Demanen 14 anys de presó per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios

Catorze anys de presó són els que demana la Fiscalia Provincial de València per a un home que va violar la cuidadora de la seua dona malalta a Foios, a l'Horta Nord. Demana a més, l'obligació de pagar una indemnització de 6.000 euros per a aquest agressor, veí de la localitat de Foios que va amenaçar amb un ganivet la cuidadora de la seua dona per a poder agredir-la sexualment. La víctima cuidava de la dona de l'agressor, que es trobava impedida físicament. Els fets, que es van produir en març de l'any 2017 es jutgen ara en la secció quarta de l'Audiència Provincial de València. 

En l'escrit d'acusació del fiscal consta que el primer dia de treball de la cuidadora, mentre cuinava, l'acusat se li va acostar per darrere, i amb ànim libidinós, la va abraçar per la cintura. La víctima li va recriminar el seu comportament i li va dir que la seua única tasca en la casa era ajudar la seua dona. Va afegir que ella estava treballant i que no confonguera la seua voluntat, ja que no pretenia anar més enllà amb ell. Acte seguit, el violador, fent cas omís de les seues paraules li va pegar en el cul i li va dir, segons l'escrit del fiscal que «portava nou anys sense clavar-la». Segons sembla, aquell dia, la intimidació es va acabar en eixe punt, malgrat això, el tercer dia de treball, en acabar la jornada, i mentre la cuidadora estava asseguda en el llit, l'agressor la va abordar.

L'home va entrar en l'habitació, i mentre ella estava nugant-se els cordons de les sabates, la va amenaçar amb un ganivet de serra, i li va ordenar que es tombara en el llit i que no fera soroll- La víctima, segons el relat del Ministeri Públic, va obeir atemorida per si li feia mal, i va accedir a la petició de desvestir-se. A continuació el violador la va penetrar fins a ejacular. Després, es va alçar i li va dir a la víctima que si cridava o feia soroll ningú l'anava a creure perquè era una simple «immigrant sense papers i ell un home espanyol». L'agressor va continuar amb les seues amenaces racistes i li va dir que «si denunciava a la Policia l'anaven a reportar, al no estar en Espanya en situació legal».

Finalment la dona va denunciar, a pesar de les amenaces i va prendre mesures legals contra el seu violador. Ara, l'agressor mascliste s'enfronta a catorze anys de presó, que són els que demana la Fiscalia.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.