19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Un conductor borratxo xoca contra un xalet i se dona a la fuga en Vinaròs

 

Este dimarts, la Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha iniciat unes investigacions per un delicte contra la seguretat viària. I és que, dos ciutadans de nacionalitat pakistanesa de 30 i 31 anys, respectivament, han tingut un accident de trànsit i han fugit del lloc dels fets.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, els agents van rebre l’avís d’un ciutadà informant que en la costa nord una furgoneta en la que viatjaven tres hòmens havia tingut un accident i havia xocat contra la tanca lateral d’un xalet, però que els responsables s’havien donat a la fugida del lloc.

 

El testimoni ha facilitat la matrícula del vehicle als agents i s’ha descobert que una patrulla de la Policia Local s’ha creuat amb la furgoneta en qüestió a l’altura del pont del riu Cervol, davant del poliesportiu municipal. Però quan els agents els van donar l’alt, anaven en la furgoneta només dos persones.

 

Positiu en la prova d’alcoholèmia

El conductor en tot moment va mostrat símptomes evidents d’estar conduint baix la influència de begudes alcohòliques, per això se li va fer un control d’alcoholèmia, en el que va quadruplicar el màxim permés per la llei. En intentar fer-li el segon test, l’individu no va mostrar cap predisposició i va assegurar als agents que no era ell qui conduïa en el moment del xoc.

 

No obstant això, els agents li indicaren que era ell el que conduïa en el moment que li han donat l’alt i, a demés, havia donat positiu en la primera prova. Per no voler fer-se la segona, se li han acabat imputant els delictes de negativa a sotmetre’s al test i de conduir baix la influència de l’alcohol. 

 

De la mateixa manera, mentres els agents prenien les dades a estes dos persones, ha aparegut el tercer individu, que ha reconegut que era ell qui conduïa la furgoneta en l’accident i que s’havia posat nerviós perquè no tenia permís de conduir. Com a conseqüència, se li va imputar un delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Presó sense fiança per a un dels dos detinguts pel segrest d’una parella a Corbera (València)

L'òrgan en funcions de guàrdia de Xàtiva ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un dels arrestats pel segrest d'una parella a Corbera. El segon ha quedat en llibertat amb allunyament de 300 metres i prohibició de contacte.

Detinguts tres treballadors pel robatori de 30 tones de material ferroviari a Castelló

La Guàrdia Civil ha arrestat a tres operaris subcontractats per sostraure i vendre més de 30 tones de material ferroviari entre Torreblanca i Vinaròs. La investigació, emmarcada en l'Operació FERRATUM, va durar més de quatre mesos.

Benidorm Fest 2026 dona els últims retocs a un xou de gran altura visual i emocional

El certamen ultima assajos amb un salt de producció i un escenari immersiu. Dos semifinals i una final amb 12 places, i un jurat de huit professionals.

Últim cartutx d’Espanya davant Anglaterra per a puntuar en la FIH Pro League de València

Espanya es juga este dimarts (11.00) davant Anglaterra, en Beteró, la seua primera suma en la FIH Pro League després de tres derrotes seguides. Arriba penúltima i sense punts.

Les Redsticks busquen un segon triomf per a tancar la FIH Pro League de València

Espanya es mesura a Alemanya este dimarts a les 13.30 en el Verge del Carmen-Beteró amb l'opció de tancar la sèrie valenciana amb el seu segon triomf. L'equip és tercer després d'un èxit en shoot-out i una victòria davant Bèlgica.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament del Museu de Nino Bravo després de la no renovació de les cessions per la família. La web ja està inoperativa.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un particular el 23 i 24 de febrer. La Mesa també sol·licitarà empara per a reclamar documentació a la CHJ.

Part del llegat de Rafael Altamira es depositarà este dimarts en la ‘Caixa de les Lletres’ de l’Institut Cervantes

L'Institut Cervantes custodiarà des d'este dimarts partix del llegat del jurista alacantí en la seua 'Caixa de les Lletres'. L'acte, a les 12 hores, s'emetrà en directe