Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d’Albatera

Ejemplo de shortcode con estilo
La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant   Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.   […]
Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d'Albatera, el Baix Segura (Alacant)

La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.

 

L’institut armat ha detallat, este dimarts, que els fets van passar sobre les 10.30 hores del dissabte quan es va rebre una telefonada d’un ciutadà anònim comunicant que en una antiga quadra de cavalls, situat en un polígon de la localitat, es podia estar celebrant una festa il·legal.

 

Fins a eixe lloc es van traslladar diferents patrulles de Guàrdia Civil i la Policia Local que van poder observar, res més arrimar-se, que hi havia deu cotxes aparcats en una carpa exterior i que de dins eixia música amb un volum bastant alt.

 

Els hòmens tenien droga

Dins del local van sorprendre a huit hòmens disfrutant d’un ambient festiu amb música, llums de discoteca i amb substàncies estupefaents com marihuana, haixix i cocaïna. El local estava ambientat amb barra de begudes, billar, equips de música, llums i zona d’aparcament. No obstant això, quan es va requerir la documentació preceptiva, no tenia cap llicència municipal per a l’exercici d’esta activitat.

 

Per tot això, es va procedir a la proposta per a sanció de les huit persones per incompliment del RD 463/2020 que establix les restriccions durant l’estat d’alarma, a la denúncia de quatre d’elles per tinença de substàncies estupefaents i es va estendre acta per infracció administrativa a la llei d’establiments públics per la falta de les oportunes autoritzacions en el local.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.