El civil mort en el tiroteig a agents de la Guàrdia Civil a Terol era un veí que els acompanyava en la cerca

 

Dos agents de la Guàrdia Civil de Terol i un civil que els acompanyava han mort esta vesprada de dijous, 14 de desembre, en un tiroteig que ha tingut lloc en una masia situada en una finca rural en el baix Aragó, concretament entre Albalate i Andorra segons ha informat 'Aragón Radio'. Un dels agents hauria resultat ferit de bala en l'abdomen i un altre en la cama en el marc de l'operatiu d'una persona que podria estar implicada en un anterior tiroteig que va deixar ferits greus a dos veïns de Albalate de l'Arquebisbe el 5 de desembre.

  

  

El tercer mort, era un home que acompanyava als guàrdies civils en la cerca de l'autor del tiroteig, possiblement un veí de la zona. Segons han confirmat diversos mitjans locals, es tractaria de José Luiz Iranzo, nét de 'El Pastor d'Andorra', conegut cantant de jotes.

  

  

També s'ha pogut saber que l'autor dels últims tirs hauria fugit després de disparar a les tres persones, i actualment estaria sent cercat per agents de la Guàrdia Civil. Es tracta d'un home corpulento i alt, i suposadament vestit amb robes de camuflatge. A més, últimes informacions apunten al fet que l'home estaria ferit.

 

 

 

 

 

Els dos agents morts formaven part de l'Equip Roca, dedicat a la recerca de robatoris en entorns rurals, com a finques i espais dedicats a la ramaderia. Cal destacar que quan han sigut disparats este dijous 14 de desembre estaven en servei però no vestien els seus uniformes.

  

  

Apunten que tot ha succeït fa poc més d'una hora quan la Guàrdia Civil ha iniciat esta vesprada un dispositiu per a atrapar als autors del succés que va tenir lloc en Albalate. Els agents, en arribar al domicili on s'amagava l'autor dels fets, han sigut tirotejats des de l'interior de la masia, situada a uns 200 metres d'un camí molt transitat.

  

  

Les primeres hipòtesis sobre el que va succeir el passat 5 de desembre apunten al fet que este tiroteig podria haver-se originat després d'un intent de robatori i que al portal armes de foc i disparar, podria tractar-se d'un grup organitzat. En les últimes setmanes, la localitat ja ha patit diversos robatoris.

 

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.