Dos ferits i tres rescatats en un incendi d’un apartament en Alacant

 

Actualització 24/07/2020, a les 16.52 hores. Dos persones (un d’ells bomber) han patit ferides lleus i altres tres han sigut rescatades il·leses en un greu incendi ocorregut en un habitatge situat en una sèptima altura de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant.

 

Segons els bombers de l’ajuntament, l’incendi s’ha originat poc després de les 13.00 hores del migdia en el número 2 del carrer de Britània i els dos ferits són per inhalació de fum i per colp de calor, en el cas del bomber, que ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

La casa ha quedat parcialment afectada, amb tot el saló cremat i les altres parts de la vivenda afectades pel fum. A hores d’ara es desconeixen les causes de l’incendi.

 

Crema un apartament en l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant

Este divendres s’ha produït un incendi en un apartament situat en la sèptima planta d’un edifici de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant, just en el cantó amb el carrer de Britania.

 

Segons arreplega ‘Información’, diversos veïns estan sent evacuats des del terrat amb la grua dels bombers, que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingit el foc.

 

L’incendi ha provocat una gran quantitat de flames i fum, tot i que encara no es coneixen les causes de l’incendi ni si hi ha ferits.

 

Últimes notícies

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.