Cinc ferits després d’una explosió de gas butà en un habitatge de Griñón, Madrid

 

Cinc persones han resultat ferides a causa d'una explosió de gas butà en un habitatge situat en la localitat de Griñón, Madrid. Fonts d'Emergències 112 Comunitat de Madrid han informat que un dels afectats està ferit greu i els altres quatre tenen ferides lleus.

  

  

L'explosió s'ha produït en la planta baixa d'un edifici de tres plantes en el número 20 del carrer Major de Griñón. Sembla que hi havia diverses bombones de gas butà, encara que de moment es desconeixen les causes.

  

  

Els Bombers de la Comunitat de Madrid van haver de rescatar a un home de 85 anys després de registrar-se un incendi després de l'explosió de la bombona de gas. També van ser rescatats un policia de paisà i diversos agents de la Guàrdia Civil.

 

L'estat dels ferits 

L'ancià ha patit cremades de segon i tercer grau en el 70% del seu cos. Els serveis del SUMMA ho van traslladar a la unitat de cremats de l'Hospital de Getafe amb pronòstic molt greu i intubado.

  

  

Així mateix, els serveis sanitaris van haver d'atendre al policia anara de servei de 37 anys el qual es va fracturar la nina ajudant als veïns del bloc de pisos a abandonar l'edifici. També ha patit intoxicació per inhalació de fum.

  

  

El SUMMA també va haver d'atendre a tres homes de 88,72 i 34 anys —este últim guàrdia civil— també per intoxicació, encara que van ser donats d'alta a continuació.

  

  

Els bombers van poder controlar les flames de l'incendi produït per l'explosió de bombones de butà i els veïns ja han pogut tornar a les seues cases. S'ha vist afectada la porta d'entrada al portal que ha quedat desquadrada a causa de l'explosió —va dificultar les tasques de desallotjament.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.