15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Detenen un home per fabricació i tinença il·legal d’armes a Vinaròs

 

Un home de 57 anys i veí de Vinaròs, al Baix Maestrat ha sigut detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes i tinença il·legal d’aquestes i de munició. No és el primer cas este mes, ja que la Guàrdia Civil va desarticular en la província de Castelló fa unes setmanes una banda que es dedicava a la transformació d’armes detonadores en altres susceptibles de ser reals. La investigació es va iniciar quan els agents van saber que un home de la localitat havia sigut arrestat per un altre delicte i es va començar a sospitar que poguera estar relacionat amb la fabricació d’armament.

Davant esta circumstància, els investigadors van localitzar un garatge, propietat del detingut i després de realitzar un registre del domicili després de l’autorització judicial, van trobar sis armes curtes; un revòlver de les mateixes característiques, quatre canons de divers calibre, dos caixes d’impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d’aire comprimit i també un segon rifle modificat. En conseqüència el sospitós va ser detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes, dipòsit il·legal d’armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 4 del municipi.

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.