400 universitaris són desallotjats en una festa il·legal en una finca

Continuen repetint-se situacions com està on la gent pareix que no enten la situació de la pandèmia que estem vivint. En Espanya seguim vivint-la amb molta gravetat cosa que no impedeix a algunes persones celebrar festes d’esta magnitud. Se segueixen produint intervencions policials per posar fi a desenes de festes il·legals on s’incompleix tota normativa sanitària contra la Covid-19.

Encara que puga semblar impossible que se seguesquen produint este tipus de trobades, hi ha gent que sembla estar disposada, fins i tot, a superar tots els rècords durant esta pandèmia. I és que s’han donat casos de festes multitudinàries al llarg d’estos mesos de toc de queda nocturn, però possiblement poques han arribat a la que es van trobar els agents de la Guàrdia Civil que van intervenir durant, la nit de divendres, en una finca de la localitat madrilenya de Ciempozuelos.

Ni més ni menys que 401 van ser els joves que van acudir a una macrofesta universitària que va tenir lloc en esta propietat, situada a la carretera M-307. El grup de persones era tan gran que va ser necessari que es desplacessen al lloc dels fets agents de diverses localitats, concretament de Ciempozuelos, Valdemoro, Pinto i Chinchón.

Els agents no donaven crèdit al que veien. Fins 8 autobusos són els que s’havien acostat al lloc, els mateixos que haurien portat els joves des de Madrid. Concretament, diversos conductors haurien confirmat que els haurien portat des del carrer Almansa de la capital espanyola.

No s’ha informat de com s’hauria fet la convocatòria, però tot fa pensar que es va poder fer en els mateixos campus o a través de les xarxes socials. Fonts policials, han confirmat que tots els assistents eren estudiants universitaris que haurien pagat 40 euros per tot: transports, assistència i begudes.

 

 

No fan cas ni respecten cap mensa de seguretat

Amb centenars de joves és amb el que es trobaren els agents a l’entrar en la finca, la majoria d’ells sense respectar la distància de seguretat i sense portar mascareta. Estaven en rotllanes bevent dins d’un edifici de la finca, però també fora, on s’havien col·locat multitud de taules i diverses barres, on diversos cambrers els servien les copes.

Els 401 joves assistents seran proposats per rebre una sanció, però no només ells. S’investiga també a promotor de la festa i a l’amo de la propietat, que podrien enfrontar-se a importants multes per estos fets.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU