14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La conmovedora carta de los padres del niño que murió arrastrado por un caimán

Lane Graves, el niño arrastrado por el caimán.

 

Lane Graves es el niño que murió arrastrado por un caiman en un parque de Orlando, en Estados Unidos. El pequeño apareció horas más tarde ahogado, en unos hechos que conmocionaron a todo el mundo. Semanas más tarde, sus padres, con los que se encontraba Lane en el momento del trágico suceso, han decidido hacer pública una nota donde explican en qué estado se encuentran después de tener que soportar una tragedia así.

 

La pareja ha aclarado que no tienen ninguna intención de demandar al parque temático, aunque se especuló con que las medidas de seguridad y de advertencia eran cortas. La familia afirma que va a centrarse en ella misma y en la creación de una fundación que llevará el nombre del pequeño y que servirá para homenajearle y recaudar fondos para fines benéficos.

 

Los padres han confesado que están destrozados y que su dolor, por la pérdida de su hijo, va en aumento día tras día. Agradecen las miles de muestras de cariño que han recibido de todo el mundo y esperan «compartir el amor que Larry grabó en sus corazones».

 

La carta de los padres. Foto: Washington Post

 

Últimes notícies

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.