19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detenen a un home per cometre presumptament robatoris en diferents garatges en València

La Policia Nacional de València ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat argentina, com a presumpte autor de més de 40 delictes de danys i robatoris en vehicles aparcats en garatges en la ciutat de València.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat trencava la finestra dels cotxes i furtava tots els objectes de valor que hi havia dins dels automòbils. La Policia va pillar a l’autor dels fets quan tractava de vendre un ordinador portàtil que havia furtat en un garatge del carrer Vicent Marco Miranda, en València.

 

Tal com han informat fonts policials al mitjà citat, dos agents vestits de paisà del districte de Russafa han agarrat al lladre en una tenda de compravenda d’objectes de segona mà en el barri d’Abastos, en ple cor de la capital del Túria.

 

El lladre va deixar restes de sang en un cotxe

Les autoritats descobriren la identitat del lladre perquè una de les nits que va cometre els actes delictius es va tallar amb un vidre quan va ficar la mà dins del cotxe per a obrir la porta. En eixe moment, l’acusat va deixar rastres de sang en el vehicle.

 

Gràcies a això, la Policia Nacional va identificar al lladre després de comparar el seu ADN amb els perfils genètics de la base de dades de diferents delinqüents.

 

Ara, la policia creu que esta persona ha sigut el culpable d’una onada de robatoris de cotxes aparcats en uns quants garatges de la ciutat de València.

Últimes notícies

El Llevant mai ha encadenat dos derrotes de derbi davant el València en una mateixa temporada

El Llevant va caure 1-0 a Mestalla al novembre de 2025, però mai ha perdut els dos derbis en una mateixa temporada i s'aferra a eixa ratxa en un dol clau

El Facsa-Platges de Castelló busca el seu tercer títol seguit en la Copa Joma

El Facsa-Platges de Castelló aspira este dissabte en el Lluís Puig al seu tercer triomf consecutiu i l'octau en la Copa Joma, amb Barça, Fent Camí i Reial Societat com a grans rivals. El torneig es disputarà de 14.00 a 16.20 amb 13 proves i tancament en el 4x400 m.

El Consell exigix participació real de les autonomies i blindar la política de cohesió

El Consell ha reclamat al Govern una participació real de les autonomies en el nou MFP i blindar la política de cohesió. També ha demanat reactivar la CARUE i ha criticat absències en la reunió.

Marcelino es juga davant el Getafe igualar la seua pitjor ratxa sense deixar la porteria a zero

El tècnic del Vila-real arriba amb onze partits seguits encaixant entre Lliga, Copa i Champions; si concedix, igualarà el seu topall negatiu de 12 partits.

La compravenda de vivendes marca màxims en 2025 i els preus pugen un 11,9% a València

La província va tancar 2025 amb 40.839 operacions, un 5,3% més que un any abans, i el metre quadrat va aconseguir 1.649 euros, màxims des de 2009.

Pérez Llorca anuncia 49,3 milions en ajudes dirigides a les pimes de la Comunitat Valenciana

La Generalitat destina 49,3 milions a les pimes valencianes a través de Inpyme, amb una alça del 1,4% i noves línies en 2026. Les ajudes, de fins a 200.000 euros per empresa, cobrixen inversió, innovació i seguretat industrial, amb sol·licituds del 16 de febrer al 10 de març.

Foulquier, operat del genoll esquerre

El lateral del València va ser operat mitjançant artroscòpia i romandrà ingressat per a control evolutiu. El club no detalla la lesió ni els terminis de baixa.

Morant ratlla a Pérez Llorca de multipropietari i l’acusa de baixar impostos a les rendes altes

La líder del PSPV-PSOE lliga el patrimoni de Juanfran Pérez Llorca a una política fiscal que, sosté, beneficia a les rendes altes. Vincula les seues crítiques a la polèmica per vivenda pública a Alacant.