400 universitaris són desallotjats en una festa il·legal en una finca

Continuen repetint-se situacions com està on la gent pareix que no enten la situació de la pandèmia que estem vivint. En Espanya seguim vivint-la amb molta gravetat cosa que no impedeix a algunes persones celebrar festes d’esta magnitud. Se segueixen produint intervencions policials per posar fi a desenes de festes il·legals on s’incompleix tota normativa sanitària contra la Covid-19.

Encara que puga semblar impossible que se seguesquen produint este tipus de trobades, hi ha gent que sembla estar disposada, fins i tot, a superar tots els rècords durant esta pandèmia. I és que s’han donat casos de festes multitudinàries al llarg d’estos mesos de toc de queda nocturn, però possiblement poques han arribat a la que es van trobar els agents de la Guàrdia Civil que van intervenir durant, la nit de divendres, en una finca de la localitat madrilenya de Ciempozuelos.

Ni més ni menys que 401 van ser els joves que van acudir a una macrofesta universitària que va tenir lloc en esta propietat, situada a la carretera M-307. El grup de persones era tan gran que va ser necessari que es desplacessen al lloc dels fets agents de diverses localitats, concretament de Ciempozuelos, Valdemoro, Pinto i Chinchón.

Els agents no donaven crèdit al que veien. Fins 8 autobusos són els que s’havien acostat al lloc, els mateixos que haurien portat els joves des de Madrid. Concretament, diversos conductors haurien confirmat que els haurien portat des del carrer Almansa de la capital espanyola.

No s’ha informat de com s’hauria fet la convocatòria, però tot fa pensar que es va poder fer en els mateixos campus o a través de les xarxes socials. Fonts policials, han confirmat que tots els assistents eren estudiants universitaris que haurien pagat 40 euros per tot: transports, assistència i begudes.

 

 

No fan cas ni respecten cap mensa de seguretat

Amb centenars de joves és amb el que es trobaren els agents a l’entrar en la finca, la majoria d’ells sense respectar la distància de seguretat i sense portar mascareta. Estaven en rotllanes bevent dins d’un edifici de la finca, però també fora, on s’havien col·locat multitud de taules i diverses barres, on diversos cambrers els servien les copes.

Els 401 joves assistents seran proposats per rebre una sanció, però no només ells. S’investiga també a promotor de la festa i a l’amo de la propietat, que podrien enfrontar-se a importants multes per estos fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.