Un conductor danya sis cotxes i es dona a la fuga en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant han detingut esta matinada de dijous, per un delicte contra la seguretat viària, a una persona que ha provocat un accident de trànsit, en el que ha danyat sis cotxes i s’ha donat a la fuga. Els fets s’han produït en el carrer de Indalecio Prieto.

 

Els agents de la Unitat Operativa del Servici Nocturn de la Policia Local han muntar immediatament un dispositiu de bucsa, i han conseguit interceptar en l’avinguda de Dénia al conductor, el que ha permés esclarir els fets, i instruir diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i de l’accident de circulació.

 

De la mateixa manera, la Policia ha establit esta matinada diferents controls preventius de trànsit a on s’han interposat un total de set denúncies, que inclouen fets com deficiències en l’enllumenat en un cotxes, dos per tinença de substàncies estupefaents, una denúncia per conduir havent perdut la totalitat dels punts, una per conduir amb presència de tòxics en l’organisme, una denúncia per no portar cordat el casc de protecció, i una per conduir baix la influència de begudes alcohòliques.

 

En altres intervencions en matèria de trànsit fetes tant en la ciutat com en platges, la Policia Local també ha interceptat un cotxe en l’avinguda de la Costa Blanca, amb un conductor que ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Finalment, en l’avinguda de Novelda s’ha interceptat un ciclomotor, amb un conductor que no tenia autorització per a conduir, i s’han instruït diligències per infracció a l’article 384 del codi penal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.