Dos ferits i tres rescatats en un incendi d’un apartament en Alacant

 

Actualització 24/07/2020, a les 16.52 hores. Dos persones (un d’ells bomber) han patit ferides lleus i altres tres han sigut rescatades il·leses en un greu incendi ocorregut en un habitatge situat en una sèptima altura de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant.

 

Segons els bombers de l’ajuntament, l’incendi s’ha originat poc després de les 13.00 hores del migdia en el número 2 del carrer de Britània i els dos ferits són per inhalació de fum i per colp de calor, en el cas del bomber, que ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

La casa ha quedat parcialment afectada, amb tot el saló cremat i les altres parts de la vivenda afectades pel fum. A hores d’ara es desconeixen les causes de l’incendi.

 

Crema un apartament en l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant

Este divendres s’ha produït un incendi en un apartament situat en la sèptima planta d’un edifici de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant, just en el cantó amb el carrer de Britania.

 

Segons arreplega ‘Información’, diversos veïns estan sent evacuats des del terrat amb la grua dels bombers, que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingit el foc.

 

L’incendi ha provocat una gran quantitat de flames i fum, tot i que encara no es coneixen les causes de l’incendi ni si hi ha ferits.

 

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.