Els cinc mesos consecutius de vaga d’examinadors deixa a més de 20.000 alumnes sense el carnet de conduir a València

Preocupació i incertesa. Així es senten els responsables de les autoescoles de la Comunitat davant les constants vagues convocades pels examinadors. I és que, des que el passat 19 de juny començaren a realitzar parades, s'han quedat pel camí un total de 20.000 valencians sense poder realitzar l'examen pràctic i amb la qual cosa sense poder aconseguir el carnet de conducció. Són, per tant, ja cinc mesos consecutius de conflicte entre els examinadors i la Direcció General de Tràfic (DGT). I d'esta situació els principals afectats són les persones interessades a aconseguir el carnet de conducció i també les autoescoles, ja que econòmicament el suposa un colp dur.

 

La província de València, una de les més afectades 

Segons publica hui 'Levante-EMV' en la seua portada, la província de València és una de les més afectades amb 13.000 cancel·lacions i amb 78.000 alumnes menys respecte el 2016. D'altra banda, en l'àmbit nacional la xifra d'examinadors també s'ha disminuït de manera significativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.

La Policia desvincula la desaparició de Jesús Tavira del crim de la viuda de Sala

La investigació sobre la desaparició de l'empresari Jesús Tavira apunta a un ajust de comptes per deutes i s'allunya de la hipòtesi d'una connexió amb l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

El terratrémol de 3,5 a Ontinyent es queda en un esglai i no causa danys

Un terratrémol de magnitud 3,5 amb epicentre al nord-oest d'Ontinyent s'ha notat en tot el municipi però no ha provocat danys materials ni incidències destacades.

La vicepresidenta Susana Camarero declararà com a testimoni per la gestió de la dana el 10 de juny

El jutjat de Catarroja cita a la vicepresidenta Susana Camarero com a testimoni el 10 de juny en la causa penal sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.