‘Desapercebuda’ la mort d’un treballador en una empresa del Port de Castelló

 

Una nota enviada pel servei de coordinació d’emergències (CICU) amb informació sobre un accident laboral en una de les empreses ubicades a la dàrsena sud del Port de Castelló, arribava este 9 de juliol a les redaccions dels mitjans de comunicació. Just el mateix dia en què al matí s’havia recuperat el cos de l’estibador desaparegut en la bolcada del Nazmiye Ana

Es tractava, segons la informació rebuda, «d’un accident laboral» on «un treballador havia caigut d’un andami i havia estat atés pels serveis d’emergència.

Com ha pogut saber València Diari, la víctima va morir per «mort per traumatisme cerebral» segons resa l’informe mèdic «al caure-li a sobre un cable d’acer quedant atrapat a nivell de cap i coll entre el cable d’acer i un tub «-segons van explicar els testimonis i recollir el mateix comunicat mèdic a què ha tingut accés València Diari-. Amb tot, l’informe mèdic apunta «mort per traumatisme cerebral».

La vídua de Jordi, la víctima, apunta que el seu marit «no va caure» de cap bastida sinó que «va ser colpejat amb un cable». La investigació per determinar les causes de l’accident està oberta però assegura: «El meu marit va ser víctima d’una fallada d’una mala inspecció de seguretat de l’empresa».

La víctima era donant d’òrgans

 

D’altra banda, l’informe mèdic de l’assistència al lloc dels fets apunta «mort per traumatisme cerebral previ sense arribar a recuperar consciència» encara que després de les maniobres i comprovacions mèdiques corresponents se’l va traslladar a l’hospital.

La seua dona, explica a València Diari que Jordi, era donant d’òrgans, Per la qual cosa s’intueix que era vital mantenir amb respiració artificial tot i la mort cerebral dictaminada després de l’accident.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.