Dos ferits i tres rescatats en un incendi d’un apartament en Alacant

 

Actualització 24/07/2020, a les 16.52 hores. Dos persones (un d’ells bomber) han patit ferides lleus i altres tres han sigut rescatades il·leses en un greu incendi ocorregut en un habitatge situat en una sèptima altura de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant.

 

Segons els bombers de l’ajuntament, l’incendi s’ha originat poc després de les 13.00 hores del migdia en el número 2 del carrer de Britània i els dos ferits són per inhalació de fum i per colp de calor, en el cas del bomber, que ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

La casa ha quedat parcialment afectada, amb tot el saló cremat i les altres parts de la vivenda afectades pel fum. A hores d’ara es desconeixen les causes de l’incendi.

 

Crema un apartament en l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant

Este divendres s’ha produït un incendi en un apartament situat en la sèptima planta d’un edifici de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant, just en el cantó amb el carrer de Britania.

 

Segons arreplega ‘Información’, diversos veïns estan sent evacuats des del terrat amb la grua dels bombers, que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingit el foc.

 

L’incendi ha provocat una gran quantitat de flames i fum, tot i que encara no es coneixen les causes de l’incendi ni si hi ha ferits.

 

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.