Desmantellen un laboratori de cultiu de marihuana a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes, de 28 i 55 anys respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’ha desmantellat una plantació de marihuana indoor i intervingut 415 plantes de marihuana amb un pes total aproximat de 58 kg, així com 38 transformadors de llum i 38 focus.

Les investigacions es van iniciar per agents de la comissaria de Gandia a principis del mes de setembre, després de tenir coneixement que en un habitatge de la barriada de Beniopa, en la qual s’estava realitzant reformes, podria estar conreant marihuana a causa de la forta olor que emanava d’esta.

Els agents després de verificar els fets i com a conseqüència de les investigacions i vigilàncies dutes a terme, van identificar el responsable del cultiu i després de demanar la pertinent autorització judicial van realitzar un registre domiciliari on va ser trobada una plantació de marihuana indoor custodiada per un altre home que realitzava al seu torn les tasques de manteniment d’esta.

L’habitatge, que estava sent rehabilitada, comptava amb sistemes elèctrics i de fontaneria per al desenvolupament accelerat de la plantació, comprovant-posteriorment que tot l’entramat estava connectat de forma fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Esta operació policial ha permés desmantellar un laboratori de cultiu accelerat i assecat de plantes de marihuana, intervenir 415 plantes amb un pes total de 58 kg, a més de 38 transformadors i 38 focus de llum i detenir dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, amb antecedents per fets similars i per altres tipus delictius, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó d’estos.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.