Condemnen a un home a 11 anys de presó per abusar sexualment de la seua filla en Alcoi

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’Audiència d’Alacant ha condemnat a 11 anys de presó a un home de 41 anys per abusar sexualment de forma continuada de la seua propia filla durant set anys, en la seua casa d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).    Tal com pareix, els abusos van començar l’any 2009, quan la xiqueta tenia […]

 

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a 11 anys de presó a un home de 41 anys per abusar sexualment de forma continuada de la seua propia filla durant set anys, en la seua casa d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). 

 

Tal com pareix, els abusos van començar l’any 2009, quan la xiqueta tenia nou anys i es van allargar fins a l’any 2016. Va ser en eixe  moment quan la jove va decidir actuar i comptar a la seua germana menor la situació a la que es trobava sotmesa per a demanar-li que li ho comunicarà a la seua mare, qui va presentar la denúncia contra l’acusat, d’origen equatorià.

 

En la sentència, el tribunal de la Secció Primera considera provat que el pare de la xiqueta aprofitava els moments en els que la seua dona marxava a treballar, a les 05.30 hores de la matinada, per a introduir-se en el llit de la seua filla amb ànim de satisfer els seus desitjos sexuals i practicar-li tocaments en els pits i la vagina.

 

L’home va justificar que era molt server en l’educació dels seus fills

A voltes, l’home arribava fins i tot a masturbar-la, a pesar de les súpliques de la seua filla perquè la deixarà.

 

L’acusat va negar els fets en el moment del judici, celebrat el passat 23 de novembre, i va atribuir l’acusació de la seua filla al fet que ell era molt sever en l’educació dels seus tres fills i que els castigava amb freqüència quan no feien els deures llevant-los el mòbil. A demés, l’ara condemnat va al·legar que la intenció dels seus fills era conseguir que els seus pares se separaren.

 

Així, segons la seua versió, va ser la seua filla qui va comptar a la seua dona els suposats abusos per por que ell li pegarà, després que el matrimoni haguera d’anar a recollir-la al veí municipi d’Ibi, al qual la menor havia acudit en contra de les directrius del seu pare.

 

No obstant això, tant la víctima com els seus dos germans van corroborar els tocaments durant les seues respectives declaracions davant el tribunal. I el mateix va fer la dona de l’acusat, qui va assegurar que no va tindre coneixement dels fets fins que la germana de la víctima la va informar del que passava.

 

Acusat d’un delicte continuat d’abusos sexuals

Segons va declarar, tant la víctima com el seu tercer fill van corroborar els abusos. Així, va explicar que tot seguit va parlar amb la psicòloga del col·legi de la seua filla, qui li va recomanar que denunciarà al seu home.

 

A partir de les proves practicades, el tribunal considera que la versió de l’acusat no és assumible després de ressenyar que és difícil admetre que es formule una denúncia de tanta gravetat pel fet que existirà «una educació severa i el desig de la separació dels seus progenitors». A demés, incidix en què els testimonis dels germans de la víctima corroboren els abusos.

 

La sentència condemna al processament a una pena d’onze anys de presó com a autor d’un delicte continuat d’abusos sexuals produïts sobre una menor de 16 anys.  A demés, li imposa el pagament d’una indemnització de 10.000 euros a la seua filla.

Últimes notícies

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.

El PP convida Pedro Sánchez a vindre a València en AVE

Fernando Pastor ha convidat Pedro Sánchez a visitar València este divendres en AVE i no en Falcon. També ha demanat que José Luis Rodríguez Zapatero participe en un míting.