Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d’Albatera

Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d'Albatera, el Baix Segura (Alacant)

La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.

 

L’institut armat ha detallat, este dimarts, que els fets van passar sobre les 10.30 hores del dissabte quan es va rebre una telefonada d’un ciutadà anònim comunicant que en una antiga quadra de cavalls, situat en un polígon de la localitat, es podia estar celebrant una festa il·legal.

 

Fins a eixe lloc es van traslladar diferents patrulles de Guàrdia Civil i la Policia Local que van poder observar, res més arrimar-se, que hi havia deu cotxes aparcats en una carpa exterior i que de dins eixia música amb un volum bastant alt.

 

Els hòmens tenien droga

Dins del local van sorprendre a huit hòmens disfrutant d’un ambient festiu amb música, llums de discoteca i amb substàncies estupefaents com marihuana, haixix i cocaïna. El local estava ambientat amb barra de begudes, billar, equips de música, llums i zona d’aparcament. No obstant això, quan es va requerir la documentació preceptiva, no tenia cap llicència municipal per a l’exercici d’esta activitat.

 

Per tot això, es va procedir a la proposta per a sanció de les huit persones per incompliment del RD 463/2020 que establix les restriccions durant l’estat d’alarma, a la denúncia de quatre d’elles per tinença de substàncies estupefaents i es va estendre acta per infracció administrativa a la llei d’establiments públics per la falta de les oportunes autoritzacions en el local.

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.