Detenen a un home per cometre presumptament robatoris en diferents garatges en València

La Policia Nacional de València ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat argentina, com a presumpte autor de més de 40 delictes de danys i robatoris en vehicles aparcats en garatges en la ciutat de València.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat trencava la finestra dels cotxes i furtava tots els objectes de valor que hi havia dins dels automòbils. La Policia va pillar a l’autor dels fets quan tractava de vendre un ordinador portàtil que havia furtat en un garatge del carrer Vicent Marco Miranda, en València.

 

Tal com han informat fonts policials al mitjà citat, dos agents vestits de paisà del districte de Russafa han agarrat al lladre en una tenda de compravenda d’objectes de segona mà en el barri d’Abastos, en ple cor de la capital del Túria.

 

El lladre va deixar restes de sang en un cotxe

Les autoritats descobriren la identitat del lladre perquè una de les nits que va cometre els actes delictius es va tallar amb un vidre quan va ficar la mà dins del cotxe per a obrir la porta. En eixe moment, l’acusat va deixar rastres de sang en el vehicle.

 

Gràcies a això, la Policia Nacional va identificar al lladre després de comparar el seu ADN amb els perfils genètics de la base de dades de diferents delinqüents.

 

Ara, la policia creu que esta persona ha sigut el culpable d’una onada de robatoris de cotxes aparcats en uns quants garatges de la ciutat de València.

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.