7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Conductor ferit greu en xocar contra un camió en l’A7 a l’altura d’Alginet

A-7 en el punt quilomètric 366 entre Alginet i Carlet

L’accident s’ha produït en el km 366 en direcció a Alacant | Google Maps

 

Este divendres de vesprada s’ha produït un accident de trànsit en l’autovia A-7 en direcció a Alacant a l’altura del terme municipal d’Alginet, en el punt quilomètric 366. Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), s’ha constatat un home ferit com a conseqüència del xoc.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Tal com han informat des dels Bombers del Consorci Provincial de València, s’ha produït una col·lisió entre un camió, que transportava material pesat, i un cotxe. Quan han arribat els efectius dels bombers dels parcs de Silla i d’Alzira i un sergent del parc d’Alzira, han passat a alliberar al conductor del cotxe, un home de 65 anys.

 

Els bombers trauen un conductor acidentat en l'A-7 a l'altura d'Alzira

Els bombers intenten traure i estabilitzar al ferit després de l’accident | Bombers de València

 

Una volta han pogut alliberar el cos i estabilitzar-lo, han traslladat al ferit a l’Hospital Universitari de la Ribera, en Alzira. Segons informació d’Emergències, el ferit ha patit un traumatisme lumbar i, ara per ara, es desconeix la seua evolució.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.