Dos ferits i tres rescatats en un incendi d’un apartament en Alacant

 

Actualització 24/07/2020, a les 16.52 hores. Dos persones (un d’ells bomber) han patit ferides lleus i altres tres han sigut rescatades il·leses en un greu incendi ocorregut en un habitatge situat en una sèptima altura de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant.

 

Segons els bombers de l’ajuntament, l’incendi s’ha originat poc després de les 13.00 hores del migdia en el número 2 del carrer de Britània i els dos ferits són per inhalació de fum i per colp de calor, en el cas del bomber, que ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

La casa ha quedat parcialment afectada, amb tot el saló cremat i les altres parts de la vivenda afectades pel fum. A hores d’ara es desconeixen les causes de l’incendi.

 

Crema un apartament en l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant

Este divendres s’ha produït un incendi en un apartament situat en la sèptima planta d’un edifici de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant, just en el cantó amb el carrer de Britania.

 

Segons arreplega ‘Información’, diversos veïns estan sent evacuats des del terrat amb la grua dels bombers, que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingit el foc.

 

L’incendi ha provocat una gran quantitat de flames i fum, tot i que encara no es coneixen les causes de l’incendi ni si hi ha ferits.

 

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.