Detenen a un home per cometre presumptament robatoris en diferents garatges en València

La Policia Nacional de València ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat argentina, com a presumpte autor de més de 40 delictes de danys i robatoris en vehicles aparcats en garatges en la ciutat de València.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat trencava la finestra dels cotxes i furtava tots els objectes de valor que hi havia dins dels automòbils. La Policia va pillar a l’autor dels fets quan tractava de vendre un ordinador portàtil que havia furtat en un garatge del carrer Vicent Marco Miranda, en València.

 

Tal com han informat fonts policials al mitjà citat, dos agents vestits de paisà del districte de Russafa han agarrat al lladre en una tenda de compravenda d’objectes de segona mà en el barri d’Abastos, en ple cor de la capital del Túria.

 

El lladre va deixar restes de sang en un cotxe

Les autoritats descobriren la identitat del lladre perquè una de les nits que va cometre els actes delictius es va tallar amb un vidre quan va ficar la mà dins del cotxe per a obrir la porta. En eixe moment, l’acusat va deixar rastres de sang en el vehicle.

 

Gràcies a això, la Policia Nacional va identificar al lladre després de comparar el seu ADN amb els perfils genètics de la base de dades de diferents delinqüents.

 

Ara, la policia creu que esta persona ha sigut el culpable d’una onada de robatoris de cotxes aparcats en uns quants garatges de la ciutat de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.