El cirurgià haurà d’extirpar la vesícula a Teo Rodríguez

 

 

El jove valencià Teo Rodríguez, un veí de Turís de 34 anys, pateix obessitat mòrbida com a conseqüència d’haver arribat a pesar 384 quilos. Un pes assolit el darrer estiu que va fer imprescindible el seu ingrès en l’Hospital de Manises, on ha realitzat un tractament que l’ha ajudat a baixar fins els 253 quilos que pesa a dia de hui.

 

La bona notícia és que ahir, després de mesos de tractament, va començar les proves de valoració quirúrgica prèvies a l’operació de bypass gàstric per laparoscòpia a l’Hospital La Inmaculada de Granada. Segons sembla, si els resultats d’aquestes proves són favorables, a mitjan febrer se li practicarà l’esmentada operació per part d’un equip de professionals multidisciplinar amb el doctor Ballesta, pioner en operacions d’aquestes característiques, al capdavant.

 

A més del bypass gàstric, se li practicarà una extirpació de la vesícula biliar, ja que se li han detectat pedres. Per eixe motiu, les diverses proves prèvies a l’operació tenen com a principal objectiu detectar la correcció de les funcions dels diversos òrgans vitals de Teo i el seu estat general. Dissortadament i a causa d’un problema burocràtic entre el centre hospitalari i l’administració valenciana, l’operació es retardarà més del que estava previst, ja que en un principi s’hauria d’haver realitzat el dia 6 de febrer. 

 

La problemàtica existent consisteix en què el cost d’aquesta operació és molt elevat, i Teo ha hagut de sol·licitar l’ajuda de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat per tal de fer front als prop de 6.000 euros que costa l’hospitalització, ja que el doctor Ballesta es farà càrrec del cost de l’operació, que tindrà al voltant d’hora i mitja de durada, i les actuacions mèdiques. La finalitat principal de l’operació és la reducció de l’estòmac i part de l’absorció intestinal. 

 

La família de Teo va denunciar al centre hospitalari i a la Conselleria de Sanitat ja que va ser transportat amb un camió de mudances després de ser  ingressat en l’Hospital de Manises sense un criteri hospitalari per no disposar d’un espai on rebre les cures necessàries. Després de rebre una alta el mateix mes, va patir una insuficiència respiratòria i va haver de tornar a ser ingressat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.