Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell

Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell, l'Horta Sud (València)

La V-31 al seu pas per Beniparrell | Google Maps

 

Esta nit de dissabte, sobre les 21.30 hores, una patrulla d’agents de la Policia Local de la localitat d’Alcàsser, en la comarca de l’Horta (València), s’ha trobat a un cotxe que circulava sense una de les rodes mentres feia les faenes habituals de vigilància a causa del decret de l’estat d’alarma.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la patrulla de policia es va trobar al cotxe circulant en estes condicions, pel que li van fer l’alt i li van preguntar que li havia passat al cotxe, però el conductor no sabia que contestar. Davant d’esta situació, els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i va donar positiu.

 

A demés, els policies van saber ràpidament que el conductor acabava d’atropellar a un motorista, de 50 anys, en l’autovia CV-31 a l’altura de Beniparrell, en la mateixa comarca, a qui havia deixat greument ferit, i ell s’havia escapat del lloc dels fets.

 

A la víctima, qui van ingressar en la Unitat de Cures Intensives (UCI), li van haver d’extirpar un braç i tenia diferents contusions per tot el cos. Per tots estos fets, el conductor va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i omissió del deure d’ajuda.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.