Desmantellen un laboratori de cultiu de marihuana a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes, de 28 i 55 anys respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’ha desmantellat una plantació de marihuana indoor i intervingut 415 plantes de marihuana amb un pes total aproximat de 58 kg, així com 38 transformadors de llum i 38 focus.

Les investigacions es van iniciar per agents de la comissaria de Gandia a principis del mes de setembre, després de tenir coneixement que en un habitatge de la barriada de Beniopa, en la qual s’estava realitzant reformes, podria estar conreant marihuana a causa de la forta olor que emanava d’esta.

Els agents després de verificar els fets i com a conseqüència de les investigacions i vigilàncies dutes a terme, van identificar el responsable del cultiu i després de demanar la pertinent autorització judicial van realitzar un registre domiciliari on va ser trobada una plantació de marihuana indoor custodiada per un altre home que realitzava al seu torn les tasques de manteniment d’esta.

L’habitatge, que estava sent rehabilitada, comptava amb sistemes elèctrics i de fontaneria per al desenvolupament accelerat de la plantació, comprovant-posteriorment que tot l’entramat estava connectat de forma fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Esta operació policial ha permés desmantellar un laboratori de cultiu accelerat i assecat de plantes de marihuana, intervenir 415 plantes amb un pes total de 58 kg, a més de 38 transformadors i 38 focus de llum i detenir dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, amb antecedents per fets similars i per altres tipus delictius, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó d’estos.

 

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.