La conmovedora carta de los padres del niño que murió arrastrado por un caimán

Lane Graves, el niño arrastrado por el caimán.

 

Lane Graves es el niño que murió arrastrado por un caiman en un parque de Orlando, en Estados Unidos. El pequeño apareció horas más tarde ahogado, en unos hechos que conmocionaron a todo el mundo. Semanas más tarde, sus padres, con los que se encontraba Lane en el momento del trágico suceso, han decidido hacer pública una nota donde explican en qué estado se encuentran después de tener que soportar una tragedia así.

 

La pareja ha aclarado que no tienen ninguna intención de demandar al parque temático, aunque se especuló con que las medidas de seguridad y de advertencia eran cortas. La familia afirma que va a centrarse en ella misma y en la creación de una fundación que llevará el nombre del pequeño y que servirá para homenajearle y recaudar fondos para fines benéficos.

 

Los padres han confesado que están destrozados y que su dolor, por la pérdida de su hijo, va en aumento día tras día. Agradecen las miles de muestras de cariño que han recibido de todo el mundo y esperan «compartir el amor que Larry grabó en sus corazones».

 

La carta de los padres. Foto: Washington Post

 

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.