Cinc ferits després d’una explosió de gas butà en un habitatge de Griñón, Madrid

 

Cinc persones han resultat ferides a causa d'una explosió de gas butà en un habitatge situat en la localitat de Griñón, Madrid. Fonts d'Emergències 112 Comunitat de Madrid han informat que un dels afectats està ferit greu i els altres quatre tenen ferides lleus.

  

  

L'explosió s'ha produït en la planta baixa d'un edifici de tres plantes en el número 20 del carrer Major de Griñón. Sembla que hi havia diverses bombones de gas butà, encara que de moment es desconeixen les causes.

  

  

Els Bombers de la Comunitat de Madrid van haver de rescatar a un home de 85 anys després de registrar-se un incendi després de l'explosió de la bombona de gas. També van ser rescatats un policia de paisà i diversos agents de la Guàrdia Civil.

 

L'estat dels ferits 

L'ancià ha patit cremades de segon i tercer grau en el 70% del seu cos. Els serveis del SUMMA ho van traslladar a la unitat de cremats de l'Hospital de Getafe amb pronòstic molt greu i intubado.

  

  

Així mateix, els serveis sanitaris van haver d'atendre al policia anara de servei de 37 anys el qual es va fracturar la nina ajudant als veïns del bloc de pisos a abandonar l'edifici. També ha patit intoxicació per inhalació de fum.

  

  

El SUMMA també va haver d'atendre a tres homes de 88,72 i 34 anys —este últim guàrdia civil— també per intoxicació, encara que van ser donats d'alta a continuació.

  

  

Els bombers van poder controlar les flames de l'incendi produït per l'explosió de bombones de butà i els veïns ja han pogut tornar a les seues cases. S'ha vist afectada la porta d'entrada al portal que ha quedat desquadrada a causa de l'explosió —va dificultar les tasques de desallotjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.