Detenen a un home per cometre presumptament robatoris en diferents garatges en València

La Policia Nacional de València ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat argentina, com a presumpte autor de més de 40 delictes de danys i robatoris en vehicles aparcats en garatges en la ciutat de València.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat trencava la finestra dels cotxes i furtava tots els objectes de valor que hi havia dins dels automòbils. La Policia va pillar a l’autor dels fets quan tractava de vendre un ordinador portàtil que havia furtat en un garatge del carrer Vicent Marco Miranda, en València.

 

Tal com han informat fonts policials al mitjà citat, dos agents vestits de paisà del districte de Russafa han agarrat al lladre en una tenda de compravenda d’objectes de segona mà en el barri d’Abastos, en ple cor de la capital del Túria.

 

El lladre va deixar restes de sang en un cotxe

Les autoritats descobriren la identitat del lladre perquè una de les nits que va cometre els actes delictius es va tallar amb un vidre quan va ficar la mà dins del cotxe per a obrir la porta. En eixe moment, l’acusat va deixar rastres de sang en el vehicle.

 

Gràcies a això, la Policia Nacional va identificar al lladre després de comparar el seu ADN amb els perfils genètics de la base de dades de diferents delinqüents.

 

Ara, la policia creu que esta persona ha sigut el culpable d’una onada de robatoris de cotxes aparcats en uns quants garatges de la ciutat de València.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.