Un conductor borratxo xoca contra un xalet i se dona a la fuga en Vinaròs

 

Este dimarts, la Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha iniciat unes investigacions per un delicte contra la seguretat viària. I és que, dos ciutadans de nacionalitat pakistanesa de 30 i 31 anys, respectivament, han tingut un accident de trànsit i han fugit del lloc dels fets.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, els agents van rebre l’avís d’un ciutadà informant que en la costa nord una furgoneta en la que viatjaven tres hòmens havia tingut un accident i havia xocat contra la tanca lateral d’un xalet, però que els responsables s’havien donat a la fugida del lloc.

 

El testimoni ha facilitat la matrícula del vehicle als agents i s’ha descobert que una patrulla de la Policia Local s’ha creuat amb la furgoneta en qüestió a l’altura del pont del riu Cervol, davant del poliesportiu municipal. Però quan els agents els van donar l’alt, anaven en la furgoneta només dos persones.

 

Positiu en la prova d’alcoholèmia

El conductor en tot moment va mostrat símptomes evidents d’estar conduint baix la influència de begudes alcohòliques, per això se li va fer un control d’alcoholèmia, en el que va quadruplicar el màxim permés per la llei. En intentar fer-li el segon test, l’individu no va mostrar cap predisposició i va assegurar als agents que no era ell qui conduïa en el moment del xoc.

 

No obstant això, els agents li indicaren que era ell el que conduïa en el moment que li han donat l’alt i, a demés, havia donat positiu en la primera prova. Per no voler fer-se la segona, se li han acabat imputant els delictes de negativa a sotmetre’s al test i de conduir baix la influència de l’alcohol. 

 

De la mateixa manera, mentres els agents prenien les dades a estes dos persones, ha aparegut el tercer individu, que ha reconegut que era ell qui conduïa la furgoneta en l’accident i que s’havia posat nerviós perquè no tenia permís de conduir. Com a conseqüència, se li va imputar un delicte contra la seguretat viària.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.