Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel

Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel, l'Alacantí (Alacant)

La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de la casa els agents van confiscar 162 grams d’esta substància, un revòlver detonador, dos escopetes, una tàser i 149 cartutxos de munició real, segons ha informat el cos de seguretat.

 

L’operació es va iniciar quan agents de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil que feien un punt de verificació en la localitat de Mutxamel van donar l’alt a un cotxe i al conductor li van confiscar 10 grams de cocaïna, repartits en 14 embolcalls individuals per a la seua venda, a demés de 145 euros fraccionats en bitllets de diferent valor.

 

 

La detenció del cotxe es va produir perquè els agents tenien ja indicis de què el conductor, durant tot l’estat d’alarma, s’estava dedicant a la distribució de substàncies estupefaents. De fet, esta persona ja va ser detinguda fa tres anys per intentar introduir, juntament amb la seua dona i un dels seus fills, heroïna i haixix en un centre penitenciari a on es trobava intern altre dels seus fills.

 

Era un dels punts de venda de cocaïna més gran de la comarca

Esta volta, durant el registre de la casa, es van confiscar 162 grams de cocaïna de gran puresa, 7,5 grams d’haixix, 4 bàscules de precisió, 149 cartutxos de munició, un revòlver detonador, dos escopetes d’aire comprimit, un tàser de 50.000 volts, una defensa policial i 3.700 euros en bitllets fraccionats.

 

Estes confiscacions van derivar en la detenció tant de l’home interceptat en el dispositiu de control, la seua dona i el seu fill, pels suposats delictes de tràfic drogues, pertinença a grup criminal i tinença il·lícita d’armes, conseguint d’eixa manera desarticular per complet un dels punts de venda de cocaïna més actius de la comarca.

 

Després de passar a disposició judicial, es va decretar l’immediat ingrés a la presó sense fiança de l’home, mentres que la dona i el fill van ser posats en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.