Confisquen més de 6300 peces de material falsificat en un mercat ambulant

La Guàrdia Civil de València investiga a 11 persones per la comissió de diversos delictes contra la propietat industrial esdevinguts en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil. S’han confiscat més de 6.300 peces valorades en 740.050 euros.

Els agents de la Guàrdia Civil han dut a terme una laboriosa Operació pròpia amb el suport dels representants de les marques, en el marc de lluita contra els delictes contra la propietat intel·lectual, en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil.

En aquesta, 11 persones han sigut identificades, entre elles l’administrador únic de l’empresa que gestiona el citat mercat i personal laboral d’aquest.

Durant les diferents inspeccions fiscals realitzades en els llocs i zones de manters, s’han produït diversos abandons de mercaderia davant la presència dels agents, per la qual cosa s’ha procedit a aprehendre el material abandonat després de verificar que es tractava de falsificacions de diferents productes de marques registrades.

Els agents, durant la inspecció, van aprehendre diversos productes de diferents marques conegudes, sent el desglossament aproximat el que segueix: 3.285 samarretes valorades en 164.250 euros, 1.699 parells de sabatilles valorades en 509.700 euros, 318 bosses i renyoneres valorades en 15 900 euros, 854 peces de vestir de diferent format (roba interior, equipaments esportius, etc.) amb una valoració de 42.700 euros i 150 pantalons valorats en 7.500 euros.

La valoració total de les 6.306 peces apreheses ascendeix a 740.050 euros, mancant posterior inventari i valoració definitiva.

Els agents de la Guàrdia Civil de València, durant l’operació, han col·laborat amb el perit de diverses de les marques objecte de falsificació.

El material aprehés ha quedat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.
Per aquests fets estan sent investigades 11 persones de diferents nacionalitats, 9 homes i 2 dones: 2 de nacionalitat espanyola, 3 del Marroc, 5 del Senegal i 1 de Bolívia, d’edats compreses entre els 26 i els 55 anys.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.