Un conductor danya sis cotxes i es dona a la fuga en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant han detingut esta matinada de dijous, per un delicte contra la seguretat viària, a una persona que ha provocat un accident de trànsit, en el que ha danyat sis cotxes i s’ha donat a la fuga. Els fets s’han produït en el carrer de Indalecio Prieto.

 

Els agents de la Unitat Operativa del Servici Nocturn de la Policia Local han muntar immediatament un dispositiu de bucsa, i han conseguit interceptar en l’avinguda de Dénia al conductor, el que ha permés esclarir els fets, i instruir diligències per un presumpte delicte contra la seguretat viària i de l’accident de circulació.

 

De la mateixa manera, la Policia ha establit esta matinada diferents controls preventius de trànsit a on s’han interposat un total de set denúncies, que inclouen fets com deficiències en l’enllumenat en un cotxes, dos per tinença de substàncies estupefaents, una denúncia per conduir havent perdut la totalitat dels punts, una per conduir amb presència de tòxics en l’organisme, una denúncia per no portar cordat el casc de protecció, i una per conduir baix la influència de begudes alcohòliques.

 

En altres intervencions en matèria de trànsit fetes tant en la ciutat com en platges, la Policia Local també ha interceptat un cotxe en l’avinguda de la Costa Blanca, amb un conductor que ha donat positiu en les proves d’alcoholèmia.

 

Finalment, en l’avinguda de Novelda s’ha interceptat un ciclomotor, amb un conductor que no tenia autorització per a conduir, i s’han instruït diligències per infracció a l’article 384 del codi penal.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.