Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell

Un conductor borratxo atropella a un motorista i escapa sense una roda en Beniparell, l'Horta Sud (València)

La V-31 al seu pas per Beniparrell | Google Maps

 

Esta nit de dissabte, sobre les 21.30 hores, una patrulla d’agents de la Policia Local de la localitat d’Alcàsser, en la comarca de l’Horta (València), s’ha trobat a un cotxe que circulava sense una de les rodes mentres feia les faenes habituals de vigilància a causa del decret de l’estat d’alarma.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la patrulla de policia es va trobar al cotxe circulant en estes condicions, pel que li van fer l’alt i li van preguntar que li havia passat al cotxe, però el conductor no sabia que contestar. Davant d’esta situació, els agents li van fer la prova d’alcoholèmia i va donar positiu.

 

A demés, els policies van saber ràpidament que el conductor acabava d’atropellar a un motorista, de 50 anys, en l’autovia CV-31 a l’altura de Beniparrell, en la mateixa comarca, a qui havia deixat greument ferit, i ell s’havia escapat del lloc dels fets.

 

A la víctima, qui van ingressar en la Unitat de Cures Intensives (UCI), li van haver d’extirpar un braç i tenia diferents contusions per tot el cos. Per tots estos fets, el conductor va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària i omissió del deure d’ajuda.

Últimes notícies

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.