Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel

Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel, l'Alacantí (Alacant)

La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de la casa els agents van confiscar 162 grams d’esta substància, un revòlver detonador, dos escopetes, una tàser i 149 cartutxos de munició real, segons ha informat el cos de seguretat.

 

L’operació es va iniciar quan agents de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil que feien un punt de verificació en la localitat de Mutxamel van donar l’alt a un cotxe i al conductor li van confiscar 10 grams de cocaïna, repartits en 14 embolcalls individuals per a la seua venda, a demés de 145 euros fraccionats en bitllets de diferent valor.

 

 

La detenció del cotxe es va produir perquè els agents tenien ja indicis de què el conductor, durant tot l’estat d’alarma, s’estava dedicant a la distribució de substàncies estupefaents. De fet, esta persona ja va ser detinguda fa tres anys per intentar introduir, juntament amb la seua dona i un dels seus fills, heroïna i haixix en un centre penitenciari a on es trobava intern altre dels seus fills.

 

Era un dels punts de venda de cocaïna més gran de la comarca

Esta volta, durant el registre de la casa, es van confiscar 162 grams de cocaïna de gran puresa, 7,5 grams d’haixix, 4 bàscules de precisió, 149 cartutxos de munició, un revòlver detonador, dos escopetes d’aire comprimit, un tàser de 50.000 volts, una defensa policial i 3.700 euros en bitllets fraccionats.

 

Estes confiscacions van derivar en la detenció tant de l’home interceptat en el dispositiu de control, la seua dona i el seu fill, pels suposats delictes de tràfic drogues, pertinença a grup criminal i tinença il·lícita d’armes, conseguint d’eixa manera desarticular per complet un dels punts de venda de cocaïna més actius de la comarca.

 

Després de passar a disposició judicial, es va decretar l’immediat ingrés a la presó sense fiança de l’home, mentres que la dona i el fill van ser posats en llibertat amb càrrecs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.