Desmantellen un laboratori de cultiu de marihuana a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes, de 28 i 55 anys respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’ha desmantellat una plantació de marihuana indoor i intervingut 415 plantes de marihuana amb un pes total aproximat de 58 kg, així com 38 transformadors de llum i 38 focus.

Les investigacions es van iniciar per agents de la comissaria de Gandia a principis del mes de setembre, després de tenir coneixement que en un habitatge de la barriada de Beniopa, en la qual s’estava realitzant reformes, podria estar conreant marihuana a causa de la forta olor que emanava d’esta.

Els agents després de verificar els fets i com a conseqüència de les investigacions i vigilàncies dutes a terme, van identificar el responsable del cultiu i després de demanar la pertinent autorització judicial van realitzar un registre domiciliari on va ser trobada una plantació de marihuana indoor custodiada per un altre home que realitzava al seu torn les tasques de manteniment d’esta.

L’habitatge, que estava sent rehabilitada, comptava amb sistemes elèctrics i de fontaneria per al desenvolupament accelerat de la plantació, comprovant-posteriorment que tot l’entramat estava connectat de forma fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Esta operació policial ha permés desmantellar un laboratori de cultiu accelerat i assecat de plantes de marihuana, intervenir 415 plantes amb un pes total de 58 kg, a més de 38 transformadors i 38 focus de llum i detenir dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, amb antecedents per fets similars i per altres tipus delictius, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó d’estos.

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.