Demanen 14 anys de presó per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios

Catorze anys de presó són els que demana la Fiscalia Provincial de València per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios, a l'Horta Nord. Demana a més, l'obligació de pagar una indemnització de 6.000 euros per a aquest agressor, veí de la localitat de Foios que va amenaçar amb un ganivet la cuidadora de la seua dona per a poder agredir-la sexualment. La víctima cuidava de la dona de l'agressor, que es trobava impedida físicament. Els fets, que es van produir en març de l'any 2017 es jutgen ara en la secció quarta de l'Audiència Provincial de València. 

En l'escrit d'acusació del fiscal consta que el primer dia de treball de la cuidadora, mentre cuinava, l'acusat se li va acostar per darrere, i amb ànim libidinós, la va abraçar per la cintura. La víctima li va recriminar el seu comportament i li va dir que la seua única tasca en la casa era ajudar la seua dona. Va afegir que ella estava treballant i que no confonguera la seua voluntat, ja que no pretenia anar més enllà amb ell. Acte seguit, el violador, fent cas omís de les seues paraules li va pegar en el cul i li va dir, segons l'escrit del fiscal que «portava nou anys sense clavar-la». Segons sembla, aquell dia, la intimidació es va acabar en eixe punt, malgrat això, el tercer dia de treball, en acabar la jornada, i mentre la cuidadora estava asseguda en el llit, l'agressor la va abordar.

L'home va entrar en l'habitació, i mentre ella estava nugant-se els cordons de les sabates, la va amenaçar amb un ganivet de serra, i li va ordenar que es tombara en el llit i que no fera soroll- La víctima, segons el relat del Ministeri Públic, va obeir atemorida per si li feia mal, i va accedir a la petició de desvestir-se. A continuació el violador la va penetrar fins a ejacular. Després, es va alçar i li va dir a la víctima que si cridava o feia soroll ningú l'anava a creure perquè era una simple «immigrant sense papers i ell un home espanyol». L'agressor va continuar amb les seues amenaces racistes i li va dir que «si denunciava a la Policia l'anaven a reportar, al no estar en Espanya en situació legal».

Finalment la dona va denunciar, a pesar de les amenaces i va prendre mesures legals contra el seu violador. Ara, l'agressor mascliste s'enfronta a catorze anys de presó, que són els que demana la Fiscalia.

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.