El cirurgià haurà d’extirpar la vesícula a Teo Rodríguez

 

 

El jove valencià Teo Rodríguez, un veí de Turís de 34 anys, pateix obessitat mòrbida com a conseqüència d’haver arribat a pesar 384 quilos. Un pes assolit el darrer estiu que va fer imprescindible el seu ingrès en l’Hospital de Manises, on ha realitzat un tractament que l’ha ajudat a baixar fins els 253 quilos que pesa a dia de hui.

 

La bona notícia és que ahir, després de mesos de tractament, va començar les proves de valoració quirúrgica prèvies a l’operació de bypass gàstric per laparoscòpia a l’Hospital La Inmaculada de Granada. Segons sembla, si els resultats d’aquestes proves són favorables, a mitjan febrer se li practicarà l’esmentada operació per part d’un equip de professionals multidisciplinar amb el doctor Ballesta, pioner en operacions d’aquestes característiques, al capdavant.

 

A més del bypass gàstric, se li practicarà una extirpació de la vesícula biliar, ja que se li han detectat pedres. Per eixe motiu, les diverses proves prèvies a l’operació tenen com a principal objectiu detectar la correcció de les funcions dels diversos òrgans vitals de Teo i el seu estat general. Dissortadament i a causa d’un problema burocràtic entre el centre hospitalari i l’administració valenciana, l’operació es retardarà més del que estava previst, ja que en un principi s’hauria d’haver realitzat el dia 6 de febrer. 

 

La problemàtica existent consisteix en què el cost d’aquesta operació és molt elevat, i Teo ha hagut de sol·licitar l’ajuda de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat per tal de fer front als prop de 6.000 euros que costa l’hospitalització, ja que el doctor Ballesta es farà càrrec del cost de l’operació, que tindrà al voltant d’hora i mitja de durada, i les actuacions mèdiques. La finalitat principal de l’operació és la reducció de l’estòmac i part de l’absorció intestinal. 

 

La família de Teo va denunciar al centre hospitalari i a la Conselleria de Sanitat ja que va ser transportat amb un camió de mudances després de ser  ingressat en l’Hospital de Manises sense un criteri hospitalari per no disposar d’un espai on rebre les cures necessàries. Després de rebre una alta el mateix mes, va patir una insuficiència respiratòria i va haver de tornar a ser ingressat.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.