Anuncios

Els cinc mesos consecutius de vaga d’examinadors deixa a més de 20.000 alumnes sense el carnet de conduir a València

Preocupació i incertesa. Així es senten els responsables de les autoescoles de la Comunitat davant les constants vagues convocades pels examinadors. I és que, des que el passat 19 de juny començaren a realitzar parades, s'han quedat pel camí un total de 20.000 valencians sense poder realitzar l'examen pràctic i amb la qual cosa sense poder aconseguir el carnet de conducció. Són, per tant, ja cinc mesos consecutius de conflicte entre els examinadors i la Direcció General de Tràfic (DGT). I d'esta situació els principals afectats són les persones interessades a aconseguir el carnet de conducció i també les autoescoles, ja que econòmicament el suposa un colp dur.

 

La província de València, una de les més afectades 

Segons publica hui 'Levante-EMV' en la seua portada, la província de València és una de les més afectades amb 13.000 cancel·lacions i amb 78.000 alumnes menys respecte el 2016. D'altra banda, en l'àmbit nacional la xifra d'examinadors també s'ha disminuït de manera significativa.

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.
Anuncios