15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

El cirurgià haurà d’extirpar la vesícula a Teo Rodríguez

 

 

El jove valencià Teo Rodríguez, un veí de Turís de 34 anys, pateix obessitat mòrbida com a conseqüència d’haver arribat a pesar 384 quilos. Un pes assolit el darrer estiu que va fer imprescindible el seu ingrès en l’Hospital de Manises, on ha realitzat un tractament que l’ha ajudat a baixar fins els 253 quilos que pesa a dia de hui.

 

La bona notícia és que ahir, després de mesos de tractament, va començar les proves de valoració quirúrgica prèvies a l’operació de bypass gàstric per laparoscòpia a l’Hospital La Inmaculada de Granada. Segons sembla, si els resultats d’aquestes proves són favorables, a mitjan febrer se li practicarà l’esmentada operació per part d’un equip de professionals multidisciplinar amb el doctor Ballesta, pioner en operacions d’aquestes característiques, al capdavant.

 

A més del bypass gàstric, se li practicarà una extirpació de la vesícula biliar, ja que se li han detectat pedres. Per eixe motiu, les diverses proves prèvies a l’operació tenen com a principal objectiu detectar la correcció de les funcions dels diversos òrgans vitals de Teo i el seu estat general. Dissortadament i a causa d’un problema burocràtic entre el centre hospitalari i l’administració valenciana, l’operació es retardarà més del que estava previst, ja que en un principi s’hauria d’haver realitzat el dia 6 de febrer. 

 

La problemàtica existent consisteix en què el cost d’aquesta operació és molt elevat, i Teo ha hagut de sol·licitar l’ajuda de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat per tal de fer front als prop de 6.000 euros que costa l’hospitalització, ja que el doctor Ballesta es farà càrrec del cost de l’operació, que tindrà al voltant d’hora i mitja de durada, i les actuacions mèdiques. La finalitat principal de l’operació és la reducció de l’estòmac i part de l’absorció intestinal. 

 

La família de Teo va denunciar al centre hospitalari i a la Conselleria de Sanitat ja que va ser transportat amb un camió de mudances després de ser  ingressat en l’Hospital de Manises sense un criteri hospitalari per no disposar d’un espai on rebre les cures necessàries. Després de rebre una alta el mateix mes, va patir una insuficiència respiratòria i va haver de tornar a ser ingressat.

 

Últimes notícies

L’Elx prioritza fitxar al gener un relleu per a Héctor Fort després de la seua lesió

L'Elx buscarà en el mercat d'hivern un lateral dret per a cobrir la baixa d'Héctor Fort, operat del muscle i amb una convalescència de dos a tres mesos. Eder Sarabia demana calma malgrat la urgència i confia en el compromís del grup.

À Punt tanca 2025 amb la major pujada entre generalistes: +15,4% i 3% de quota

À Punt ha tancat 2025 amb un increment del 15,4% i un 3% de quota, la major pujada entre les generalistes en la Comunitat Valenciana. La cadena es posiciona com a primera alternativa i supera a les temàtiques de la TDT.

Sant Joan ha organitzat una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets celíacs

L'ajuntament ha organitzat per al 5 de gener una cavalcada de Reis amb caramels sense glútens per a xiquets amb celiaquia. Sanitat instal·larà dos punts de repartiment abans de la desfilada per a entregar llepolies aptes.

L’Agència Tributària apura la campanya de la renda: 1.342 milions retornats en la Comunitat i 13.094 a Espanya

Hisenda havia retornat 1.342 milions a 1,8 milions de contribuents en la Comunitat Valenciana i 13.094 milions a 15,61 milions en el conjunt d'Espanya fins al 30 de desembre.

Sarabia avisa: el Vila-real ens exigirà i mostrarà l’equip que som

Sarabia va assegurar que el Vila-real serà un rival exigent i que el dol servirà per a mostrar el nivell real de l'Elx. El tècnic va destacar l'ambient nadalenc i la fortalesa a casa.

La Generalitat garantix cobertura TETRA per a la xarxa d’emergències en el Roig Arena

La Generalitat dotarà al Roig Arena de cobertura TETRA indoor a través de Istec per a assegurar comunicacions crítiques de la xarxa COMDES durant grans esdeveniments.

Compromís denuncia que Mompó veta una exposició en el MuVIM per un ninot crític amb Mazón

Compromís ha acusat el president de la Diputació, Vicente Mompó, d'impedir en el MuVIM una exposició fallera per incloure un ninot satíric sobre Carlos Mazón. La mostra es va muntar i va ser desmuntada abans de reubicar-se en el Museu de l'Artista Faller.

Desarticulada una xarxa que falsificava receptes per a medicaments: 12 detinguts, un a Alacant

La Policia Nacional ha desarticulat una organització que falsificava receptes per a obtindre analgèsics i anestèsics. Hi ha 12 detinguts, dos líders a la presó i més de mil pastilles confiscades; la investigació continua oberta.