Un conductor borratxo xoca contra un xalet i se dona a la fuga en Vinaròs

 

Este dimarts, la Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha iniciat unes investigacions per un delicte contra la seguretat viària. I és que, dos ciutadans de nacionalitat pakistanesa de 30 i 31 anys, respectivament, han tingut un accident de trànsit i han fugit del lloc dels fets.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, els agents van rebre l’avís d’un ciutadà informant que en la costa nord una furgoneta en la que viatjaven tres hòmens havia tingut un accident i havia xocat contra la tanca lateral d’un xalet, però que els responsables s’havien donat a la fugida del lloc.

 

El testimoni ha facilitat la matrícula del vehicle als agents i s’ha descobert que una patrulla de la Policia Local s’ha creuat amb la furgoneta en qüestió a l’altura del pont del riu Cervol, davant del poliesportiu municipal. Però quan els agents els van donar l’alt, anaven en la furgoneta només dos persones.

 

Positiu en la prova d’alcoholèmia

El conductor en tot moment va mostrat símptomes evidents d’estar conduint baix la influència de begudes alcohòliques, per això se li va fer un control d’alcoholèmia, en el que va quadruplicar el màxim permés per la llei. En intentar fer-li el segon test, l’individu no va mostrar cap predisposició i va assegurar als agents que no era ell qui conduïa en el moment del xoc.

 

No obstant això, els agents li indicaren que era ell el que conduïa en el moment que li han donat l’alt i, a demés, havia donat positiu en la primera prova. Per no voler fer-se la segona, se li han acabat imputant els delictes de negativa a sotmetre’s al test i de conduir baix la influència de l’alcohol. 

 

De la mateixa manera, mentres els agents prenien les dades a estes dos persones, ha aparegut el tercer individu, que ha reconegut que era ell qui conduïa la furgoneta en l’accident i que s’havia posat nerviós perquè no tenia permís de conduir. Com a conseqüència, se li va imputar un delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.