13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Demanen 14 anys de presó per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios

Catorze anys de presó són els que demana la Fiscalia Provincial de València per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios, a l'Horta Nord. Demana a més, l'obligació de pagar una indemnització de 6.000 euros per a aquest agressor, veí de la localitat de Foios que va amenaçar amb un ganivet la cuidadora de la seua dona per a poder agredir-la sexualment. La víctima cuidava de la dona de l'agressor, que es trobava impedida físicament. Els fets, que es van produir en març de l'any 2017 es jutgen ara en la secció quarta de l'Audiència Provincial de València. 

En l'escrit d'acusació del fiscal consta que el primer dia de treball de la cuidadora, mentre cuinava, l'acusat se li va acostar per darrere, i amb ànim libidinós, la va abraçar per la cintura. La víctima li va recriminar el seu comportament i li va dir que la seua única tasca en la casa era ajudar la seua dona. Va afegir que ella estava treballant i que no confonguera la seua voluntat, ja que no pretenia anar més enllà amb ell. Acte seguit, el violador, fent cas omís de les seues paraules li va pegar en el cul i li va dir, segons l'escrit del fiscal que «portava nou anys sense clavar-la». Segons sembla, aquell dia, la intimidació es va acabar en eixe punt, malgrat això, el tercer dia de treball, en acabar la jornada, i mentre la cuidadora estava asseguda en el llit, l'agressor la va abordar.

L'home va entrar en l'habitació, i mentre ella estava nugant-se els cordons de les sabates, la va amenaçar amb un ganivet de serra, i li va ordenar que es tombara en el llit i que no fera soroll- La víctima, segons el relat del Ministeri Públic, va obeir atemorida per si li feia mal, i va accedir a la petició de desvestir-se. A continuació el violador la va penetrar fins a ejacular. Després, es va alçar i li va dir a la víctima que si cridava o feia soroll ningú l'anava a creure perquè era una simple «immigrant sense papers i ell un home espanyol». L'agressor va continuar amb les seues amenaces racistes i li va dir que «si denunciava a la Policia l'anaven a reportar, al no estar en Espanya en situació legal».

Finalment la dona va denunciar, a pesar de les amenaces i va prendre mesures legals contra el seu violador. Ara, l'agressor mascliste s'enfronta a catorze anys de presó, que són els que demana la Fiscalia.

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.