Desperta del coma després de ser atacada amb una arma blanca i culpa al seu germà

Wanda Palmer és una dona que ha despertat del coma després de dos anys, a Virgínia Occidental, els Estats Units, l’increïble és que ha culpat al seu germà d’haver-la atacat brutalment el juny de 2020.

Les autoritats de Virgínia Occidental van dir que van rebre una trucada d’un centre d’atenció, per a comunicar-los que Wanda Palmer va recuperar el coneixement i va poder identificar al seu germà, David Palmer, com el presumpte atacant que la va deixar en coma dos anys.

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca a la seua casa en Cottageville, Virgínia Occidental, els Estats Units, el juny de 2020. Així ho ha detallat l’agutzil del comtat de Jackson, Ross Mellenger. A més, abans que la víctima confessara la identitat del seu agressor, els investigadors no tenien pistes per a trobar-ho.

Quan arribem allí, per a ser honestos, pensem que estava morta”, li va comptar l’agutzil Mellenger a MetroNews. “Teníem una xicoteta idea del que va succeir, però el problema era que no teníem res amb el que continuar”.

No va haver-hi testimonis oculars, ningú vivia a la casa, no hi havia imatges de vigilància, ni registres de telèfons cel·lulars. Pràcticament, no hi havia res a avançar“.

Després de la confessió de Wanda, les autoritats van arrestar al seu germà, David Palmer, i ha sigut acusat d’intent d’assassinat i lesions malicioses per l’atac, el qual els investigadors creuen que es va realitzar amb un matxet o destral.

Les claus de tot l’assumpte estaven en la pròpia víctima i amb ella incapaç de comunicar-se ens quedem sense res. Ara mira, dos anys després i boom, ella està desperta i pot dir-nos exactament què va succeir“, va dir l’agutzil. “Ell no ens va donar cap baralla ni res. Va haver-hi una mica de sorpresa, però no del tot“. Segons publica ‘Independent’ en Espanyol.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.