Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d’Albatera

Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d'Albatera, el Baix Segura (Alacant)

La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.

 

L’institut armat ha detallat, este dimarts, que els fets van passar sobre les 10.30 hores del dissabte quan es va rebre una telefonada d’un ciutadà anònim comunicant que en una antiga quadra de cavalls, situat en un polígon de la localitat, es podia estar celebrant una festa il·legal.

 

Fins a eixe lloc es van traslladar diferents patrulles de Guàrdia Civil i la Policia Local que van poder observar, res més arrimar-se, que hi havia deu cotxes aparcats en una carpa exterior i que de dins eixia música amb un volum bastant alt.

 

Els hòmens tenien droga

Dins del local van sorprendre a huit hòmens disfrutant d’un ambient festiu amb música, llums de discoteca i amb substàncies estupefaents com marihuana, haixix i cocaïna. El local estava ambientat amb barra de begudes, billar, equips de música, llums i zona d’aparcament. No obstant això, quan es va requerir la documentació preceptiva, no tenia cap llicència municipal per a l’exercici d’esta activitat.

 

Per tot això, es va procedir a la proposta per a sanció de les huit persones per incompliment del RD 463/2020 que establix les restriccions durant l’estat d’alarma, a la denúncia de quatre d’elles per tinença de substàncies estupefaents i es va estendre acta per infracció administrativa a la llei d’establiments públics per la falta de les oportunes autoritzacions en el local.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU