10.2 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Desperta del coma després de ser atacada amb una arma blanca i culpa al seu germà

Wanda Palmer és una dona que ha despertat del coma després de dos anys, a Virgínia Occidental, els Estats Units, l’increïble és que ha culpat al seu germà d’haver-la atacat brutalment el juny de 2020.

Les autoritats de Virgínia Occidental van dir que van rebre una trucada d’un centre d’atenció, per a comunicar-los que Wanda Palmer va recuperar el coneixement i va poder identificar al seu germà, David Palmer, com el presumpte atacant que la va deixar en coma dos anys.

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca a la seua casa en Cottageville, Virgínia Occidental, els Estats Units, el juny de 2020. Així ho ha detallat l’agutzil del comtat de Jackson, Ross Mellenger. A més, abans que la víctima confessara la identitat del seu agressor, els investigadors no tenien pistes per a trobar-ho.

Quan arribem allí, per a ser honestos, pensem que estava morta”, li va comptar l’agutzil Mellenger a MetroNews. “Teníem una xicoteta idea del que va succeir, però el problema era que no teníem res amb el que continuar”.

No va haver-hi testimonis oculars, ningú vivia a la casa, no hi havia imatges de vigilància, ni registres de telèfons cel·lulars. Pràcticament, no hi havia res a avançar“.

Després de la confessió de Wanda, les autoritats van arrestar al seu germà, David Palmer, i ha sigut acusat d’intent d’assassinat i lesions malicioses per l’atac, el qual els investigadors creuen que es va realitzar amb un matxet o destral.

Les claus de tot l’assumpte estaven en la pròpia víctima i amb ella incapaç de comunicar-se ens quedem sense res. Ara mira, dos anys després i boom, ella està desperta i pot dir-nos exactament què va succeir“, va dir l’agutzil. “Ell no ens va donar cap baralla ni res. Va haver-hi una mica de sorpresa, però no del tot“. Segons publica ‘Independent’ en Espanyol.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.