12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un ciclista ferit després d’una discussió de trànsit en València

Un enfrontament entre una conductora i un ciclista s'ha produït este cap de setmana en València. Els dos s'han posat a discutir i finalment el ciclista ha resultat ferit per un home durant la discussió. Com ha avançat 'La Provincias', l'enfrontament, que ha sorgit d'una discussió de trànsit en el creuament dels carrers Maderas i Jerónimo de Monsoliu, ha ocorregut a les 13.30 hores del dissabte després que el ciclista recriminara a la conductora d'un cotxe per què la dona no havia respectat un senyal de cedir el pas en un creuament on tenia preferència el ciclista. Després de discrepar amb ell, els dos van iniciar una discussió i un creuament d'insults. En eixe moment un home que anava en el cotxe amb la dona i una xiqueta, va baixar del vehicle i es va enfrontar al ciclista. Els crits, els espentons i les punyades en ple carrer van ser enregistrats per un veí amb el telèfon mòbil, mentrestant, altres dos persones van cridar al 112 i van intentar separar als dos homes.

La conductora que havia comés la infracció va intentar mediar en la baralla i va caure a terra al rebre una espentada en el forceig. Un altre veí va demanar una mica de civisme però els dos es mostraven molt violents donada la situació. L'ocupant del cotxe es va mostrar molt violent en els últims segons de la baralla i li va propinar diverses punyades al ciclista quan aquest estava a terra sense poder defendre's. Un altre home d'avançada edat, va aconseguir apartar l'agressor i va tranquil·litzar els ànims. La víctima va patir una dislocació de muscle i va ser traslladat en ambulància a l'Hospital Clínic, L'home que li va causar la pallissa al ciclista va fugir abans que arribara la patrulla de la Policia Nacional, però els veïns van apuntar els números de la matrícula del cotxe per a facilitar la seua identificació. L'home va ser atés per l'ambulància ja que tenia considerables lesions.

Últimes notícies

Aemet preveu en la Comunitat Valenciana el nadal més fred des de 2010

Aemet preveu que Nadal de 2025 en la Comunitat Valenciana siga la més freda des de 2010 per l'entrada d'aire fred, amb clar contrast respecte a anys recents.

Nou mil menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús solidaris seran elaborats en les cuines d'Alacant Gastronòmica Solidària per a persones vulnerables i es repartiran en les principals dates nadalenques.

Ruth Merino relleva a Pablo Broseta com a secretària autonòmica davant la UE i les CCAA

Ruth Merino serà la nova secretària autonòmica de Representació davant la Unió Europea i les Comunitats Autònomes en substitució de Pablo Broseta. El Consell confirma el relleu després del ple.

Valderrama anuncia un pla d’infraestructures de seguretat i emergències de 40 milions i un protocol automàtic

El conseller ha situat este pla com a eix de la seua gestió l'any i mig restant. Inclou la modernització de bases, millores en el centre de coordinació i un protocol de resposta.

Marcelino admet que és difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça malgrat la ratxa del Vila-real

El tècnic del Vila-real va defendre que el seu equip pot estar prop dels grans, però va subratllar que barallar-los la Lliga és molt complicat. En la prèvia del dol davant el líder, va posar el focus en les àrees i en la gestió emocional dels partits.

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.