Un ciclista ferit després d’una discussió de trànsit en València

Un enfrontament entre una conductora i un ciclista s'ha produït este cap de setmana en València. Els dos s'han posat a discutir i finalment el ciclista ha resultat ferit per un home durant la discussió. Com ha avançat 'La Provincias', l'enfrontament, que ha sorgit d'una discussió de trànsit en el creuament dels carrers Maderas i Jerónimo de Monsoliu, ha ocorregut a les 13.30 hores del dissabte després que el ciclista recriminara a la conductora d'un cotxe per què la dona no havia respectat un senyal de cedir el pas en un creuament on tenia preferència el ciclista. Després de discrepar amb ell, els dos van iniciar una discussió i un creuament d'insults. En eixe moment un home que anava en el cotxe amb la dona i una xiqueta, va baixar del vehicle i es va enfrontar al ciclista. Els crits, els espentons i les punyades en ple carrer van ser enregistrats per un veí amb el telèfon mòbil, mentrestant, altres dos persones van cridar al 112 i van intentar separar als dos homes.

La conductora que havia comés la infracció va intentar mediar en la baralla i va caure a terra al rebre una espentada en el forceig. Un altre veí va demanar una mica de civisme però els dos es mostraven molt violents donada la situació. L'ocupant del cotxe es va mostrar molt violent en els últims segons de la baralla i li va propinar diverses punyades al ciclista quan aquest estava a terra sense poder defendre's. Un altre home d'avançada edat, va aconseguir apartar l'agressor i va tranquil·litzar els ànims. La víctima va patir una dislocació de muscle i va ser traslladat en ambulància a l'Hospital Clínic, L'home que li va causar la pallissa al ciclista va fugir abans que arribara la patrulla de la Policia Nacional, però els veïns van apuntar els números de la matrícula del cotxe per a facilitar la seua identificació. L'home va ser atés per l'ambulància ja que tenia considerables lesions.

Últimes notícies

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.