19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un conductor borratxo xoca contra un xalet i se dona a la fuga en Vinaròs

 

Este dimarts, la Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha iniciat unes investigacions per un delicte contra la seguretat viària. I és que, dos ciutadans de nacionalitat pakistanesa de 30 i 31 anys, respectivament, han tingut un accident de trànsit i han fugit del lloc dels fets.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, els agents van rebre l’avís d’un ciutadà informant que en la costa nord una furgoneta en la que viatjaven tres hòmens havia tingut un accident i havia xocat contra la tanca lateral d’un xalet, però que els responsables s’havien donat a la fugida del lloc.

 

El testimoni ha facilitat la matrícula del vehicle als agents i s’ha descobert que una patrulla de la Policia Local s’ha creuat amb la furgoneta en qüestió a l’altura del pont del riu Cervol, davant del poliesportiu municipal. Però quan els agents els van donar l’alt, anaven en la furgoneta només dos persones.

 

Positiu en la prova d’alcoholèmia

El conductor en tot moment va mostrat símptomes evidents d’estar conduint baix la influència de begudes alcohòliques, per això se li va fer un control d’alcoholèmia, en el que va quadruplicar el màxim permés per la llei. En intentar fer-li el segon test, l’individu no va mostrar cap predisposició i va assegurar als agents que no era ell qui conduïa en el moment del xoc.

 

No obstant això, els agents li indicaren que era ell el que conduïa en el moment que li han donat l’alt i, a demés, havia donat positiu en la primera prova. Per no voler fer-se la segona, se li han acabat imputant els delictes de negativa a sotmetre’s al test i de conduir baix la influència de l’alcohol. 

 

De la mateixa manera, mentres els agents prenien les dades a estes dos persones, ha aparegut el tercer individu, que ha reconegut que era ell qui conduïa la furgoneta en l’accident i que s’havia posat nerviós perquè no tenia permís de conduir. Com a conseqüència, se li va imputar un delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.