Un mort i quatre ferits en cremar-se un laboratori de marihuana en Sant Marcel·lí

Ejemplo de shortcode con estilo
Bombers Valencia | Cedida   ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.   En el moment dels fets, […]

Bombers Valencia | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.

 

En el moment dels fets, quan el jove encara estava conscient, els dos han sigut detinguts per un delicte contra la salut pública i danys.

 

Crema un laboratori de marihuana

Un xic, de 26 anys, ha mort este matí de dimarts en l’Hospital la Fe de València a causa de les cremades provocades per un incendi, iniciat en un laboratori de marihuana en el barri de Sant Marcel·lí. Altres quatre persones, entre les que es troben dos xiquets de 5 i 9 anys, han resultat ferides pel foc originat en el pis del carrer Arquebisbe Olaechea de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Cap a les deu i mitja de la nit, el CICU va rebre l’avís de què una vivenda s’estava cremant i va mobilitzar a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics van haver d’atendre a cinc persones: dos hòmens, una dona i dos xiquets.

 

El xic, de 26 anys, que finalment ha mort, va patir cremades de segon i tercer grau en el 95% de la superfície corporal i una xica, de 30 anys, també ha patit cremades de segon grau en una cama. L’home de 47 anys, la xiqueta de 9 i el xiquet de 5 van haver de ser atesos per inhalació de fum. Tots ells han sigut traslladats a l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat ‘Levante EMV’, la Policia Nacional encara investiga les causes de l’incendi, encara que tot apunta al fet que es tracta d’un laboratori il·legal de marihuana sintètica. Un dels ferits ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Detenen a Alcoi un camioner begut, sense permís de conduir i buscat per la justícia

Un camioner de 53 anys ha sigut detingut a l’A-7, a Alcoi, per conduir begut i sense permís. També tenia una ordre d’ingrés en presó, que un jutge ha decretat.

Descobrixen a El Campello una nova medusa de fins a set mil·límetres

La nova espècie, inofensiva per a les persones i d’entre un i set mil·límetres, s’ha identificat en aigües d’El Campello.

Nacho Ferri, el davanter valencià que lidera el Feyenoord davant de l’Inter

El davanter de Montaverner s’ha convertit en una peça clau del Feyenoord, que s’enfronta este dimarts a l’Inter en la Liga de Campeones.

La Mostra obri amb ‘El mal padre’ i una programació fins al 15 de novembre

La 41a Mostra de València comença dimarts amb ‘El mal padre’, fora de concurs, i oferirà projeccions, tallers i trobades fins al 15 de novembre.

El PP reclama alternatives de transport després de l’accident d’Urda

Després de l’accident ferroviari d’Urda, que ha causat 69 morts, el PP demana alternatives de transport i critica la gestió del Govern.

Roger Llanes oferix diàleg i coordinació institucional «sense trinxeres»

El nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Roger Llanes, s’ha compromés a escoltar la Generalitat i les administracions locals. També ha fixat com a prioritats la reconstrucció després de la dana i les eleccions generals del 29 de novembre.

Un sistema de la UPV anticipa desbordaments amb dades de pluja en temps real

La UPV i ValgrAI han presentat una ferramenta que preveu crescudes i possibles inundacions amb fins a 48 hores d’antelació.

Elx identifica 15 persones en un dispositiu preventiu per la convocatòria de Blocus

La Policía Nacional i la Policía Local han identificat 15 persones en un dispositiu preventiu a Elx, sense incidents destacables.