El col·legi d’Eva, la jove morta a Praga, li ret homenatge

 

Eva P. era una jove alegre i amb molts projectes i idees. Així han definit els qui la coneixien a la xica de 20 anys, natural de Castelló de la Plana, que va morir el passat divendres 25 de gener, en caure-li un fanal a Praga, a conseqüència del xoc d’un cotxe amb aquest element de mobiliari urbà.

 

El seu col·legi de Castelló de la Plana, el Madre Vedruna Sagrado Corazón, situat a l’avinguda Casalduch de la capital, li dedicava unes paraules com a homenatge i guardava un minut de silenci en memòria d’ella. D’ella destacaven les seues ganes de viure i el somriure que sempre tenia a la cara. Per al seu professorat, Eva era una alumna creativa, col·laboradora i sempre disposada a participar en qualsevol projecte. Eixe caràcter actiu es demostrava amb les seues accions, ja que Eva va presentar la gal·la de graduació de Batxillerat del centre i també participava en voluntariats.

 

Els docents de la jove durant la seua etapa escolar incidien en la seua maduresa i el seu caràcter lluitador. Eva estava a Praga amb una beca Erasmus però era estudiant del tercer curs del grau en Estudis Internacionals per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM).

 

Els seus amics i amigues, impactats encara pel succés, també manifestaven la seua tristesa per la pèrdua d’Eva, així com la degana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAM, que transmetia les seues condolences a familiars i amics de la jove.

 

Eva va morir el passat divendres a Praga en un fortuït accident. Els fets van quan la jove estava passejant, junt amb el seu grup d’amigues, per un carrer de la capital de la República Txeca quan es van veure sorpreses per un accident en el qual un cotxe va impactar contra un fanal. A causa del xoc, el fanal va caure, pegant a la jove. De moment no hi ha data per al repatriament del cos a terres valencianes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.