‘Desapercebuda’ la mort d’un treballador en una empresa del Port de Castelló

 

Una nota enviada pel servei de coordinació d’emergències (CICU) amb informació sobre un accident laboral en una de les empreses ubicades a la dàrsena sud del Port de Castelló, arribava este 9 de juliol a les redaccions dels mitjans de comunicació. Just el mateix dia en què al matí s’havia recuperat el cos de l’estibador desaparegut en la bolcada del Nazmiye Ana

Es tractava, segons la informació rebuda, “d’un accident laboral” on “un treballador havia caigut d’un andami i havia estat atés pels serveis d’emergència.

Com ha pogut saber València Diari, la víctima va morir per “mort per traumatisme cerebral” segons resa l’informe mèdic “al caure-li a sobre un cable d’acer quedant atrapat a nivell de cap i coll entre el cable d’acer i un tub “-segons van explicar els testimonis i recollir el mateix comunicat mèdic a què ha tingut accés València Diari-. Amb tot, l’informe mèdic apunta “mort per traumatisme cerebral”.

La vídua de Jordi, la víctima, apunta que el seu marit “no va caure” de cap bastida sinó que “va ser colpejat amb un cable”. La investigació per determinar les causes de l’accident està oberta però assegura: “El meu marit va ser víctima d’una fallada d’una mala inspecció de seguretat de l’empresa”.

La víctima era donant d’òrgans

 

D’altra banda, l’informe mèdic de l’assistència al lloc dels fets apunta “mort per traumatisme cerebral previ sense arribar a recuperar consciència” encara que després de les maniobres i comprovacions mèdiques corresponents se’l va traslladar a l’hospital.

La seua dona, explica a València Diari que Jordi, era donant d’òrgans, Per la qual cosa s’intueix que era vital mantenir amb respiració artificial tot i la mort cerebral dictaminada després de l’accident.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.