15.1 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Un conductor danya sis cotxes i es dona a la fuga en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant han detingut esta matinada de dijous, per un delicte contra la seguretat viària, a una persona que ha provocat un accident de trànsit, en el que ha danyat sis cotxes i s’ha donat a la fuga. Els fets s’han produït en el carrer de Indalecio Prieto.

 

Els agents de la Unitat Operativa del Servici Nocturn de la Policia Local han muntar immediatament un dispositiu de bucsa, i han conseguit interceptar en l’avinguda de Dénia al conductor, el que ha permés esclarir els fets, i instruir diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i de l’accident de circulació.

 

De la mateixa manera, la Policia ha establit esta matinada diferents controls preventius de trànsit a on s’han interposat un total de set denúncies, que inclouen fets com deficiències en l’enllumenat en un cotxes, dos per tinença de substàncies estupefaents, una denúncia per conduir havent perdut la totalitat dels punts, una per conduir amb presència de tòxics en l’organisme, una denúncia per no portar cordat el casc de protecció, i una per conduir baix la influència de begudes alcohòliques.

 

En altres intervencions en matèria de trànsit fetes tant en la ciutat com en platges, la Policia Local també ha interceptat un cotxe en l’avinguda de la Costa Blanca, amb un conductor que ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Finalment, en l’avinguda de Novelda s’ha interceptat un ciclomotor, amb un conductor que no tenia autorització per a conduir, i s’han instruït diligències per infracció a l’article 384 del codi penal.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.