Troben en bon estat a Aitana, la menor desapareguda en Corbera

 

ACTUALITZAT 2/05/2020 a les 12.25 hores. Aitana Rubio Cebolla, la menor de 15 anys desapareguda des del dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut localitzada en bon estat. Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat, la menor «ja està en casa i es troba bé».

 

 

Busquen a Aitana, de 15 anys, en Corbera

Aitana Rubio Cebolla és una xica, de 15 anys, desapareguda des d’este dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València). Familiars, amics i autoritats demanen la «màxima col·laboració i difusió per a trobar-la com més prompte millor».

 

Aitana va eixir de casa este dimarts amb sabates deportives blanques, pantaló de xandall obscur amb una franja en els costats blanca amb estrelles, una camiseta top blanca amb lletres davant, jaqueta talla vents blanca amb dos franges platejades en les mànegues i un plumífer gris platejat reflectant.

 

La menor, de només 15 anys, medix 1,58 metres i pesa 53 quilos. Qualsevol persona que puga tindre informació sobre el parador de la menor ha de comunicar-s’ho a la Guàrdia Civil a través del telèfon 062.

 

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.