David Bisbal, trencat de dolor després de conéixer la defunció d’un dels components de l’orquestra Expresiones

David Bisbal

David Bisbal | Intagram @davidbisbal

David Bisbal ha rebut en aquests dies un dur colp, un dels integrants de l’orquestra Expressions, en la qual va iniciar la seua carrera com a músic, ha mort. Es tracta de José López, a qui tots dien Pepe i a qui el cantant d’Almeria tenia una gran estima.

  

  

Es van conèixer fa ja molts anys, quan David era un jove xic que volia dedicar-se a la música i cercava la forma de fer-ho. Es va presentar a l’orquestra i el van agafar, i allí va ser on va adquirir tota la saviesa i l’amor per la professió que ara omple la seua vida.

 

David Bisbal en 2014 junto a compañeros de la Orquesta Expresiones

David Bisbal en 2014 junto a compañeros de la Orquesta Expresiones | Redes Sociales

Bisbal, trencat de dolor

La mort de Pepe ha causat en David una gran commoció i així ha pogut veure’s en les seues xarxes socials. El cantant ha dedicat unes paraules al seu amic a través del seu compte de Facebook: «Tots sabeu quins van ser els meus inicis, m’agradaria fer-li un homenatge a José López Estrada, ‘Pepe de l’orquestra Expresiones’», escrivia ahir David.

  

  

La veritat és que per al seu amic solament té bones paraules. «Pepe era una d’eixes persones que sempre estava al teu costat donant-te els millors consells. Sempre vaig a agrair tot el que m’ha aportat», diu el cantant, i és que pel que sembla es va convertir en algú de la seua família. «Em va cuidar com a un fill més al costat de María del Mar i Alejandro. “El xiquet” em dien», escriu David.

 

 

 

«Pepe va ser un gran company, un pare i un amic avançat a la seua època, intel·ligent, carismàtic i un líder. Sempre pensat en els altres abans que en ell mateix i tot açò és el que fa que sempre li vaja a recordar amb gran admiració», afig Bisbal.

  

  

Deixa clar també que la seua pèrdua ha suposat una gran tristesa per a ell: «Per a mi el més important en aquests durs i tristos moments ha sigut poder estar costat de María del Mar i els seus dos fills, Alejandro i María del Mar. Els comiats sempre són molt durs i fondre’s en una abraçada amb els éssers més volguts són únicament un xicotet consol per a una pèrdua de tal magnitud».

 

Els orígens de Bisbal

El cantant d’Almeria va entrar en la banda l’any 1998, amb ella es va iniciar en el món de la música fent bolos per la seua terra, Almeria. Explica David que va ser precisament la dona de Pepe qui li va animar a presentar-se al càsting per a l’orquestra quan ell tan sols tenia 18 anys.

Malgrat el seu pas posterior per l’acadèmia de OT, gràcies al com el cantant va saltar a la fama, David sap que va ser en l’orquestra Expressions on va començar a forjar el seu futur. «En l’orquestra Expresiones ho vaig aprendre tot sobre la música, vaig explorar escenaris, vaig descobrir el desenvolupament de la meua veu i vaig conèixer a unes persones que es van convertir en grans que companys i en la meua pròpia família», compte.

  

  

És per tot açò pel que el cantant ha dedicat aquestes boniques paraules a un dels seus primers companys en el món de la música, unes paraules que acaba amb un bonic agraïment: «Fins a sempre Pepe. Gràcies per marcar la destinació de la meua vida».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.