El col·legi d’Eva, la jove morta a Praga, li ret homenatge

 

Eva P. era una jove alegre i amb molts projectes i idees. Així han definit els qui la coneixien a la xica de 20 anys, natural de Castelló de la Plana, que va morir el passat divendres 25 de gener, en caure-li un fanal a Praga, a conseqüència del xoc d’un cotxe amb aquest element de mobiliari urbà.

 

El seu col·legi de Castelló de la Plana, el Madre Vedruna Sagrado Corazón, situat a l’avinguda Casalduch de la capital, li dedicava unes paraules com a homenatge i guardava un minut de silenci en memòria d’ella. D’ella destacaven les seues ganes de viure i el somriure que sempre tenia a la cara. Per al seu professorat, Eva era una alumna creativa, col·laboradora i sempre disposada a participar en qualsevol projecte. Eixe caràcter actiu es demostrava amb les seues accions, ja que Eva va presentar la gal·la de graduació de Batxillerat del centre i també participava en voluntariats.

 

Els docents de la jove durant la seua etapa escolar incidien en la seua maduresa i el seu caràcter lluitador. Eva estava a Praga amb una beca Erasmus però era estudiant del tercer curs del grau en Estudis Internacionals per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM).

 

Els seus amics i amigues, impactats encara pel succés, també manifestaven la seua tristesa per la pèrdua d’Eva, així com la degana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAM, que transmetia les seues condolences a familiars i amics de la jove.

 

Eva va morir el passat divendres a Praga en un fortuït accident. Els fets van quan la jove estava passejant, junt amb el seu grup d’amigues, per un carrer de la capital de la República Txeca quan es van veure sorpreses per un accident en el qual un cotxe va impactar contra un fanal. A causa del xoc, el fanal va caure, pegant a la jove. De moment no hi ha data per al repatriament del cos a terres valencianes.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.