Desperta del coma després de ser atacada amb una arma blanca i culpa al seu germà

Wanda Palmer és una dona que ha despertat del coma després de dos anys, a Virgínia Occidental, els Estats Units, l’increïble és que ha culpat al seu germà d’haver-la atacat brutalment el juny de 2020.

Les autoritats de Virgínia Occidental van dir que van rebre una trucada d’un centre d’atenció, per a comunicar-los que Wanda Palmer va recuperar el coneixement i va poder identificar al seu germà, David Palmer, com el presumpte atacant que la va deixar en coma dos anys.

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca

Wanda Palmer va ser atacada amb una arma blanca a la seua casa en Cottageville, Virgínia Occidental, els Estats Units, el juny de 2020. Així ho ha detallat l’agutzil del comtat de Jackson, Ross Mellenger. A més, abans que la víctima confessara la identitat del seu agressor, els investigadors no tenien pistes per a trobar-ho.

Quan arribem allí, per a ser honestos, pensem que estava morta”, li va comptar l’agutzil Mellenger a MetroNews. “Teníem una xicoteta idea del que va succeir, però el problema era que no teníem res amb el que continuar”.

No va haver-hi testimonis oculars, ningú vivia a la casa, no hi havia imatges de vigilància, ni registres de telèfons cel·lulars. Pràcticament, no hi havia res a avançar“.

Després de la confessió de Wanda, les autoritats van arrestar al seu germà, David Palmer, i ha sigut acusat d’intent d’assassinat i lesions malicioses per l’atac, el qual els investigadors creuen que es va realitzar amb un matxet o destral.

Les claus de tot l’assumpte estaven en la pròpia víctima i amb ella incapaç de comunicar-se ens quedem sense res. Ara mira, dos anys després i boom, ella està desperta i pot dir-nos exactament què va succeir“, va dir l’agutzil. “Ell no ens va donar cap baralla ni res. Va haver-hi una mica de sorpresa, però no del tot“. Segons publica ‘Independent’ en Espanyol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.