Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel

Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel, l'Alacantí (Alacant)

La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de la casa els agents van confiscar 162 grams d’esta substància, un revòlver detonador, dos escopetes, una tàser i 149 cartutxos de munició real, segons ha informat el cos de seguretat.

 

L’operació es va iniciar quan agents de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil que feien un punt de verificació en la localitat de Mutxamel van donar l’alt a un cotxe i al conductor li van confiscar 10 grams de cocaïna, repartits en 14 embolcalls individuals per a la seua venda, a demés de 145 euros fraccionats en bitllets de diferent valor.

 

 

La detenció del cotxe es va produir perquè els agents tenien ja indicis de què el conductor, durant tot l’estat d’alarma, s’estava dedicant a la distribució de substàncies estupefaents. De fet, esta persona ja va ser detinguda fa tres anys per intentar introduir, juntament amb la seua dona i un dels seus fills, heroïna i haixix en un centre penitenciari a on es trobava intern altre dels seus fills.

 

Era un dels punts de venda de cocaïna més gran de la comarca

Esta volta, durant el registre de la casa, es van confiscar 162 grams de cocaïna de gran puresa, 7,5 grams d’haixix, 4 bàscules de precisió, 149 cartutxos de munició, un revòlver detonador, dos escopetes d’aire comprimit, un tàser de 50.000 volts, una defensa policial i 3.700 euros en bitllets fraccionats.

 

Estes confiscacions van derivar en la detenció tant de l’home interceptat en el dispositiu de control, la seua dona i el seu fill, pels suposats delictes de tràfic drogues, pertinença a grup criminal i tinença il·lícita d’armes, conseguint d’eixa manera desarticular per complet un dels punts de venda de cocaïna més actius de la comarca.

 

Després de passar a disposició judicial, es va decretar l’immediat ingrés a la presó sense fiança de l’home, mentres que la dona i el fill van ser posats en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.