Troben en bon estat a Aitana, la menor desapareguda en Corbera

 

ACTUALITZAT 2/05/2020 a les 12.25 hores. Aitana Rubio Cebolla, la menor de 15 anys desapareguda des del dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut localitzada en bon estat. Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat, la menor «ja està en casa i es troba bé».

 

 

Busquen a Aitana, de 15 anys, en Corbera

Aitana Rubio Cebolla és una xica, de 15 anys, desapareguda des d’este dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València). Familiars, amics i autoritats demanen la «màxima col·laboració i difusió per a trobar-la com més prompte millor».

 

Aitana va eixir de casa este dimarts amb sabates deportives blanques, pantaló de xandall obscur amb una franja en els costats blanca amb estrelles, una camiseta top blanca amb lletres davant, jaqueta talla vents blanca amb dos franges platejades en les mànegues i un plumífer gris platejat reflectant.

 

La menor, de només 15 anys, medix 1,58 metres i pesa 53 quilos. Qualsevol persona que puga tindre informació sobre el parador de la menor ha de comunicar-s’ho a la Guàrdia Civil a través del telèfon 062.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.