10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Desperta del coma després de ser atacada amb una arma blanca i culpa al seu germà

Wanda Palmer és una dona que ha despertat del coma després de dos anys, a Virgínia Occidental, els Estats Units, l’increïble és que ha culpat al seu germà d’haver-la atacat brutalment el juny de 2020.

Les autoritats de Virgínia Occidental van dir que van rebre una trucada d’un centre d’atenció, per a comunicar-los que Wanda Palmer va recuperar el coneixement i va poder identificar al seu germà, David Palmer, com el presumpte atacant que la va deixar en coma dos anys.

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca a la seua casa en Cottageville, Virgínia Occidental, els Estats Units, el juny de 2020. Així ho ha detallat l’agutzil del comtat de Jackson, Ross Mellenger. A més, abans que la víctima confessara la identitat del seu agressor, els investigadors no tenien pistes per a trobar-ho.

Quan arribem allí, per a ser honestos, pensem que estava morta”, li va comptar l’agutzil Mellenger a MetroNews. “Teníem una xicoteta idea del que va succeir, però el problema era que no teníem res amb el que continuar”.

No va haver-hi testimonis oculars, ningú vivia a la casa, no hi havia imatges de vigilància, ni registres de telèfons cel·lulars. Pràcticament, no hi havia res a avançar“.

Després de la confessió de Wanda, les autoritats van arrestar al seu germà, David Palmer, i ha sigut acusat d’intent d’assassinat i lesions malicioses per l’atac, el qual els investigadors creuen que es va realitzar amb un matxet o destral.

Les claus de tot l’assumpte estaven en la pròpia víctima i amb ella incapaç de comunicar-se ens quedem sense res. Ara mira, dos anys després i boom, ella està desperta i pot dir-nos exactament què va succeir“, va dir l’agutzil. “Ell no ens va donar cap baralla ni res. Va haver-hi una mica de sorpresa, però no del tot“. Segons publica ‘Independent’ en Espanyol.

Últimes notícies

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.

El Museu Faller de València reunix en un únic espai els cartells més antics de les Falles

El Museu Faller de València ha reunit en una sola sala els cartells de les Falles de 1929 a 1940, ordenats per anys per a oferir una lectura històrica de la festa.

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.