Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusar sexualment de la seua filla en Alcoi

 

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a 11 anys de presó a un home de 41 anys per abusar sexualment de forma continuada de la seua propia filla durant set anys, en la seua casa d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). 

 

Tal com pareix, els abusos van començar l’any 2009, quan la xiqueta tenia nou anys i es van allargar fins a l’any 2016. Va ser en eixe  moment quan la jove va decidir actuar i comptar a la seua germana menor la situació a la que es trobava sotmesa per a demanar-li que li ho comunicarà a la seua mare, qui va presentar la denúncia contra l’acusat, d’origen equatorià.

 

En la sentència, el tribunal de la Secció Primera considera provat que el pare de la xiqueta aprofitava els moments en els que la seua dona marxava a treballar, a les 05.30 hores de la matinada, per a introduir-se en el llit de la seua filla amb ànim de satisfer els seus desitjos sexuals i practicar-li tocaments en els pits i la vagina.

 

L’home va justificar que era molt server en l’educació dels seus fills

A voltes, l’home arribava fins i tot a masturbar-la, a pesar de les súpliques de la seua filla perquè la deixarà.

 

L’acusat va negar els fets en el moment del judici, celebrat el passat 23 de novembre, i va atribuir l’acusació de la seua filla al fet que ell era molt sever en l’educació dels seus tres fills i que els castigava amb freqüència quan no feien els deures llevant-los el mòbil. A demés, l’ara condemnat va al·legar que la intenció dels seus fills era conseguir que els seus pares se separaren.

 

Així, segons la seua versió, va ser la seua filla qui va comptar a la seua dona els suposats abusos per por que ell li pegarà, després que el matrimoni haguera d’anar a recollir-la al veí municipi d’Ibi, al qual la menor havia acudit en contra de les directrius del seu pare.

 

No obstant això, tant la víctima com els seus dos germans van corroborar els tocaments durant les seues respectives declaracions davant el tribunal. I el mateix va fer la dona de l’acusat, qui va assegurar que no va tindre coneixement dels fets fins que la germana de la víctima la va informar del que passava.

 

Acusat d’un delicte continuat d’abusos sexuals

Segons va declarar, tant la víctima com el seu tercer fill van corroborar els abusos. Així, va explicar que tot seguit va parlar amb la psicòloga del col·legi de la seua filla, qui li va recomanar que denunciarà al seu home.

 

A partir de les proves practicades, el tribunal considera que la versió de l’acusat no és assumible després de ressenyar que és difícil admetre que es formule una denúncia de tanta gravetat pel fet que existirà «una educació severa i el desig de la separació dels seus progenitors». A demés, incidix en què els testimonis dels germans de la víctima corroboren els abusos.

 

La sentència condemna al processament a una pena d’onze anys de presó com a autor d’un delicte continuat d’abusos sexuals produïts sobre una menor de 16 anys.  A demés, li imposa el pagament d’una indemnització de 10.000 euros a la seua filla.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU