Desperta del coma després de ser atacada amb una arma blanca i culpa al seu germà

Wanda Palmer és una dona que ha despertat del coma després de dos anys, a Virgínia Occidental, els Estats Units, l’increïble és que ha culpat al seu germà d’haver-la atacat brutalment el juny de 2020.

Les autoritats de Virgínia Occidental van dir que van rebre una trucada d’un centre d’atenció, per a comunicar-los que Wanda Palmer va recuperar el coneixement i va poder identificar al seu germà, David Palmer, com el presumpte atacant que la va deixar en coma dos anys.

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca a la seua casa en Cottageville, Virgínia Occidental, els Estats Units, el juny de 2020. Així ho ha detallat l’agutzil del comtat de Jackson, Ross Mellenger. A més, abans que la víctima confessara la identitat del seu agressor, els investigadors no tenien pistes per a trobar-ho.

«Quan arribem allí, per a ser honestos, pensem que estava morta», li va comptar l’agutzil Mellenger a MetroNews. «Teníem una xicoteta idea del que va succeir, però el problema era que no teníem res amb el que continuar».

«No va haver-hi testimonis oculars, ningú vivia a la casa, no hi havia imatges de vigilància, ni registres de telèfons cel·lulars. Pràcticament, no hi havia res a avançar«.

Després de la confessió de Wanda, les autoritats van arrestar al seu germà, David Palmer, i ha sigut acusat d’intent d’assassinat i lesions malicioses per l’atac, el qual els investigadors creuen que es va realitzar amb un matxet o destral.

«Les claus de tot l’assumpte estaven en la pròpia víctima i amb ella incapaç de comunicar-se ens quedem sense res. Ara mira, dos anys després i boom, ella està desperta i pot dir-nos exactament què va succeir«, va dir l’agutzil. «Ell no ens va donar cap baralla ni res. Va haver-hi una mica de sorpresa, però no del tot«. Segons publica ‘Independent’ en Espanyol.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.