que anava en el cotxe amb la dona i una xiqueta, va baixar del vehicle i es va enfrontar al ciclista. Els crits, els espentons i les punyades en ple carrer van ser enregistrats per un veí amb el telèfon mòbil, mentrestant, altres dos persones van cridar al 112 i van intentar separar als dos homes.

La conductora que havia comés la infracció va intentar mediar en la baralla i va caure a terra al rebre una espentada en el forceig. Un altre veí va demanar una mica de civisme però els dos es mostraven molt violents donada la situació. L'ocupant del cotxe es va mostrar molt violent en els últims segons de la baralla i li va propinar diverses punyades al ciclista quan aquest estava a terra sense poder defendre's. Un altre home d'avançada edat, va aconseguir apartar l'agressor i va tranquil·litzar els ànims. La víctima va patir una dislocació de muscle i va ser traslladat en ambulància a l'Hospital Clínic, L'home que li va causar la pallissa al ciclista va fugir abans que arribara la patrulla de la Policia Nacional, però els veïns van apuntar els números de la matrícula del cotxe per a facilitar la seua identificació. L'home va ser atés per l'ambulància ja que tenia considerables lesions.

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.