Desmantellen un laboratori de cultiu de marihuana a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes, de 28 i 55 anys respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

S’ha desmantellat una plantació de marihuana indoor i intervingut 415 plantes de marihuana amb un pes total aproximat de 58 kg, així com 38 transformadors de llum i 38 focus.

Les investigacions es van iniciar per agents de la comissaria de Gandia a principis del mes de setembre, després de tenir coneixement que en un habitatge de la barriada de Beniopa, en la qual s’estava realitzant reformes, podria estar conreant marihuana a causa de la forta olor que emanava d’esta.

Els agents després de verificar els fets i com a conseqüència de les investigacions i vigilàncies dutes a terme, van identificar el responsable del cultiu i després de demanar la pertinent autorització judicial van realitzar un registre domiciliari on va ser trobada una plantació de marihuana indoor custodiada per un altre home que realitzava al seu torn les tasques de manteniment d’esta.

L’habitatge, que estava sent rehabilitada, comptava amb sistemes elèctrics i de fontaneria per al desenvolupament accelerat de la plantació, comprovant-posteriorment que tot l’entramat estava connectat de forma fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Esta operació policial ha permés desmantellar un laboratori de cultiu accelerat i assecat de plantes de marihuana, intervenir 415 plantes amb un pes total de 58 kg, a més de 38 transformadors i 38 focus de llum i detenir dos homes com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric.

Els detinguts, amb antecedents per fets similars i per altres tipus delictius, han passat a disposició judicial que ha decretat l’ingrés a la presó d’estos.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.