Els cinc mesos consecutius de vaga d’examinadors deixa a més de 20.000 alumnes sense el carnet de conduir a València

Preocupació i incertesa. Així es senten els responsables de les autoescoles de la Comunitat davant les constants vagues convocades pels examinadors. I és que, des que el passat 19 de juny començaren a realitzar parades, s'han quedat pel camí un total de 20.000 valencians sense poder realitzar l'examen pràctic i amb la qual cosa sense poder aconseguir el carnet de conducció. Són, per tant, ja cinc mesos consecutius de conflicte entre els examinadors i la Direcció General de Tràfic (DGT). I d'esta situació els principals afectats són les persones interessades a aconseguir el carnet de conducció i també les autoescoles, ja que econòmicament el suposa un colp dur.

 

La província de València, una de les més afectades 

Segons publica hui 'Levante-EMV' en la seua portada, la província de València és una de les més afectades amb 13.000 cancel·lacions i amb 78.000 alumnes menys respecte el 2016. D'altra banda, en l'àmbit nacional la xifra d'examinadors també s'ha disminuït de manera significativa.

Últimes notícies

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.