17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un conductor danya sis cotxes i es dona a la fuga en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant han detingut esta matinada de dijous, per un delicte contra la seguretat viària, a una persona que ha provocat un accident de trànsit, en el que ha danyat sis cotxes i s’ha donat a la fuga. Els fets s’han produït en el carrer de Indalecio Prieto.

 

Els agents de la Unitat Operativa del Servici Nocturn de la Policia Local han muntar immediatament un dispositiu de bucsa, i han conseguit interceptar en l’avinguda de Dénia al conductor, el que ha permés esclarir els fets, i instruir diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i de l’accident de circulació.

 

De la mateixa manera, la Policia ha establit esta matinada diferents controls preventius de trànsit a on s’han interposat un total de set denúncies, que inclouen fets com deficiències en l’enllumenat en un cotxes, dos per tinença de substàncies estupefaents, una denúncia per conduir havent perdut la totalitat dels punts, una per conduir amb presència de tòxics en l’organisme, una denúncia per no portar cordat el casc de protecció, i una per conduir baix la influència de begudes alcohòliques.

 

En altres intervencions en matèria de trànsit fetes tant en la ciutat com en platges, la Policia Local també ha interceptat un cotxe en l’avinguda de la Costa Blanca, amb un conductor que ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Finalment, en l’avinguda de Novelda s’ha interceptat un ciclomotor, amb un conductor que no tenia autorització per a conduir, i s’han instruït diligències per infracció a l’article 384 del codi penal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.