13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell

Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell, l'Horta Sud (València)

La V-31 al seu pas per Beniparrell | Google Maps

 

Esta nit de dissabte, sobre les 21.30 hores, una patrulla d’agents de la Policia Local de la localitat d’Alcàsser, en la comarca de l’Horta (València), s’ha trobat a un cotxe que circulava sense una de les rodes mentres feia les faenes habituals de vigilància a causa del decret de l’estat d’alarma.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la patrulla de policia es va trobar al cotxe circulant en estes condicions, pel que li van fer l’alt i li van preguntar que li havia passat al cotxe, però el conductor no sabia que contestar. Davant d’esta situació, els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i va donar positiu.

 

A demés, els policies van saber ràpidament que el conductor acabava d’atropellar a un motorista, de 50 anys, en l’autovia CV-31 a l’altura de Beniparrell, en la mateixa comarca, a qui havia deixat greument ferit, i ell s’havia escapat del lloc dels fets.

 

A la víctima, qui van ingressar en la Unitat de Cures Intensives (UCI), li van haver d’extirpar un braç i tenia diferents contusions per tot el cos. Per tots estos fets, el conductor va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i omissió del deure d’ajuda.

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.