15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

La conmovedora carta de los padres del niño que murió arrastrado por un caimán

Lane Graves, el niño arrastrado por el caimán.

 

Lane Graves es el niño que murió arrastrado por un caiman en un parque de Orlando, en Estados Unidos. El pequeño apareció horas más tarde ahogado, en unos hechos que conmocionaron a todo el mundo. Semanas más tarde, sus padres, con los que se encontraba Lane en el momento del trágico suceso, han decidido hacer pública una nota donde explican en qué estado se encuentran después de tener que soportar una tragedia así.

 

La pareja ha aclarado que no tienen ninguna intención de demandar al parque temático, aunque se especuló con que las medidas de seguridad y de advertencia eran cortas. La familia afirma que va a centrarse en ella misma y en la creación de una fundación que llevará el nombre del pequeño y que servirá para homenajearle y recaudar fondos para fines benéficos.

 

Los padres han confesado que están destrozados y que su dolor, por la pérdida de su hijo, va en aumento día tras día. Agradecen las miles de muestras de cariño que han recibido de todo el mundo y esperan «compartir el amor que Larry grabó en sus corazones».

 

La carta de los padres. Foto: Washington Post

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.