2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

La conmovedora carta de los padres del niño que murió arrastrado por un caimán

Lane Graves, el niño arrastrado por el caimán.

 

Lane Graves es el niño que murió arrastrado por un caiman en un parque de Orlando, en Estados Unidos. El pequeño apareció horas más tarde ahogado, en unos hechos que conmocionaron a todo el mundo. Semanas más tarde, sus padres, con los que se encontraba Lane en el momento del trágico suceso, han decidido hacer pública una nota donde explican en qué estado se encuentran después de tener que soportar una tragedia así.

 

La pareja ha aclarado que no tienen ninguna intención de demandar al parque temático, aunque se especuló con que las medidas de seguridad y de advertencia eran cortas. La familia afirma que va a centrarse en ella misma y en la creación de una fundación que llevará el nombre del pequeño y que servirá para homenajearle y recaudar fondos para fines benéficos.

 

Los padres han confesado que están destrozados y que su dolor, por la pérdida de su hijo, va en aumento día tras día. Agradecen las miles de muestras de cariño que han recibido de todo el mundo y esperan «compartir el amor que Larry grabó en sus corazones».

 

La carta de los padres. Foto: Washington Post

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.