Investigat un conductor novell per sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de patir un accident en Ibi

Accident Ibi

L’accident es va produir este diumenge en la CV-798 | Policía Local d’Ibi

 

Agents de la Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han obert diligències contra un conductor novell que va sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de tindre un accident en la CV-798, a l’altura del punt quilomètric 1 en sentit Tibi, segons han informat fonts municipals. Els fets es van registrar cap a les 07.30 hores d’este diumenge, quan el conductor es va eixir de la via i va donar diverses voltes amb el seu cotxe. L’home circulava al costat d’una jove de 17 anys.

 

Efectius de la Policia Local d’Ibi van anar al lloc de l’accident després de rebre un avís del Centre d’Emergències 112 i van observar que el conductor presentava ferides amb sang en el costat dret del cap, pel que va haver de ser traslladat per una ambulància fins al Servici d’Urgències del Centre de Salut d’Ibi.

 

Una volta acabada l’exploració en el centre mèdic, la Policia va sotmetre al conductor a la prova d’alcoholèmia i va sextuplicar la taxa màxima permesa que, en tractar-se d’un conductor novell, queda establida en 0,15 mg/l en aire espirat. Per tot això, el conductor ha adquirit la condició d’investigat per la presumpta comissió d’un fet delictiu i està formalment citat per a comparéixer davant l’autoritat judicial.

 

La Policia Local d’Ibi ha destacat que «segons la Direcció General de Trànsit (DGT), el 23 per cent dels accidents de trànsit mortals es produïxen a causa del consum d’alcohol o drogues i desitgen que hi haja una major conscienciació sobre este greu problema a tots els conductors a fi d’evitar conseqüències d’esta envergadura».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.

Espanya restablix durant 30 dies els controls a viatgers procedents d’Itàlia

El BOE ha publicat l’orde d’Interior que reactiva durant trenta dies els controls fronterers a viatgers procedents d’Itàlia per la pressió migratòria en la ruta del Mediterrani central.

Així es preparen quatre punts clau per a vore l’eclipsi solar total del 12 d’agost

Galícia, Guadalajara, Aragó i Balears ultimen dispositius especials de seguretat, mobilitat i divulgació per a observar l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost. València també serà un dels punts privilegiats de la franja de totalitat.