Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d’Albatera

Desmantellen una festa il·legal en una nau del polígon d'Albatera, el Baix Segura (Alacant)

La nau ambientada per a la celebració | Guàrdia Cicil d’Alacant

 

Agents de la Guàrdia Civil han desmantellat este dissabte una festa il·legal en una nau del polígon industrial de la localitat d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en la que participaven huit persones. Un ciutadà anònim va ser qui va donar l’avís.

 

L’institut armat ha detallat, este dimarts, que els fets van passar sobre les 10.30 hores del dissabte quan es va rebre una telefonada d’un ciutadà anònim comunicant que en una antiga quadra de cavalls, situat en un polígon de la localitat, es podia estar celebrant una festa il·legal.

 

Fins a eixe lloc es van traslladar diferents patrulles de Guàrdia Civil i la Policia Local que van poder observar, res més arrimar-se, que hi havia deu cotxes aparcats en una carpa exterior i que de dins eixia música amb un volum bastant alt.

 

Els hòmens tenien droga

Dins del local van sorprendre a huit hòmens disfrutant d’un ambient festiu amb música, llums de discoteca i amb substàncies estupefaents com marihuana, haixix i cocaïna. El local estava ambientat amb barra de begudes, billar, equips de música, llums i zona d’aparcament. No obstant això, quan es va requerir la documentació preceptiva, no tenia cap llicència municipal per a l’exercici d’esta activitat.

 

Per tot això, es va procedir a la proposta per a sanció de les huit persones per incompliment del RD 463/2020 que establix les restriccions durant l’estat d’alarma, a la denúncia de quatre d’elles per tinença de substàncies estupefaents i es va estendre acta per infracció administrativa a la llei d’establiments públics per la falta de les oportunes autoritzacions en el local.

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.