‘Desapercebuda’ la mort d’un treballador en una empresa del Port de Castelló

 

Una nota enviada pel servei de coordinació d’emergències (CICU) amb informació sobre un accident laboral en una de les empreses ubicades a la dàrsena sud del Port de Castelló, arribava este 9 de juliol a les redaccions dels mitjans de comunicació. Just el mateix dia en què al matí s’havia recuperat el cos de l’estibador desaparegut en la bolcada del Nazmiye Ana

Es tractava, segons la informació rebuda, «d’un accident laboral» on «un treballador havia caigut d’un andami i havia estat atés pels serveis d’emergència.

Com ha pogut saber València Diari, la víctima va morir per «mort per traumatisme cerebral» segons resa l’informe mèdic «al caure-li a sobre un cable d’acer quedant atrapat a nivell de cap i coll entre el cable d’acer i un tub «-segons van explicar els testimonis i recollir el mateix comunicat mèdic a què ha tingut accés València Diari-. Amb tot, l’informe mèdic apunta «mort per traumatisme cerebral».

La vídua de Jordi, la víctima, apunta que el seu marit «no va caure» de cap bastida sinó que «va ser colpejat amb un cable». La investigació per determinar les causes de l’accident està oberta però assegura: «El meu marit va ser víctima d’una fallada d’una mala inspecció de seguretat de l’empresa».

La víctima era donant d’òrgans

 

D’altra banda, l’informe mèdic de l’assistència al lloc dels fets apunta «mort per traumatisme cerebral previ sense arribar a recuperar consciència» encara que després de les maniobres i comprovacions mèdiques corresponents se’l va traslladar a l’hospital.

La seua dona, explica a València Diari que Jordi, era donant d’òrgans, Per la qual cosa s’intueix que era vital mantenir amb respiració artificial tot i la mort cerebral dictaminada després de l’accident.

 

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.