Demanen 14 anys de presó per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios

Catorze anys de presó són els que demana la Fiscalia Provincial de València per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios, a l'Horta Nord. Demana a més, l'obligació de pagar una indemnització de 6.000 euros per a aquest agressor, veí de la localitat de Foios que va amenaçar amb un ganivet la cuidadora de la seua dona per a poder agredir-la sexualment. La víctima cuidava de la dona de l'agressor, que es trobava impedida físicament. Els fets, que es van produir en març de l'any 2017 es jutgen ara en la secció quarta de l'Audiència Provincial de València. 

En l'escrit d'acusació del fiscal consta que el primer dia de treball de la cuidadora, mentre cuinava, l'acusat se li va acostar per darrere, i amb ànim libidinós, la va abraçar per la cintura. La víctima li va recriminar el seu comportament i li va dir que la seua única tasca en la casa era ajudar la seua dona. Va afegir que ella estava treballant i que no confonguera la seua voluntat, ja que no pretenia anar més enllà amb ell. Acte seguit, el violador, fent cas omís de les seues paraules li va pegar en el cul i li va dir, segons l'escrit del fiscal que «portava nou anys sense clavar-la». Segons sembla, aquell dia, la intimidació es va acabar en eixe punt, malgrat això, el tercer dia de treball, en acabar la jornada, i mentre la cuidadora estava asseguda en el llit, l'agressor la va abordar.

L'home va entrar en l'habitació, i mentre ella estava nugant-se els cordons de les sabates, la va amenaçar amb un ganivet de serra, i li va ordenar que es tombara en el llit i que no fera soroll- La víctima, segons el relat del Ministeri Públic, va obeir atemorida per si li feia mal, i va accedir a la petició de desvestir-se. A continuació el violador la va penetrar fins a ejacular. Després, es va alçar i li va dir a la víctima que si cridava o feia soroll ningú l'anava a creure perquè era una simple «immigrant sense papers i ell un home espanyol». L'agressor va continuar amb les seues amenaces racistes i li va dir que «si denunciava a la Policia l'anaven a reportar, al no estar en Espanya en situació legal».

Finalment la dona va denunciar, a pesar de les amenaces i va prendre mesures legals contra el seu violador. Ara, l'agressor mascliste s'enfronta a catorze anys de presó, que són els que demana la Fiscalia.

Últimes notícies

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.