Condemnat per homicidi imprudent en caure la seua parella pel buit de l’escala en una discussió a València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un home de 56 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per homicidi imprudent, amb la conformitat de totes les parts presents en el judici —celebrat hui—, per causar la mort de la seua parella en espentar-la i que aquesta caiguera pel buit de l’escala.                […]

 

Un home de 56 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per homicidi imprudent, amb la conformitat de totes les parts presents en el judici —celebrat hui—, per causar la mort de la seua parella en espentar-la i que aquesta caiguera pel buit de l’escala.             

 

La fiscalia en un principi sol·licitava 14 anys per al detingut, però ha quedat en quatre anys per conformitat de les parts. Però, el processat està també complint condemna en presó per tràfic de drogues, ja que la policia quan va escorcollar la casa de l’acusat va trobar substàncies estupefaents. Per aquest motiu, l’acusat ja té una condemnat de sis anys de presó.           

 

Va començar amb una discussió al replà de l’escala

 

Els fets es van produir al voltant de les 17:00 hores del 21 de febrer de 2017, quan l’acusat José Luis G. G., un home de nacionalitat espanyola, va tindre una discussió en el replà de la finca on viviem amb la què era la seua parella Amparo Vázquez, una dona colombiana, en un habitatge de l’avinguda Tres Creus de València.

 

En un moment de la discussió, l’acusat «va començar a sacsar a la seua parella amb força suficient com per a fer-la caure pel buit de l’escala», arribant a produir-li la mort en la seua caiguda,  tal i com ho relata el fiscal en el seu auto.

 

Haurà de complir també treballs en benefici de la comunitat

 

A banda dels quatre anys de presó imputats, també haurà de complir una pena de treballs en benefici de la comunitat; com també, haurà de pagar 52.000 euros d’indemnització per a les filles de la víctima.

Últimes notícies

Les altres grans danas que han arrasat el litoral mediterrani

La dana Adam se suma a una llarga llista de pluges torrencials que han colpejat el litoral mediterrani, amb especial incidència a la Comunitat Valenciana. La major tragèdia recent va ser la dana de València de 2024, amb 233 morts i greus inundacions.

Recomanen fotografiar tots els danys de la DANA per a tramitar assegurances i ajudes

El subdelegat del Govern a Alacant insta els afectats per la DANA a documentar amb fotos tots els danys materials per a agilitzar assegurances i futures ajudes públiques. La situació continua sent de preocupació en municipis com Pego, El Verger i Els Poblets.

Anfield posa a prova el Villarreal davant un Liverpool que no pot fallar

El Villarreal visita hui Anfield en una de les eixides més exigents de la Champions, davant un Liverpool obligat a fer valer la seua fortalesa a casa. Els de Íñigo Pérez arriben reforçats pel triomf europeu davant el Nàpols però amb dubtes en Lliga.

Localitzen el cadàver d’una dona al baix de sa casa a Oliva després de la dana Adam

Els serveis d’emergència han trobat el cos sense vida d’una dona al baix de la seua vivenda a Oliva, on també han rescatat amb vida la seua neboda, després de les greus inundacions provocades per la dana Adam al sud de València.

Rescats concentrats a Pego, Els Poblets i El Verger per la dana Adam

Els bombers dAlacant han centrat els rescats per la dana Adam en Pego, Els Poblets i El Verger, amb operatius terrestres i aeris. Les autoritats demanen molta prudència perquè la situació d’emergència encara continua.

El porter valencià Álex Primo torna als entrenaments del Levante després d’una greu lesió d’espatla

El porter valencià Álex Primo s’ha reincorporat als entrenaments del Levante després d’una llarga lesió en l’espatla dreta i una operació el 14 de maig. El meta admet que el procés ha sigut dur tant físicament com mentalment, però torna amb molt bones sensacions.

Les fortes pluges paralitzen l’activitat judicial a Gandia i Dénia

El nivell roig per pluges ha obligat a tancar el Palau de Justícia de Gandia i a suspendre l’activitat judicial ordinària també a Dénia. El TSJCV permet mantindre solo els servicis essencials i insta a complir els terminis de manera telemàtica.

Gandia es recupera de la gota freda però tardarà dies a tornar a la normalitat

Gandia ha vist millorar la situació després de l’episodi de fortes pluges i ja no plou des de fa unes dues hores, però l’alcalde José Manuel Prieto adverteix que faran falta diversos dies per tornar a la plena normalitat, sobretot en la via pública i les zones de platja.