Anuncios

Un mort i quatre ferits en cremar-se un laboratori de marihuana en Sant Marcel·lí

Bombers Valencia | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.

 

Anuncios

En el moment dels fets, quan el jove encara estava conscient, els dos han sigut detinguts per un delicte contra la salut pública i danys.

 

Crema un laboratori de marihuana

Un xic, de 26 anys, ha mort este matí de dimarts en l’Hospital la Fe de València a causa de les cremades provocades per un incendi, iniciat en un laboratori de marihuana en el barri de Sant Marcel·lí. Altres quatre persones, entre les que es troben dos xiquets de 5 i 9 anys, han resultat ferides pel foc originat en el pis del carrer Arquebisbe Olaechea de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Cap a les deu i mitja de la nit, el CICU va rebre l’avís de què una vivenda s’estava cremant i va mobilitzar a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics van haver d’atendre a cinc persones: dos hòmens, una dona i dos xiquets.

 

El xic, de 26 anys, que finalment ha mort, va patir cremades de segon i tercer grau en el 95% de la superfície corporal i una xica, de 30 anys, també ha patit cremades de segon grau en una cama. L’home de 47 anys, la xiqueta de 9 i el xiquet de 5 van haver de ser atesos per inhalació de fum. Tots ells han sigut traslladats a l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat ‘Levante EMV’, la Policia Nacional encara investiga les causes de l’incendi, encara que tot apunta al fet que es tracta d’un laboratori il·legal de marihuana sintètica. Un dels ferits ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.
Anuncios