Anuncios

Confisquen més de 6300 peces de material falsificat en un mercat ambulant

La Guàrdia Civil de València investiga a 11 persones per la comissió de diversos delictes contra la propietat industrial esdevinguts en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil. S’han confiscat més de 6.300 peces valorades en 740.050 euros.

Els agents de la Guàrdia Civil han dut a terme una laboriosa Operació pròpia amb el suport dels representants de les marques, en el marc de lluita contra els delictes contra la propietat intel·lectual, en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil.

Anuncios

En aquesta, 11 persones han sigut identificades, entre elles l’administrador únic de l’empresa que gestiona el citat mercat i personal laboral d’aquest.

Durant les diferents inspeccions fiscals realitzades en els llocs i zones de manters, s’han produït diversos abandons de mercaderia davant la presència dels agents, per la qual cosa s’ha procedit a aprehendre el material abandonat després de verificar que es tractava de falsificacions de diferents productes de marques registrades.

Els agents, durant la inspecció, van aprehendre diversos productes de diferents marques conegudes, sent el desglossament aproximat el que segueix: 3.285 samarretes valorades en 164.250 euros, 1.699 parells de sabatilles valorades en 509.700 euros, 318 bosses i renyoneres valorades en 15 900 euros, 854 peces de vestir de diferent format (roba interior, equipaments esportius, etc.) amb una valoració de 42.700 euros i 150 pantalons valorats en 7.500 euros.

La valoració total de les 6.306 peces apreheses ascendeix a 740.050 euros, mancant posterior inventari i valoració definitiva.

Els agents de la Guàrdia Civil de València, durant l’operació, han col·laborat amb el perit de diverses de les marques objecte de falsificació.

El material aprehés ha quedat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.
Per aquests fets estan sent investigades 11 persones de diferents nacionalitats, 9 homes i 2 dones: 2 de nacionalitat espanyola, 3 del Marroc, 5 del Senegal i 1 de Bolívia, d’edats compreses entre els 26 i els 55 anys.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios