Un mort i quatre ferits en cremar-se un laboratori de marihuana en Sant Marcel·lí

Bombers Valencia | Cedida

 

ACTUALITZAT 15.15 hores. L’incendi s’hauria iniciat mentres el xic, de 26 anys i que ha acabat morint en l’hospital, manipulava alguna substància química en el laboratori a on elaborava marihuana sintètica. Allà es trobava també una dona, de 30 anys, que ha resultat ferida.

 

En el moment dels fets, quan el jove encara estava conscient, els dos han sigut detinguts per un delicte contra la salut pública i danys.

 

Crema un laboratori de marihuana

Un xic, de 26 anys, ha mort este matí de dimarts en l’Hospital la Fe de València a causa de les cremades provocades per un incendi, iniciat en un laboratori de marihuana en el barri de Sant Marcel·lí. Altres quatre persones, entre les que es troben dos xiquets de 5 i 9 anys, han resultat ferides pel foc originat en el pis del carrer Arquebisbe Olaechea de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Cap a les deu i mitja de la nit, el CICU va rebre l’avís de què una vivenda s’estava cremant i va mobilitzar a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i dos de Suport Vital Bàsic (SVB). Els efectius mèdics van haver d’atendre a cinc persones: dos hòmens, una dona i dos xiquets.

 

El xic, de 26 anys, que finalment ha mort, va patir cremades de segon i tercer grau en el 95% de la superfície corporal i una xica, de 30 anys, també ha patit cremades de segon grau en una cama. L’home de 47 anys, la xiqueta de 9 i el xiquet de 5 van haver de ser atesos per inhalació de fum. Tots ells han sigut traslladats a l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat ‘Levante EMV’, la Policia Nacional encara investiga les causes de l’incendi, encara que tot apunta al fet que es tracta d’un laboratori il·legal de marihuana sintètica. Un dels ferits ha sigut detingut per un delicte contra la salut pública.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.