Detenen un home per fabricació i tinença il·legal d’armes a Vinaròs

 

Un home de 57 anys i veí de Vinaròs, al Baix Maestrat ha sigut detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes i tinença il·legal d’aquestes i de munició. No és el primer cas este mes, ja que la Guàrdia Civil va desarticular en la província de Castelló fa unes setmanes una banda que es dedicava a la transformació d’armes detonadores en altres susceptibles de ser reals. La investigació es va iniciar quan els agents van saber que un home de la localitat havia sigut arrestat per un altre delicte i es va començar a sospitar que poguera estar relacionat amb la fabricació d’armament.

Davant esta circumstància, els investigadors van localitzar un garatge, propietat del detingut i després de realitzar un registre del domicili després de l’autorització judicial, van trobar sis armes curtes; un revòlver de les mateixes característiques, quatre canons de divers calibre, dos caixes d’impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d’aire comprimit i també un segon rifle modificat. En conseqüència el sospitós va ser detingut per un delicte de fabricació no autoritzada d’armes, dipòsit il·legal d’armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció número 4 del municipi.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.