El col·legi d’Eva, la jove morta a Praga, li ret homenatge

 

Eva P. era una jove alegre i amb molts projectes i idees. Així han definit els qui la coneixien a la xica de 20 anys, natural de Castelló de la Plana, que va morir el passat divendres 25 de gener, en caure-li un fanal a Praga, a conseqüència del xoc d’un cotxe amb aquest element de mobiliari urbà.

 

El seu col·legi de Castelló de la Plana, el Madre Vedruna Sagrado Corazón, situat a l’avinguda Casalduch de la capital, li dedicava unes paraules com a homenatge i guardava un minut de silenci en memòria d’ella. D’ella destacaven les seues ganes de viure i el somriure que sempre tenia a la cara. Per al seu professorat, Eva era una alumna creativa, col·laboradora i sempre disposada a participar en qualsevol projecte. Eixe caràcter actiu es demostrava amb les seues accions, ja que Eva va presentar la gal·la de graduació de Batxillerat del centre i també participava en voluntariats.

 

Els docents de la jove durant la seua etapa escolar incidien en la seua maduresa i el seu caràcter lluitador. Eva estava a Praga amb una beca Erasmus però era estudiant del tercer curs del grau en Estudis Internacionals per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM).

 

Els seus amics i amigues, impactats encara pel succés, també manifestaven la seua tristesa per la pèrdua d’Eva, així com la degana de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAM, que transmetia les seues condolences a familiars i amics de la jove.

 

Eva va morir el passat divendres a Praga en un fortuït accident. Els fets van quan la jove estava passejant, junt amb el seu grup d’amigues, per un carrer de la capital de la República Txeca quan es van veure sorpreses per un accident en el qual un cotxe va impactar contra un fanal. A causa del xoc, el fanal va caure, pegant a la jove. De moment no hi ha data per al repatriament del cos a terres valencianes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.