17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Investigat un conductor novell per sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de patir un accident en Ibi

Accident Ibi

L’accident es va produir este diumenge en la CV-798 | Policía Local d’Ibi

 

Agents de la Policia Local d’Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), han obert diligències contra un conductor novell que va sextuplicar la taxa d’alcoholèmia després de tindre un accident en la CV-798, a l’altura del punt quilomètric 1 en sentit Tibi, segons han informat fonts municipals. Els fets es van registrar cap a les 07.30 hores d’este diumenge, quan el conductor es va eixir de la via i va donar diverses voltes amb el seu cotxe. L’home circulava al costat d’una jove de 17 anys.

 

Efectius de la Policia Local d’Ibi van anar al lloc de l’accident després de rebre un avís del Centre d’Emergències 112 i van observar que el conductor presentava ferides amb sang en el costat dret del cap, pel que va haver de ser traslladat per una ambulància fins al Servici d’Urgències del Centre de Salut d’Ibi.

 

Una volta acabada l’exploració en el centre mèdic, la Policia va sotmetre al conductor a la prova d’alcoholèmia i va sextuplicar la taxa màxima permesa que, en tractar-se d’un conductor novell, queda establida en 0,15 mg/l en aire espirat. Per tot això, el conductor ha adquirit la condició d’investigat per la presumpta comissió d’un fet delictiu i està formalment citat per a comparéixer davant l’autoritat judicial.

 

La Policia Local d’Ibi ha destacat que «segons la Direcció General de Trànsit (DGT), el 23 per cent dels accidents de trànsit mortals es produïxen a causa del consum d’alcohol o drogues i desitgen que hi haja una major conscienciació sobre este greu problema a tots els conductors a fi d’evitar conseqüències d’esta envergadura».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.