Un conductor, amb el carnet des de fa uns dies, es xoca en Puçol i dona positiu en marihuana

L'aturen per fumar-se un porro mentre circulava amb la moto a Terrassa

El xic ha donat positiu en el test de detecció de drogues  | Cedida

Un xic, de 18 anys, ha resultat ferit este dimarts després de patir un accident de tràfic en Puçol, en la comarca de l’Horta (València). Els fets es van produir cap a les 15.45 hores de la vesprada quan el jove, que tenia el carnet de conduir des de feia només uns dies, va xocar contra un altre cotxe, en perdre el control.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) es va traslladar fins al lloc dels fets per a assistir al xic i el van atendre dos efectius sanitaris. Una volta estabilitzat, els servicis mèdics el van traslladar a l’Hospital de Sagunt (mini Fe), en el Camp de Morvedre. 

 

Els agents de la Policia Local van procedir a fer-li al jove un test d’alcoholèmia, que va donar negatiu, i un de drogues, que va donar positiu. Pel que pareix, el xic hauria consumit marihuana, tot i que encara ha de confirmar-ho una segona prova en el laboratori.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig