400 universitaris són desallotjats en una festa il·legal en una finca

Continuen repetint-se situacions com està on la gent pareix que no enten la situació de la pandèmia que estem vivint. En Espanya seguim vivint-la amb molta gravetat cosa que no impedeix a algunes persones celebrar festes d’esta magnitud. Se segueixen produint intervencions policials per posar fi a desenes de festes il·legals on s’incompleix tota normativa sanitària contra la Covid-19.

Encara que puga semblar impossible que se seguesquen produint este tipus de trobades, hi ha gent que sembla estar disposada, fins i tot, a superar tots els rècords durant esta pandèmia. I és que s’han donat casos de festes multitudinàries al llarg d’estos mesos de toc de queda nocturn, però possiblement poques han arribat a la que es van trobar els agents de la Guàrdia Civil que van intervenir durant, la nit de divendres, en una finca de la localitat madrilenya de Ciempozuelos.

Ni més ni menys que 401 van ser els joves que van acudir a una macrofesta universitària que va tenir lloc en esta propietat, situada a la carretera M-307. El grup de persones era tan gran que va ser necessari que es desplacessen al lloc dels fets agents de diverses localitats, concretament de Ciempozuelos, Valdemoro, Pinto i Chinchón.

Els agents no donaven crèdit al que veien. Fins 8 autobusos són els que s’havien acostat al lloc, els mateixos que haurien portat els joves des de Madrid. Concretament, diversos conductors haurien confirmat que els haurien portat des del carrer Almansa de la capital espanyola.

No s’ha informat de com s’hauria fet la convocatòria, però tot fa pensar que es va poder fer en els mateixos campus o a través de les xarxes socials. Fonts policials, han confirmat que tots els assistents eren estudiants universitaris que haurien pagat 40 euros per tot: transports, assistència i begudes.

 

 

No fan cas ni respecten cap mensa de seguretat

Amb centenars de joves és amb el que es trobaren els agents a l’entrar en la finca, la majoria d’ells sense respectar la distància de seguretat i sense portar mascareta. Estaven en rotllanes bevent dins d’un edifici de la finca, però també fora, on s’havien col·locat multitud de taules i diverses barres, on diversos cambrers els servien les copes.

Els 401 joves assistents seran proposats per rebre una sanció, però no només ells. S’investiga també a promotor de la festa i a l’amo de la propietat, que podrien enfrontar-se a importants multes per estos fets.

Últimes notícies

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.