Troben en bon estat a Aitana, la menor desapareguda en Corbera

 

ACTUALITZAT 2/05/2020 a les 12.25 hores. Aitana Rubio Cebolla, la menor de 15 anys desapareguda des del dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut localitzada en bon estat. Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat, la menor «ja està en casa i es troba bé».

 

 

Busquen a Aitana, de 15 anys, en Corbera

Aitana Rubio Cebolla és una xica, de 15 anys, desapareguda des d’este dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València). Familiars, amics i autoritats demanen la «màxima col·laboració i difusió per a trobar-la com més prompte millor».

 

Aitana va eixir de casa este dimarts amb sabates deportives blanques, pantaló de xandall obscur amb una franja en els costats blanca amb estrelles, una camiseta top blanca amb lletres davant, jaqueta talla vents blanca amb dos franges platejades en les mànegues i un plumífer gris platejat reflectant.

 

La menor, de només 15 anys, medix 1,58 metres i pesa 53 quilos. Qualsevol persona que puga tindre informació sobre el parador de la menor ha de comunicar-s’ho a la Guàrdia Civil a través del telèfon 062.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.

El nou subdelegat del Govern a Alacant defén com a irrenunciable el transvasament Tajo-Segura

Manuel Pineda, nou subdelegat del Govern a Alacant, situa el transvasament Tajo-Segura com a infraestructura irrenunciable i marca com a prioritats l'aigua, la vivenda i la lluita contra la violència masclista.

La comissió d’Alacant citarà a Barcala i a càrrecs de tots els partits per les VPP de la Platja de Sant Joan

La comissió de l'Ajuntament d'Alacant sobre les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan citarà a l'alcalde Luis Barcala i a responsables polítics de diferents etapes, enmig de retrets per la rapidesa dels terminis.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.