11.6 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Detenen un home per fabricació i tinença il·legal d’armes a Vinaròs

 

Un home de 57 anys i veí de Vinaròs, al Baix Maestrat ha sigut detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes i tinença il·legal d’aquestes i de munició. No és el primer cas este mes, ja que la Guàrdia Civil va desarticular en la província de Castelló fa unes setmanes una banda que es dedicava a la transformació d’armes detonadores en altres susceptibles de ser reals. La investigació es va iniciar quan els agents van saber que un home de la localitat havia sigut arrestat per un altre delicte i es va començar a sospitar que poguera estar relacionat amb la fabricació d’armament.

Davant esta circumstància, els investigadors van localitzar un garatge, propietat del detingut i després de realitzar un registre del domicili després de l’autorització judicial, van trobar sis armes curtes; un revòlver de les mateixes característiques, quatre canons de divers calibre, dos caixes d’impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d’aire comprimit i també un segon rifle modificat. En conseqüència el sospitós va ser detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes, dipòsit il·legal d’armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 4 del municipi.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.