‘Desapercebuda’ la mort d’un treballador en una empresa del Port de Castelló

 

Una nota enviada pel servei de coordinació d’emergències (CICU) amb informació sobre un accident laboral en una de les empreses ubicades a la dàrsena sud del Port de Castelló, arribava este 9 de juliol a les redaccions dels mitjans de comunicació. Just el mateix dia en què al matí s’havia recuperat el cos de l’estibador desaparegut en la bolcada del Nazmiye Ana

Es tractava, segons la informació rebuda, «d’un accident laboral» on «un treballador havia caigut d’un andami i havia estat atés pels serveis d’emergència.

Com ha pogut saber València Diari, la víctima va morir per «mort per traumatisme cerebral» segons resa l’informe mèdic «al caure-li a sobre un cable d’acer quedant atrapat a nivell de cap i coll entre el cable d’acer i un tub «-segons van explicar els testimonis i recollir el mateix comunicat mèdic a què ha tingut accés València Diari-. Amb tot, l’informe mèdic apunta «mort per traumatisme cerebral».

La vídua de Jordi, la víctima, apunta que el seu marit «no va caure» de cap bastida sinó que «va ser colpejat amb un cable». La investigació per determinar les causes de l’accident està oberta però assegura: «El meu marit va ser víctima d’una fallada d’una mala inspecció de seguretat de l’empresa».

La víctima era donant d’òrgans

 

D’altra banda, l’informe mèdic de l’assistència al lloc dels fets apunta «mort per traumatisme cerebral previ sense arribar a recuperar consciència» encara que després de les maniobres i comprovacions mèdiques corresponents se’l va traslladar a l’hospital.

La seua dona, explica a València Diari que Jordi, era donant d’òrgans, Per la qual cosa s’intueix que era vital mantenir amb respiració artificial tot i la mort cerebral dictaminada després de l’accident.

 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.