Troben en bon estat a Aitana, la menor desapareguda en Corbera

 

ACTUALITZAT 2/05/2020 a les 12.25 hores. Aitana Rubio Cebolla, la menor de 15 anys desapareguda des del dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València), ha sigut localitzada en bon estat. Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat, la menor «ja està en casa i es troba bé».

 

 

Busquen a Aitana, de 15 anys, en Corbera

Aitana Rubio Cebolla és una xica, de 15 anys, desapareguda des d’este dimarts, 28 d’abril, en Corbera, en la comarca de la Ribera (València). Familiars, amics i autoritats demanen la «màxima col·laboració i difusió per a trobar-la com més prompte millor».

 

Aitana va eixir de casa este dimarts amb sabates deportives blanques, pantaló de xandall obscur amb una franja en els costats blanca amb estrelles, una camiseta top blanca amb lletres davant, jaqueta talla vents blanca amb dos franges platejades en les mànegues i un plumífer gris platejat reflectant.

 

La menor, de només 15 anys, medix 1,58 metres i pesa 53 quilos. Qualsevol persona que puga tindre informació sobre el parador de la menor ha de comunicar-s’ho a la Guàrdia Civil a través del telèfon 062.

 

Últimes notícies

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.