8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Els cinc mesos consecutius de vaga d’examinadors deixa a més de 20.000 alumnes sense el carnet de conduir a València

Preocupació i incertesa. Així es senten els responsables de les autoescoles de la Comunitat davant les constants vagues convocades pels examinadors. I és que, des que el passat 19 de juny començaren a realitzar parades, s'han quedat pel camí un total de 20.000 valencians sense poder realitzar l'examen pràctic i amb la qual cosa sense poder aconseguir el carnet de conducció. Són, per tant, ja cinc mesos consecutius de conflicte entre els examinadors i la Direcció General de Tràfic (DGT). I d'esta situació els principals afectats són les persones interessades a aconseguir el carnet de conducció i també les autoescoles, ja que econòmicament el suposa un colp dur.

 

La província de València, una de les més afectades 

Segons publica hui 'Levante-EMV' en la seua portada, la província de València és una de les més afectades amb 13.000 cancel·lacions i amb 78.000 alumnes menys respecte el 2016. D'altra banda, en l'àmbit nacional la xifra d'examinadors també s'ha disminuït de manera significativa.

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós