Confisquen més de 6300 peces de material falsificat en un mercat ambulant

La Guàrdia Civil de València investiga a 11 persones per la comissió de diversos delictes contra la propietat industrial esdevinguts en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil. S’han confiscat més de 6.300 peces valorades en 740.050 euros.

Els agents de la Guàrdia Civil han dut a terme una laboriosa Operació pròpia amb el suport dels representants de les marques, en el marc de lluita contra els delictes contra la propietat intel·lectual, en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil.

En aquesta, 11 persones han sigut identificades, entre elles l’administrador únic de l’empresa que gestiona el citat mercat i personal laboral d’aquest.

Durant les diferents inspeccions fiscals realitzades en els llocs i zones de manters, s’han produït diversos abandons de mercaderia davant la presència dels agents, per la qual cosa s’ha procedit a aprehendre el material abandonat després de verificar que es tractava de falsificacions de diferents productes de marques registrades.

Els agents, durant la inspecció, van aprehendre diversos productes de diferents marques conegudes, sent el desglossament aproximat el que segueix: 3.285 samarretes valorades en 164.250 euros, 1.699 parells de sabatilles valorades en 509.700 euros, 318 bosses i renyoneres valorades en 15 900 euros, 854 peces de vestir de diferent format (roba interior, equipaments esportius, etc.) amb una valoració de 42.700 euros i 150 pantalons valorats en 7.500 euros.

La valoració total de les 6.306 peces apreheses ascendeix a 740.050 euros, mancant posterior inventari i valoració definitiva.

Els agents de la Guàrdia Civil de València, durant l’operació, han col·laborat amb el perit de diverses de les marques objecte de falsificació.

El material aprehés ha quedat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.
Per aquests fets estan sent investigades 11 persones de diferents nacionalitats, 9 homes i 2 dones: 2 de nacionalitat espanyola, 3 del Marroc, 5 del Senegal i 1 de Bolívia, d’edats compreses entre els 26 i els 55 anys.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.

Últimes notícies

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.

Muñoz celebra la decisió d’Oltra i veu clau la seua candidatura per al bloc progressista en 2027

José Muñoz considera molt positiva la intenció de Mónica Oltra de competir per l'alcaldia de València i creu que la seua candidatura mobilitzarà a l'electorat progressista de cara a 2027.