Un conductor danya sis cotxes i es dona a la fuga en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant han detingut esta matinada de dijous, per un delicte contra la seguretat viària, a una persona que ha provocat un accident de trànsit, en el que ha danyat sis cotxes i s’ha donat a la fuga. Els fets s’han produït en el carrer de Indalecio Prieto.

 

Els agents de la Unitat Operativa del Servici Nocturn de la Policia Local han muntar immediatament un dispositiu de bucsa, i han conseguit interceptar en l’avinguda de Dénia al conductor, el que ha permés esclarir els fets, i instruir diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i de l’accident de circulació.

 

De la mateixa manera, la Policia ha establit esta matinada diferents controls preventius de trànsit a on s’han interposat un total de set denúncies, que inclouen fets com deficiències en l’enllumenat en un cotxes, dos per tinença de substàncies estupefaents, una denúncia per conduir havent perdut la totalitat dels punts, una per conduir amb presència de tòxics en l’organisme, una denúncia per no portar cordat el casc de protecció, i una per conduir baix la influència de begudes alcohòliques.

 

En altres intervencions en matèria de trànsit fetes tant en la ciutat com en platges, la Policia Local també ha interceptat un cotxe en l’avinguda de la Costa Blanca, amb un conductor que ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Finalment, en l’avinguda de Novelda s’ha interceptat un ciclomotor, amb un conductor que no tenia autorització per a conduir, i s’han instruït diligències per infracció a l’article 384 del codi penal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.