Dos ciclistes ferits greus en caure en la Serra del Maigmó en Tibi

 

Dos ciclistes, un xic de 18 anys i un home de 52, han resultat ferits en patir una caiguda en la Serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, en l’Alcoià (Alacant), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

L’incident s’ha registrat cap a les 10.30 hores del matí d’este dissabte, quan el CICU ha rebut l’avís de què dos ciclistes havien caigut en la Serra del Maigmó.

 

Fins al lloc dels fets s’ha traslladat una unitat SAMU i un SVB. Els seus equips mèdics han assistit a dos hòmens, un de 18 anys i un altre de 52, i els han traslladat a l’Hospital General d’Alacant amb ferides greus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSOE exigix sancionar al diputat de Vox expulsat del Congrés i Vox s’atrinxera en la seua defensa

El PSOE reclama a la Mesa del Congrés una sanció exemplar per al diputat de Vox José María Sánchez després de la seua expulsió del ple, mentres Vox qüestiona l'actuació de la presidència i nega errors en la conducta del seu parlamentari.

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fins a 4 quilòmetres de retencions

Un motorista de 44 anys ha mort en un accident amb un cotxe en la V-30 a l'altura de Paterna, la qual cosa ha provocat cues de fins a 4 quilòmetres en sentit port.

Labora t’acompanya en cada pas del teu camí professional

Trobar treball i moure's en un mercat laboral en...

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.

Cel buidat i temperatures a l’alça en la Comunitat Valenciana a mitat d’abril

La Comunitat Valenciana afronta la mitat d'abril amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en ascens, tant en les mínimes com en les màximes, segons la previsió de Aemet.

Un accident en la V-30 a Paterna provoca cues de tres quilòmetres cap al port

Un accident a l'altura de Paterna ha generat retencions d'uns tres quilòmetres en la V-30 en sentit port, sense que s'hagen registrat sinistres mortals en la Comunitat Valenciana durant la nit.

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.