Cinc ferits després d’una explosió de gas butà en un habitatge de Griñón, Madrid

 

Cinc persones han resultat ferides a causa d'una explosió de gas butà en un habitatge situat en la localitat de Griñón, Madrid. Fonts d'Emergències 112 Comunitat de Madrid han informat que un dels afectats està ferit greu i els altres quatre tenen ferides lleus.

  

  

L'explosió s'ha produït en la planta baixa d'un edifici de tres plantes en el número 20 del carrer Major de Griñón. Sembla que hi havia diverses bombones de gas butà, encara que de moment es desconeixen les causes.

  

  

Els Bombers de la Comunitat de Madrid van haver de rescatar a un home de 85 anys després de registrar-se un incendi després de l'explosió de la bombona de gas. També van ser rescatats un policia de paisà i diversos agents de la Guàrdia Civil.

 

L'estat dels ferits 

L'ancià ha patit cremades de segon i tercer grau en el 70% del seu cos. Els serveis del SUMMA ho van traslladar a la unitat de cremats de l'Hospital de Getafe amb pronòstic molt greu i intubado.

  

  

Així mateix, els serveis sanitaris van haver d'atendre al policia anara de servei de 37 anys el qual es va fracturar la nina ajudant als veïns del bloc de pisos a abandonar l'edifici. També ha patit intoxicació per inhalació de fum.

  

  

El SUMMA també va haver d'atendre a tres homes de 88,72 i 34 anys —este últim guàrdia civil— també per intoxicació, encara que van ser donats d'alta a continuació.

  

  

Els bombers van poder controlar les flames de l'incendi produït per l'explosió de bombones de butà i els veïns ja han pogut tornar a les seues cases. S'ha vist afectada la porta d'entrada al portal que ha quedat desquadrada a causa de l'explosió —va dificultar les tasques de desallotjament.

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.