Confisquen més de 6300 peces de material falsificat en un mercat ambulant

La Guàrdia Civil de València investiga a 11 persones per la comissió de diversos delictes contra la propietat industrial esdevinguts en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil. S’han confiscat més de 6.300 peces valorades en 740.050 euros.

Els agents de la Guàrdia Civil han dut a terme una laboriosa Operació pròpia amb el suport dels representants de les marques, en el marc de lluita contra els delictes contra la propietat intel·lectual, en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil.

En aquesta, 11 persones han sigut identificades, entre elles l’administrador únic de l’empresa que gestiona el citat mercat i personal laboral d’aquest.

Durant les diferents inspeccions fiscals realitzades en els llocs i zones de manters, s’han produït diversos abandons de mercaderia davant la presència dels agents, per la qual cosa s’ha procedit a aprehendre el material abandonat després de verificar que es tractava de falsificacions de diferents productes de marques registrades.

Els agents, durant la inspecció, van aprehendre diversos productes de diferents marques conegudes, sent el desglossament aproximat el que segueix: 3.285 samarretes valorades en 164.250 euros, 1.699 parells de sabatilles valorades en 509.700 euros, 318 bosses i renyoneres valorades en 15 900 euros, 854 peces de vestir de diferent format (roba interior, equipaments esportius, etc.) amb una valoració de 42.700 euros i 150 pantalons valorats en 7.500 euros.

La valoració total de les 6.306 peces apreheses ascendeix a 740.050 euros, mancant posterior inventari i valoració definitiva.

Els agents de la Guàrdia Civil de València, durant l’operació, han col·laborat amb el perit de diverses de les marques objecte de falsificació.

El material aprehés ha quedat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.
Per aquests fets estan sent investigades 11 persones de diferents nacionalitats, 9 homes i 2 dones: 2 de nacionalitat espanyola, 3 del Marroc, 5 del Senegal i 1 de Bolívia, d’edats compreses entre els 26 i els 55 anys.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.