11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Cinc ferits després d’una explosió de gas butà en un habitatge de Griñón, Madrid

 

Cinc persones han resultat ferides a causa d'una explosió de gas butà en un habitatge situat en la localitat de Griñón, Madrid. Fonts d'Emergències 112 Comunitat de Madrid han informat que un dels afectats està ferit greu i els altres quatre tenen ferides lleus.

  

  

L'explosió s'ha produït en la planta baixa d'un edifici de tres plantes en el número 20 del carrer Major de Griñón. Sembla que hi havia diverses bombones de gas butà, encara que de moment es desconeixen les causes.

  

  

Els Bombers de la Comunitat de Madrid van haver de rescatar a un home de 85 anys després de registrar-se un incendi després de l'explosió de la bombona de gas. També van ser rescatats un policia de paisà i diversos agents de la Guàrdia Civil.

 

L'estat dels ferits 

L'ancià ha patit cremades de segon i tercer grau en el 70% del seu cos. Els serveis del SUMMA ho van traslladar a la unitat de cremats de l'Hospital de Getafe amb pronòstic molt greu i intubado.

  

  

Així mateix, els serveis sanitaris van haver d'atendre al policia anara de servei de 37 anys el qual es va fracturar la nina ajudant als veïns del bloc de pisos a abandonar l'edifici. També ha patit intoxicació per inhalació de fum.

  

  

El SUMMA també va haver d'atendre a tres homes de 88,72 i 34 anys —este últim guàrdia civil— també per intoxicació, encara que van ser donats d'alta a continuació.

  

  

Els bombers van poder controlar les flames de l'incendi produït per l'explosió de bombones de butà i els veïns ja han pogut tornar a les seues cases. S'ha vist afectada la porta d'entrada al portal que ha quedat desquadrada a causa de l'explosió —va dificultar les tasques de desallotjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.