Troben en bon estat a Aitana, la menor desapareguda en Corbera

 

ACTUALITZAT 2/05/2020 a les 12.25 hores. Aitana Rubio Cebolla, la menor de 15 anys desapareguda des del dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut localitzada en bon estat. Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat, la menor «ja està en casa i es troba bé».

 

 

Busquen a Aitana, de 15 anys, en Corbera

Aitana Rubio Cebolla és una xica, de 15 anys, desapareguda des d’este dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València). Familiars, amics i autoritats demanen la «màxima col·laboració i difusió per a trobar-la com més prompte millor».

 

Aitana va eixir de casa este dimarts amb sabates deportives blanques, pantaló de xandall obscur amb una franja en els costats blanca amb estrelles, una camiseta top blanca amb lletres davant, jaqueta talla vents blanca amb dos franges platejades en les mànegues i un plumífer gris platejat reflectant.

 

La menor, de només 15 anys, medix 1,58 metres i pesa 53 quilos. Qualsevol persona que puga tindre informació sobre el parador de la menor ha de comunicar-s’ho a la Guàrdia Civil a través del telèfon 062.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.

Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea

Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.