El cirurgià haurà d’extirpar la vesícula a Teo Rodríguez

 

 

El jove valencià Teo Rodríguez, un veí de Turís de 34 anys, pateix obessitat mòrbida com a conseqüència d’haver arribat a pesar 384 quilos. Un pes assolit el darrer estiu que va fer imprescindible el seu ingrès en l’Hospital de Manises, on ha realitzat un tractament que l’ha ajudat a baixar fins els 253 quilos que pesa a dia de hui.

 

La bona notícia és que ahir, després de mesos de tractament, va començar les proves de valoració quirúrgica prèvies a l’operació de bypass gàstric per laparoscòpia a l’Hospital La Inmaculada de Granada. Segons sembla, si els resultats d’aquestes proves són favorables, a mitjan febrer se li practicarà l’esmentada operació per part d’un equip de professionals multidisciplinar amb el doctor Ballesta, pioner en operacions d’aquestes característiques, al capdavant.

 

A més del bypass gàstric, se li practicarà una extirpació de la vesícula biliar, ja que se li han detectat pedres. Per eixe motiu, les diverses proves prèvies a l’operació tenen com a principal objectiu detectar la correcció de les funcions dels diversos òrgans vitals de Teo i el seu estat general. Dissortadament i a causa d’un problema burocràtic entre el centre hospitalari i l’administració valenciana, l’operació es retardarà més del que estava previst, ja que en un principi s’hauria d’haver realitzat el dia 6 de febrer. 

 

La problemàtica existent consisteix en què el cost d’aquesta operació és molt elevat, i Teo ha hagut de sol·licitar l’ajuda de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat per tal de fer front als prop de 6.000 euros que costa l’hospitalització, ja que el doctor Ballesta es farà càrrec del cost de l’operació, que tindrà al voltant d’hora i mitja de durada, i les actuacions mèdiques. La finalitat principal de l’operació és la reducció de l’estòmac i part de l’absorció intestinal. 

 

La família de Teo va denunciar al centre hospitalari i a la Conselleria de Sanitat ja que va ser transportat amb un camió de mudances després de ser  ingressat en l’Hospital de Manises sense un criteri hospitalari per no disposar d’un espai on rebre les cures necessàries. Després de rebre una alta el mateix mes, va patir una insuficiència respiratòria i va haver de tornar a ser ingressat.

 

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.