Un mort i quatre ferits en cremar-se un laboratori de marihuana en Sant Marcel·lí

Bombers Valencia | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.

 

En el moment dels fets, quan el jove encara estava conscient, els dos han sigut detinguts per un delicte contra la salut pública i danys.

 

Crema un laboratori de marihuana

Un xic, de 26 anys, ha mort este matí de dimarts en l’Hospital la Fe de València a causa de les cremades provocades per un incendi, iniciat en un laboratori de marihuana en el barri de Sant Marcel·lí. Altres quatre persones, entre les que es troben dos xiquets de 5 i 9 anys, han resultat ferides pel foc originat en el pis del carrer Arquebisbe Olaechea de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Cap a les deu i mitja de la nit, el CICU va rebre l’avís de què una vivenda s’estava cremant i va mobilitzar a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics van haver d’atendre a cinc persones: dos hòmens, una dona i dos xiquets.

 

El xic, de 26 anys, que finalment ha mort, va patir cremades de segon i tercer grau en el 95% de la superfície corporal i una xica, de 30 anys, també ha patit cremades de segon grau en una cama. L’home de 47 anys, la xiqueta de 9 i el xiquet de 5 van haver de ser atesos per inhalació de fum. Tots ells han sigut traslladats a l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat ‘Levante EMV’, la Policia Nacional encara investiga les causes de l’incendi, encara que tot apunta al fet que es tracta d’un laboratori il·legal de marihuana sintètica. Un dels ferits ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla