12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Investigat un conductor novell per sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de patir un accident en Ibi

Accident Ibi

L’accident es va produir este diumenge en la CV-798 | Policía Local d’Ibi

 

Agents de la Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han obert diligències contra un conductor novell que va sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de tindre un accident en la CV-798, a l’altura del punt quilomètric 1 en sentit Tibi, segons han informat fonts municipals. Els fets es van registrar cap a les 07.30 hores d’este diumenge, quan el conductor es va eixir de la via i va donar diverses voltes amb el seu cotxe. L’home circulava al costat d’una jove de 17 anys.

 

Efectius de la Policia Local d’Ibi van anar al lloc de l’accident després de rebre un avís del Centre d’Emergències 112 i van observar que el conductor presentava ferides amb sang en el costat dret del cap, pel que va haver de ser traslladat per una ambulància fins al Servici d’Urgències del Centre de Salut d’Ibi.

 

Una volta acabada l’exploració en el centre mèdic, la Policia va sotmetre al conductor a la prova d’alcoholèmia i va sextuplicar la taxa màxima permesa que, en tractar-se d’un conductor novell, queda establida en 0,15 mg/l en aire espirat. Per tot això, el conductor ha adquirit la condició d’investigat per la presumpta comissió d’un fet delictiu i està formalment citat per a comparéixer davant l’autoritat judicial.

 

La Policia Local d’Ibi ha destacat que «segons la Direcció General de Trànsit (DGT), el 23 per cent dels accidents de trànsit mortals es produïxen a causa del consum d’alcohol o drogues i desitgen que hi haja una major conscienciació sobre este greu problema a tots els conductors a fi d’evitar conseqüències d’esta envergadura».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.