Investigat un conductor novell per sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de patir un accident en Ibi

Accident Ibi

L’accident es va produir este diumenge en la CV-798 | Policía Local d’Ibi

 

Agents de la Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han obert diligències contra un conductor novell que va sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de tindre un accident en la CV-798, a l’altura del punt quilomètric 1 en sentit Tibi, segons han informat fonts municipals. Els fets es van registrar cap a les 07.30 hores d’este diumenge, quan el conductor es va eixir de la via i va donar diverses voltes amb el seu cotxe. L’home circulava al costat d’una jove de 17 anys.

 

Efectius de la Policia Local d’Ibi van anar al lloc de l’accident després de rebre un avís del Centre d’Emergències 112 i van observar que el conductor presentava ferides amb sang en el costat dret del cap, pel que va haver de ser traslladat per una ambulància fins al Servici d’Urgències del Centre de Salut d’Ibi.

 

Una volta acabada l’exploració en el centre mèdic, la Policia va sotmetre al conductor a la prova d’alcoholèmia i va sextuplicar la taxa màxima permesa que, en tractar-se d’un conductor novell, queda establida en 0,15 mg/l en aire espirat. Per tot això, el conductor ha adquirit la condició d’investigat per la presumpta comissió d’un fet delictiu i està formalment citat per a comparéixer davant l’autoritat judicial.

 

La Policia Local d’Ibi ha destacat que «segons la Direcció General de Trànsit (DGT), el 23 per cent dels accidents de trànsit mortals es produïxen a causa del consum d’alcohol o drogues i desitgen que hi haja una major conscienciació sobre este greu problema a tots els conductors a fi d’evitar conseqüències d’esta envergadura».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.