Conductors borratxos i drogats participen en carreres il·legals en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha advertit a través de les xarxes socials del perill que té participar en les carreres il·legals que estan celebrant-se en els polígons industrials de la localitat.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un gran número de xics conduïxen baix els efectes de les drogues i l’alcohol en la zona industrial d’Onda. En les últimes setmanes, s’han produït greus incidents en este lloc, ja que molts xics han destrossat els seus cotxes i han posat en risc la seua vida per participar en carreres il·legals.

 

«No tenim prou amb la pandèmia que estem vivint i el poc oci que ens queda el malgastem fent carreres en el polígon», ha assenyalat la Policia Local en el seu compte de Facebook, apel·lant a la responsabilitat dels ciutadans.

 

D’altra banda, les autoritats han sentenciat «La Policia no és omnipresent i l’educació de cada persona comença a sa casa i amb la seua família».

 

Últimes notícies

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.