Dos ferits i tres rescatats en un incendi d’un apartament en Alacant

 

Actualització 24/07/2020, a les 16.52 hores. Dos persones (un d’ells bomber) han patit ferides lleus i altres tres han sigut rescatades il·leses en un greu incendi ocorregut en un habitatge situat en una sèptima altura de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant.

 

Segons els bombers de l’ajuntament, l’incendi s’ha originat poc després de les 13.00 hores del migdia en el número 2 del carrer de Britània i els dos ferits són per inhalació de fum i per colp de calor, en el cas del bomber, que ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

La casa ha quedat parcialment afectada, amb tot el saló cremat i les altres parts de la vivenda afectades pel fum. A hores d’ara es desconeixen les causes de l’incendi.

 

Crema un apartament en l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant

Este divendres s’ha produït un incendi en un apartament situat en la sèptima planta d’un edifici de l’avinguda de Miriam Blasco d’Alacant, just en el cantó amb el carrer de Britania.

 

Segons arreplega ‘Información’, diversos veïns estan sent evacuats des del terrat amb la grua dels bombers, que s’han desplaçat fins al lloc dels fets per a extingit el foc.

 

L’incendi ha provocat una gran quantitat de flames i fum, tot i que encara no es coneixen les causes de l’incendi ni si hi ha ferits.

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.