11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

400 universitaris són desallotjats en una festa il·legal en una finca

Continuen repetint-se situacions com està on la gent pareix que no enten la situació de la pandèmia que estem vivint. En Espanya seguim vivint-la amb molta gravetat cosa que no impedeix a algunes persones celebrar festes d’esta magnitud. Se segueixen produint intervencions policials per posar fi a desenes de festes il·legals on s’incompleix tota normativa sanitària contra la Covid-19.

Encara que puga semblar impossible que se seguesquen produint este tipus de trobades, hi ha gent que sembla estar disposada, fins i tot, a superar tots els rècords durant esta pandèmia. I és que s’han donat casos de festes multitudinàries al llarg d’estos mesos de toc de queda nocturn, però possiblement poques han arribat a la que es van trobar els agents de la Guàrdia Civil que van intervenir durant, la nit de divendres, en una finca de la localitat madrilenya de Ciempozuelos.

Ni més ni menys que 401 van ser els joves que van acudir a una macrofesta universitària que va tenir lloc en esta propietat, situada a la carretera M-307. El grup de persones era tan gran que va ser necessari que es desplacessen al lloc dels fets agents de diverses localitats, concretament de Ciempozuelos, Valdemoro, Pinto i Chinchón.

Els agents no donaven crèdit al que veien. Fins 8 autobusos són els que s’havien acostat al lloc, els mateixos que haurien portat els joves des de Madrid. Concretament, diversos conductors haurien confirmat que els haurien portat des del carrer Almansa de la capital espanyola.

No s’ha informat de com s’hauria fet la convocatòria, però tot fa pensar que es va poder fer en els mateixos campus o a través de les xarxes socials. Fonts policials, han confirmat que tots els assistents eren estudiants universitaris que haurien pagat 40 euros per tot: transports, assistència i begudes.

 

 

No fan cas ni respecten cap mensa de seguretat

Amb centenars de joves és amb el que es trobaren els agents a l’entrar en la finca, la majoria d’ells sense respectar la distància de seguretat i sense portar mascareta. Estaven en rotllanes bevent dins d’un edifici de la finca, però també fora, on s’havien col·locat multitud de taules i diverses barres, on diversos cambrers els servien les copes.

Els 401 joves assistents seran proposats per rebre una sanció, però no només ells. S’investiga també a promotor de la festa i a l’amo de la propietat, que podrien enfrontar-se a importants multes per estos fets.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.