15.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Investigat un conductor novell per sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de patir un accident en Ibi

Accident Ibi

L’accident es va produir este diumenge en la CV-798 | Policía Local d’Ibi

 

Agents de la Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han obert diligències contra un conductor novell que va sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de tindre un accident en la CV-798, a l’altura del punt quilomètric 1 en sentit Tibi, segons han informat fonts municipals. Els fets es van registrar cap a les 07.30 hores d’este diumenge, quan el conductor es va eixir de la via i va donar diverses voltes amb el seu cotxe. L’home circulava al costat d’una jove de 17 anys.

 

Efectius de la Policia Local d’Ibi van anar al lloc de l’accident després de rebre un avís del Centre d’Emergències 112 i van observar que el conductor presentava ferides amb sang en el costat dret del cap, pel que va haver de ser traslladat per una ambulància fins al Servici d’Urgències del Centre de Salut d’Ibi.

 

Una volta acabada l’exploració en el centre mèdic, la Policia va sotmetre al conductor a la prova d’alcoholèmia i va sextuplicar la taxa màxima permesa que, en tractar-se d’un conductor novell, queda establida en 0,15 mg/l en aire espirat. Per tot això, el conductor ha adquirit la condició d’investigat per la presumpta comissió d’un fet delictiu i està formalment citat per a comparéixer davant l’autoritat judicial.

 

La Policia Local d’Ibi ha destacat que «segons la Direcció General de Trànsit (DGT), el 23 per cent dels accidents de trànsit mortals es produïxen a causa del consum d’alcohol o drogues i desitgen que hi haja una major conscienciació sobre este greu problema a tots els conductors a fi d’evitar conseqüències d’esta envergadura».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital

Castro advertix: no és el millor moment per a mesurar-se al Barça

El tècnic del Llevant va alertar que el Barça arriba més concentrat després d'una derrota. Va detallar un pla per a minimitzar pèrdues, defendre junts i atacar els espais.

Corberán veu a la plantilla en un moment de forma i ambició molt positius

El tècnic del València va afirmar que l'equip arriba amb bona forma i ambició abans de visitar al Vila-real. Va insistir en la necessitat de sumar malgrat la rivalitat regional.

Pedri, al rescat d’un Barcelona tocat davant un Llevant que somia amb fer història

Pedri està recuperat i el Barcelona busca redreçar el rumb davant un Llevant penúltim que mai ha puntuat al Camp Nou. El dol, el diumenge a les 16.15 hores.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.