Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d’Albatera

Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d'Albatera, el Baix Segura (Alacant)

La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.

 

L’institut armat ha detallat, este dimarts, que els fets van passar sobre les 10.30 hores del dissabte quan es va rebre una telefonada d’un ciutadà anònim comunicant que en una antiga quadra de cavalls, situat en un polígon de la localitat, es podia estar celebrant una festa il·legal.

 

Fins a eixe lloc es van traslladar diferents patrulles de Guàrdia Civil i la Policia Local que van poder observar, res més arrimar-se, que hi havia deu cotxes aparcats en una carpa exterior i que de dins eixia música amb un volum bastant alt.

 

Els hòmens tenien droga

Dins del local van sorprendre a huit hòmens disfrutant d’un ambient festiu amb música, llums de discoteca i amb substàncies estupefaents com marihuana, haixix i cocaïna. El local estava ambientat amb barra de begudes, billar, equips de música, llums i zona d’aparcament. No obstant això, quan es va requerir la documentació preceptiva, no tenia cap llicència municipal per a l’exercici d’esta activitat.

 

Per tot això, es va procedir a la proposta per a sanció de les huit persones per incompliment del RD 463/2020 que establix les restriccions durant l’estat d’alarma, a la denúncia de quatre d’elles per tinença de substàncies estupefaents i es va estendre acta per infracció administrativa a la llei d’establiments públics per la falta de les oportunes autoritzacions en el local.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.