Detenen un home per fabricació i tinença il·legal d’armes a Vinaròs

 

Un home de 57 anys i veí de Vinaròs, al Baix Maestrat ha sigut detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes i tinença il·legal d’aquestes i de munició. No és el primer cas este mes, ja que la Guàrdia Civil va desarticular en la província de Castelló fa unes setmanes una banda que es dedicava a la transformació d’armes detonadores en altres susceptibles de ser reals. La investigació es va iniciar quan els agents van saber que un home de la localitat havia sigut arrestat per un altre delicte i es va començar a sospitar que poguera estar relacionat amb la fabricació d’armament.

Davant esta circumstància, els investigadors van localitzar un garatge, propietat del detingut i després de realitzar un registre del domicili després de l’autorització judicial, van trobar sis armes curtes; un revòlver de les mateixes característiques, quatre canons de divers calibre, dos caixes d’impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d’aire comprimit i també un segon rifle modificat. En conseqüència el sospitós va ser detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes, dipòsit il·legal d’armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 4 del municipi.

Últimes notícies

Almoradí espera el resultat de la investigació abans de declarar dol per la mort d’una veïna

L’Ajuntament d’Almoradí ha decidit esperar el resultat de la investigació de la Guàrdia Civil sobre la mort d’una veïna de 56 anys abans de decretar dies de dol o altres actes institucionals. El marit, de 61 anys i amb una denúncia prèvia per maltractament l’any 2008, ha sigut detingut mentre la Delegación del Gobierno contra la Violencia de Género estudia si es tracta d’un crim masclista.

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.

La nova senda d’estabilitat deixa la Comunitat Valenciana sense 542 milions entre 2027 i 2029

La reedició de la senda d’estabilitat per al període 2027-2029, que el Congrés previsiblement tornarà a rebutjar, elimina el marge de dèficit autonòmic del 0,1 % del PIB i lleva 542 milions a la Comunitat Valenciana.

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.