Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel

Desmantellen un punt de venda familiar de cocaïna en Mutxamel, l'Alacantí (Alacant)

La cocaïna confiscada | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat en Mutxamel, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), un punt de venda familiar de cocaïna després de detindre al pare, de 67 anys, que ja ha ingressat en la presó, a la mare, de 66 anys, i al fill, de 21 anys. En el registre de la casa els agents van confiscar 162 grams d’esta substància, un revòlver detonador, dos escopetes, una tàser i 149 cartutxos de munició real, segons ha informat el cos de seguretat.

 

L’operació es va iniciar quan agents de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil que feien un punt de verificació en la localitat de Mutxamel van donar l’alt a un cotxe i al conductor li van confiscar 10 grams de cocaïna, repartits en 14 embolcalls individuals per a la seua venda, a demés de 145 euros fraccionats en bitllets de diferent valor.

 

 

La detenció del cotxe es va produir perquè els agents tenien ja indicis de què el conductor, durant tot l’estat d’alarma, s’estava dedicant a la distribució de substàncies estupefaents. De fet, esta persona ja va ser detinguda fa tres anys per intentar introduir, juntament amb la seua dona i un dels seus fills, heroïna i haixix en un centre penitenciari a on es trobava intern altre dels seus fills.

 

Era un dels punts de venda de cocaïna més gran de la comarca

Esta volta, durant el registre de la casa, es van confiscar 162 grams de cocaïna de gran puresa, 7,5 grams d’haixix, 4 bàscules de precisió, 149 cartutxos de munició, un revòlver detonador, dos escopetes d’aire comprimit, un tàser de 50.000 volts, una defensa policial i 3.700 euros en bitllets fraccionats.

 

Estes confiscacions van derivar en la detenció tant de l’home interceptat en el dispositiu de control, la seua dona i el seu fill, pels suposats delictes de tràfic drogues, pertinença a grup criminal i tinença il·lícita d’armes, conseguint d’eixa manera desarticular per complet un dels punts de venda de cocaïna més actius de la comarca.

 

Després de passar a disposició judicial, es va decretar l’immediat ingrés a la presó sense fiança de l’home, mentres que la dona i el fill van ser posats en llibertat amb càrrecs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.