David Bisbal, trencat de dolor després de conéixer la defunció d’un dels components de l’orquestra Expresiones

David Bisbal

David Bisbal | Intagram @davidbisbal

David Bisbal ha rebut en aquests dies un dur colp, un dels integrants de l’orquestra Expressions, en la qual va iniciar la seua carrera com a músic, ha mort. Es tracta de José López, a qui tots dien Pepe i a qui el cantant d’Almeria tenia una gran estima.

  

  

Es van conèixer fa ja molts anys, quan David era un jove xic que volia dedicar-se a la música i cercava la forma de fer-ho. Es va presentar a l’orquestra i el van agafar, i allí va ser on va adquirir tota la saviesa i l’amor per la professió que ara omple la seua vida.

 

David Bisbal en 2014 junto a compañeros de la Orquesta Expresiones

David Bisbal en 2014 junto a compañeros de la Orquesta Expresiones | Redes Sociales

Bisbal, trencat de dolor

La mort de Pepe ha causat en David una gran commoció i així ha pogut veure’s en les seues xarxes socials. El cantant ha dedicat unes paraules al seu amic a través del seu compte de Facebook: «Tots sabeu quins van ser els meus inicis, m’agradaria fer-li un homenatge a José López Estrada, ‘Pepe de l’orquestra Expresiones’», escrivia ahir David.

  

  

La veritat és que per al seu amic solament té bones paraules. «Pepe era una d’eixes persones que sempre estava al teu costat donant-te els millors consells. Sempre vaig a agrair tot el que m’ha aportat», diu el cantant, i és que pel que sembla es va convertir en algú de la seua família. «Em va cuidar com a un fill més al costat de María del Mar i Alejandro. “El xiquet” em dien», escriu David.

 

 

 

«Pepe va ser un gran company, un pare i un amic avançat a la seua època, intel·ligent, carismàtic i un líder. Sempre pensat en els altres abans que en ell mateix i tot açò és el que fa que sempre li vaja a recordar amb gran admiració», afig Bisbal.

  

  

Deixa clar també que la seua pèrdua ha suposat una gran tristesa per a ell: «Per a mi el més important en aquests durs i tristos moments ha sigut poder estar costat de María del Mar i els seus dos fills, Alejandro i María del Mar. Els comiats sempre són molt durs i fondre’s en una abraçada amb els éssers més volguts són únicament un xicotet consol per a una pèrdua de tal magnitud».

 

Els orígens de Bisbal

El cantant d’Almeria va entrar en la banda l’any 1998, amb ella es va iniciar en el món de la música fent bolos per la seua terra, Almeria. Explica David que va ser precisament la dona de Pepe qui li va animar a presentar-se al càsting per a l’orquestra quan ell tan sols tenia 18 anys.

Malgrat el seu pas posterior per l’acadèmia de OT, gràcies al com el cantant va saltar a la fama, David sap que va ser en l’orquestra Expressions on va començar a forjar el seu futur. «En l’orquestra Expresiones ho vaig aprendre tot sobre la música, vaig explorar escenaris, vaig descobrir el desenvolupament de la meua veu i vaig conèixer a unes persones que es van convertir en grans que companys i en la meua pròpia família», compte.

  

  

És per tot açò pel que el cantant ha dedicat aquestes boniques paraules a un dels seus primers companys en el món de la música, unes paraules que acaba amb un bonic agraïment: «Fins a sempre Pepe. Gràcies per marcar la destinació de la meua vida».

 

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.