Demanen 14 anys de presó per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios

Catorze anys de presó són els que demana la Fiscalia Provincial de València per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios, a l'Horta Nord. Demana a més, l'obligació de pagar una indemnització de 6.000 euros per a aquest agressor, veí de la localitat de Foios que va amenaçar amb un ganivet la cuidadora de la seua dona per a poder agredir-la sexualment. La víctima cuidava de la dona de l'agressor, que es trobava impedida físicament. Els fets, que es van produir en març de l'any 2017 es jutgen ara en la secció quarta de l'Audiència Provincial de València. 

En l'escrit d'acusació del fiscal consta que el primer dia de treball de la cuidadora, mentre cuinava, l'acusat se li va acostar per darrere, i amb ànim libidinós, la va abraçar per la cintura. La víctima li va recriminar el seu comportament i li va dir que la seua única tasca en la casa era ajudar la seua dona. Va afegir que ella estava treballant i que no confonguera la seua voluntat, ja que no pretenia anar més enllà amb ell. Acte seguit, el violador, fent cas omís de les seues paraules li va pegar en el cul i li va dir, segons l'escrit del fiscal que «portava nou anys sense clavar-la». Segons sembla, aquell dia, la intimidació es va acabar en eixe punt, malgrat això, el tercer dia de treball, en acabar la jornada, i mentre la cuidadora estava asseguda en el llit, l'agressor la va abordar.

L'home va entrar en l'habitació, i mentre ella estava nugant-se els cordons de les sabates, la va amenaçar amb un ganivet de serra, i li va ordenar que es tombara en el llit i que no fera soroll- La víctima, segons el relat del Ministeri Públic, va obeir atemorida per si li feia mal, i va accedir a la petició de desvestir-se. A continuació el violador la va penetrar fins a ejacular. Després, es va alçar i li va dir a la víctima que si cridava o feia soroll ningú l'anava a creure perquè era una simple «immigrant sense papers i ell un home espanyol». L'agressor va continuar amb les seues amenaces racistes i li va dir que «si denunciava a la Policia l'anaven a reportar, al no estar en Espanya en situació legal».

Finalment la dona va denunciar, a pesar de les amenaces i va prendre mesures legals contra el seu violador. Ara, l'agressor mascliste s'enfronta a catorze anys de presó, que són els que demana la Fiscalia.

Últimes notícies

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.