Detenen a un home per cometre presumptament robatoris en diferents garatges en València

La Policia Nacional de València ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat argentina, com a presumpte autor de més de 40 delictes de danys i robatoris en vehicles aparcats en garatges en la ciutat de València.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, l’acusat trencava la finestra dels cotxes i furtava tots els objectes de valor que hi havia dins dels automòbils. La Policia va pillar a l’autor dels fets quan tractava de vendre un ordinador portàtil que havia furtat en un garatge del carrer Vicent Marco Miranda, en València.

 

Tal com han informat fonts policials al mitjà citat, dos agents vestits de paisà del districte de Russafa han agarrat al lladre en una tenda de compravenda d’objectes de segona mà en el barri d’Abastos, en ple cor de la capital del Túria.

 

El lladre va deixar restes de sang en un cotxe

Les autoritats descobriren la identitat del lladre perquè una de les nits que va cometre els actes delictius es va tallar amb un vidre quan va ficar la mà dins del cotxe per a obrir la porta. En eixe moment, l’acusat va deixar rastres de sang en el vehicle.

 

Gràcies a això, la Policia Nacional va identificar al lladre després de comparar el seu ADN amb els perfils genètics de la base de dades de diferents delinqüents.

 

Ara, la policia creu que esta persona ha sigut el culpable d’una onada de robatoris de cotxes aparcats en uns quants garatges de la ciutat de València.

Últimes notícies

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.