Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel

Ejemplo de shortcode con estilo
La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant   La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de […]
Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel, l'Alacantí (Alacant)

La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de la casa els agents van confiscar 162 grams d’esta substància, un revòlver detonador, dos escopetes, una tàser i 149 cartutxos de munició real, segons ha informat el cos de seguretat.

 

L’operació es va iniciar quan agents de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil que feien un punt de verificació en la localitat de Mutxamel van donar l’alt a un cotxe i al conductor li van confiscar 10 grams de cocaïna, repartits en 14 embolcalls individuals per a la seua venda, a demés de 145 euros fraccionats en bitllets de diferent valor.

 

 

La detenció del cotxe es va produir perquè els agents tenien ja indicis de què el conductor, durant tot l’estat d’alarma, s’estava dedicant a la distribució de substàncies estupefaents. De fet, esta persona ja va ser detinguda fa tres anys per intentar introduir, juntament amb la seua dona i un dels seus fills, heroïna i haixix en un centre penitenciari a on es trobava intern altre dels seus fills.

 

Era un dels punts de venda de cocaïna més gran de la comarca

Esta volta, durant el registre de la casa, es van confiscar 162 grams de cocaïna de gran puresa, 7,5 grams d’haixix, 4 bàscules de precisió, 149 cartutxos de munició, un revòlver detonador, dos escopetes d’aire comprimit, un tàser de 50.000 volts, una defensa policial i 3.700 euros en bitllets fraccionats.

 

Estes confiscacions van derivar en la detenció tant de l’home interceptat en el dispositiu de control, la seua dona i el seu fill, pels suposats delictes de tràfic drogues, pertinença a grup criminal i tinença il·lícita d’armes, conseguint d’eixa manera desarticular per complet un dels punts de venda de cocaïna més actius de la comarca.

 

Després de passar a disposició judicial, es va decretar l’immediat ingrés a la presó sense fiança de l’home, mentres que la dona i el fill van ser posats en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.

Felip VI expressa el seu suport després de l’accident ferroviari d’Urda

Felip VI ha lamentat l’accident de dos trens a Urda i ha expressat el condol i el seu suport. El rei ha retallat unes maniobres a Bétera per a seguir l’emergència.

Els reis, commoguts i preocupats per l’accident ferroviari d’Urda

Els reis han expressat la seua preocupació i tristesa pel xoc de dos trens a Urda, que ha deixat almenys 30 morts. També han enviat el condol a les famílies i el seu suport als equips d’emergència.

L’accident ferroviari suspén actes a València i Alacant

Diana Morant, Arcadi España i Luis Planas han anul·lat els actes previstos a València i Alacant després de l’accident de dos trens d’alta velocitat a Toledo.

Vito Quiles cancel·la l’acte de València després de l’accident de Toledo

Vito Quiles ha cancel·lat l’acte previst a València després de l’accident ferroviari d’Urda. Ha anunciat que comunicarà prompte una nova data.

La Malva-rosa tindrà 22 vivendes de protecció pública

València ha concedit la llicència per a construir 22 vivendes de protecció pública al PAI Fausto Elio, al barri de la Malva-rosa. El planejament reserva una part de l’edificabilitat protegida al lloguer.

David Sánchez guanya per tercera vegada el Premi Evarist Garcia

David Sánchez Pacheco ha guanyat per tercera vegada el Premi de Teatre Breu en Valencià Evarist Garcia amb l’obra 'Coses que passen'. El guardó està dotat amb 5.000 euros.