Confisquen més de 6300 peces de material falsificat en un mercat ambulant

La Guàrdia Civil de València investiga a 11 persones per la comissió de diversos delictes contra la propietat industrial esdevinguts en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil. S’han confiscat més de 6.300 peces valorades en 740.050 euros.

Els agents de la Guàrdia Civil han dut a terme una laboriosa Operació pròpia amb el suport dels representants de les marques, en el marc de lluita contra els delictes contra la propietat intel·lectual, en el mercat ambulant dels diumenges de la localitat de Benaguasil.

En aquesta, 11 persones han sigut identificades, entre elles l’administrador únic de l’empresa que gestiona el citat mercat i personal laboral d’aquest.

Durant les diferents inspeccions fiscals realitzades en els llocs i zones de manters, s’han produït diversos abandons de mercaderia davant la presència dels agents, per la qual cosa s’ha procedit a aprehendre el material abandonat després de verificar que es tractava de falsificacions de diferents productes de marques registrades.

Els agents, durant la inspecció, van aprehendre diversos productes de diferents marques conegudes, sent el desglossament aproximat el que segueix: 3.285 samarretes valorades en 164.250 euros, 1.699 parells de sabatilles valorades en 509.700 euros, 318 bosses i renyoneres valorades en 15 900 euros, 854 peces de vestir de diferent format (roba interior, equipaments esportius, etc.) amb una valoració de 42.700 euros i 150 pantalons valorats en 7.500 euros.

La valoració total de les 6.306 peces apreheses ascendeix a 740.050 euros, mancant posterior inventari i valoració definitiva.

Els agents de la Guàrdia Civil de València, durant l’operació, han col·laborat amb el perit de diverses de les marques objecte de falsificació.

El material aprehés ha quedat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.
Per aquests fets estan sent investigades 11 persones de diferents nacionalitats, 9 homes i 2 dones: 2 de nacionalitat espanyola, 3 del Marroc, 5 del Senegal i 1 de Bolívia, d’edats compreses entre els 26 i els 55 anys.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 7 de Llíria.

Últimes notícies

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.

Vila-real s’agarra a La Ceràmica per estrenar-se en la Champions contra el Nàpols

Villarreal i Nàpols arriben a La Ceràmica obligats a guanyar en la segona jornada de la Champions, encara sense punts al grup. Les baixes condicionen els dos equips en un duel marcat per la necessitat i per un historial europeu equilibrat.

Canvi en l’Eldense de Messi: García Montañés assumix la presidència i Rosas manté el càrrec

L’Eldense, propietat de Leo Messi, ha anunciat el seu nou organigrama: l’advocat Pablo García Montañés és el nou president, mentres que Mario Rosas continuà com a director general i rostre executiu del club.

El PSPV alerta d’un augment del 325 % en ecografies derivades a la sanitat privada

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha denunciat que el Consell ha incrementat un 325 % les ecografies derivades a centres privats entre 2022 i 2025. La diputada acusa el PP de desviar recursos de la sanitat pública a la privada mentre continuen creixent les llistes d’espera.

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.

Una planta nova ret el seu nom a l’agent mediambiental Cristina Gallardo

El CIEF ha descrit dos novetats botàniques a la Comunitat Valenciana: el nou híbrid 'Teucrium cristinae', dedicat a l’agent mediambiental Cristina Gallardo, i l’espècie endèmica 'Limonium novovalentinum', localitzada al centre-sud de la província de València.