20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detenen a un home després de sostraure roba esportiva per valor de 3.000 euros a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor de cinc delictes de furt, després de sostraure en diversos establiments comercials peces de roba esportiva el valor de les quals ascendeix a més de 3.000 euros

 

Les investigacions es van iniciar quan l’home va ser sorprés in fraganti en un local comercial situat a Gandia, sostraient vestimenta esportiva valorada en 700 euros. Quan els agents van conéixer els fets van iniciar les perquisicions per a esbrinar si l’home podria estar implicat en altres furts denunciats en aquesta localitat i en altres pròximes.

 

Les indagacions policials van conduir als investigadors a esclarir altres quatre furts ocorreguts en botigues de roba de la localitat de la Safor i en altres pròximes, en les quals el sospitós també hauria actuat de la mateixa forma. En total, hauria sostret més de 3.000 euros en peces esportives.

 

El modus operandi de l’home consistia a acudir a les botigues amb una bossa d’esport folrada en el seu interior amb paper d’alumini, per a evitar que els sistemes d’alarma detectaren les peces que prèviament guardava dins. Finalment, els agents van detindre a l’home, que compta amb antecedents policials per fets similars, com a presumpte autor de cinc delictes de furt. El jutge, després de passar a disposició judicial, va decretar el seu ingrés a la presó

Últimes notícies

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.

El PP de València defén el seu pla d’autònoms i acusa el Govern d’abandó

L'adreça provincial popular ha presentat a Alfafar el seu paquet de mesures per a alleujar càrregues i fomentar l'activitat dels autònoms, amb crítiques a l'Executiu. El pla inclou exempcions fiscals, menys tràmits i estímuls a la contractació i la conciliació.

Missatgers de la Pau impulsarà la conciliació en el centre cívic del Cabanyal

Missatgers de la Pau impulsarà el primer projecte del nou centre cívic del Cabanyal per a facilitar la conciliació a famílies vulnerables. El programa arrancarà amb dos grups de quinze dones i el 12 de febrer hi haurà una reunió amb entitats veïnals.

L’oposició retrau 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet la seua compareixença

L'oposició ha criticat que, 15 mesos després de la dana amb 230 morts a la província de València, les víctimes encara no han comparegut en Les Corts. El PP ha assegurat que acudiran prompte i apunta a la pròxima reunió de febrer.

Baldoví ha afirmat que Compromís està obert a parlar però no hi ha un front comú sobre la taula

Baldoví ha respost a la proposta de Rufián sobre un espai electoral nacionalista i ha aclarit que Compromís escolta, però no hi ha res concret. Ha reiterat l''obediència valenciana' com a criteri per a qualsevol diàleg.

Almenys 200 tractors s’han sumat a la manifestació agrària a València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han incorporat a una protesta que recorre València per a denunciar acords comercials de la UE sense reciprocitat, amb Mercosur en el focus. Les organitzacions agràries han reclamat canvis en comerç, aigua, PAC i burocràcia.

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.