El civil mort en el tiroteig a agents de la Guàrdia Civil a Terol era un veí que els acompanyava en la cerca

 

Dos agents de la Guàrdia Civil de Terol i un civil que els acompanyava han mort esta vesprada de dijous, 14 de desembre, en un tiroteig que ha tingut lloc en una masia situada en una finca rural en el baix Aragó, concretament entre Albalate i Andorra segons ha informat 'Aragón Radio'. Un dels agents hauria resultat ferit de bala en l'abdomen i un altre en la cama en el marc de l'operatiu d'una persona que podria estar implicada en un anterior tiroteig que va deixar ferits greus a dos veïns de Albalate de l'Arquebisbe el 5 de desembre.

  

  

El tercer mort, era un home que acompanyava als guàrdies civils en la cerca de l'autor del tiroteig, possiblement un veí de la zona. Segons han confirmat diversos mitjans locals, es tractaria de José Luiz Iranzo, nét de 'El Pastor d'Andorra', conegut cantant de jotes.

  

  

També s'ha pogut saber que l'autor dels últims tirs hauria fugit després de disparar a les tres persones, i actualment estaria sent cercat per agents de la Guàrdia Civil. Es tracta d'un home corpulento i alt, i suposadament vestit amb robes de camuflatge. A més, últimes informacions apunten al fet que l'home estaria ferit.

 

 

 

 

 

Els dos agents morts formaven part de l'Equip Roca, dedicat a la recerca de robatoris en entorns rurals, com a finques i espais dedicats a la ramaderia. Cal destacar que quan han sigut disparats este dijous 14 de desembre estaven en servei però no vestien els seus uniformes.

  

  

Apunten que tot ha succeït fa poc més d'una hora quan la Guàrdia Civil ha iniciat esta vesprada un dispositiu per a atrapar als autors del succés que va tenir lloc en Albalate. Els agents, en arribar al domicili on s'amagava l'autor dels fets, han sigut tirotejats des de l'interior de la masia, situada a uns 200 metres d'un camí molt transitat.

  

  

Les primeres hipòtesis sobre el que va succeir el passat 5 de desembre apunten al fet que este tiroteig podria haver-se originat després d'un intent de robatori i que al portal armes de foc i disparar, podria tractar-se d'un grup organitzat. En les últimes setmanes, la localitat ja ha patit diversos robatoris.

 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.