El cirurgià haurà d’extirpar la vesícula a Teo Rodríguez

 

 

El jove valencià Teo Rodríguez, un veí de Turís de 34 anys, pateix obessitat mòrbida com a conseqüència d’haver arribat a pesar 384 quilos. Un pes assolit el darrer estiu que va fer imprescindible el seu ingrès en l’Hospital de Manises, on ha realitzat un tractament que l’ha ajudat a baixar fins els 253 quilos que pesa a dia de hui.

 

La bona notícia és que ahir, després de mesos de tractament, va començar les proves de valoració quirúrgica prèvies a l’operació de bypass gàstric per laparoscòpia a l’Hospital La Inmaculada de Granada. Segons sembla, si els resultats d’aquestes proves són favorables, a mitjan febrer se li practicarà l’esmentada operació per part d’un equip de professionals multidisciplinar amb el doctor Ballesta, pioner en operacions d’aquestes característiques, al capdavant.

 

A més del bypass gàstric, se li practicarà una extirpació de la vesícula biliar, ja que se li han detectat pedres. Per eixe motiu, les diverses proves prèvies a l’operació tenen com a principal objectiu detectar la correcció de les funcions dels diversos òrgans vitals de Teo i el seu estat general. Dissortadament i a causa d’un problema burocràtic entre el centre hospitalari i l’administració valenciana, l’operació es retardarà més del que estava previst, ja que en un principi s’hauria d’haver realitzat el dia 6 de febrer. 

 

La problemàtica existent consisteix en què el cost d’aquesta operació és molt elevat, i Teo ha hagut de sol·licitar l’ajuda de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat per tal de fer front als prop de 6.000 euros que costa l’hospitalització, ja que el doctor Ballesta es farà càrrec del cost de l’operació, que tindrà al voltant d’hora i mitja de durada, i les actuacions mèdiques. La finalitat principal de l’operació és la reducció de l’estòmac i part de l’absorció intestinal. 

 

La família de Teo va denunciar al centre hospitalari i a la Conselleria de Sanitat ja que va ser transportat amb un camió de mudances després de ser  ingressat en l’Hospital de Manises sense un criteri hospitalari per no disposar d’un espai on rebre les cures necessàries. Després de rebre una alta el mateix mes, va patir una insuficiència respiratòria i va haver de tornar a ser ingressat.

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.