Un conductor borratxo xoca contra un xalet i se dona a la fuga en Vinaròs

 

Este dimarts, la Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha iniciat unes investigacions per un delicte contra la seguretat viària. I és que, dos ciutadans de nacionalitat pakistanesa de 30 i 31 anys, respectivament, han tingut un accident de trànsit i han fugit del lloc dels fets.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, els agents van rebre l’avís d’un ciutadà informant que en la costa nord una furgoneta en la que viatjaven tres hòmens havia tingut un accident i havia xocat contra la tanca lateral d’un xalet, però que els responsables s’havien donat a la fugida del lloc.

 

El testimoni ha facilitat la matrícula del vehicle als agents i s’ha descobert que una patrulla de la Policia Local s’ha creuat amb la furgoneta en qüestió a l’altura del pont del riu Cervol, davant del poliesportiu municipal. Però quan els agents els van donar l’alt, anaven en la furgoneta només dos persones.

 

Positiu en la prova d’alcoholèmia

El conductor en tot moment va mostrat símptomes evidents d’estar conduint baix la influència de begudes alcohòliques, per això se li va fer un control d’alcoholèmia, en el que va quadruplicar el màxim permés per la llei. En intentar fer-li el segon test, l’individu no va mostrar cap predisposició i va assegurar als agents que no era ell qui conduïa en el moment del xoc.

 

No obstant això, els agents li indicaren que era ell el que conduïa en el moment que li han donat l’alt i, a demés, havia donat positiu en la primera prova. Per no voler fer-se la segona, se li han acabat imputant els delictes de negativa a sotmetre’s al test i de conduir baix la influència de l’alcohol. 

 

De la mateixa manera, mentres els agents prenien les dades a estes dos persones, ha aparegut el tercer individu, que ha reconegut que era ell qui conduïa la furgoneta en l’accident i que s’havia posat nerviós perquè no tenia permís de conduir. Com a conseqüència, se li va imputar un delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.