‘Desapercebuda’ la mort d’un treballador en una empresa del Port de Castelló

 

Una nota enviada pel servei de coordinació d’emergències (CICU) amb informació sobre un accident laboral en una de les empreses ubicades a la dàrsena sud del Port de Castelló, arribava este 9 de juliol a les redaccions dels mitjans de comunicació. Just el mateix dia en què al matí s’havia recuperat el cos de l’estibador desaparegut en la bolcada del Nazmiye Ana

Es tractava, segons la informació rebuda, «d’un accident laboral» on «un treballador havia caigut d’un andami i havia estat atés pels serveis d’emergència.

Com ha pogut saber València Diari, la víctima va morir per «mort per traumatisme cerebral» segons resa l’informe mèdic «al caure-li a sobre un cable d’acer quedant atrapat a nivell de cap i coll entre el cable d’acer i un tub «-segons van explicar els testimonis i recollir el mateix comunicat mèdic a què ha tingut accés València Diari-. Amb tot, l’informe mèdic apunta «mort per traumatisme cerebral».

La vídua de Jordi, la víctima, apunta que el seu marit «no va caure» de cap bastida sinó que «va ser colpejat amb un cable». La investigació per determinar les causes de l’accident està oberta però assegura: «El meu marit va ser víctima d’una fallada d’una mala inspecció de seguretat de l’empresa».

La víctima era donant d’òrgans

 

D’altra banda, l’informe mèdic de l’assistència al lloc dels fets apunta «mort per traumatisme cerebral previ sense arribar a recuperar consciència» encara que després de les maniobres i comprovacions mèdiques corresponents se’l va traslladar a l’hospital.

La seua dona, explica a València Diari que Jordi, era donant d’òrgans, Per la qual cosa s’intueix que era vital mantenir amb respiració artificial tot i la mort cerebral dictaminada després de l’accident.

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.