Detenen a un home després de sostraure roba esportiva per valor de 3.000 euros a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor de cinc delictes de furt, després de sostraure en diversos establiments comercials peces de roba esportiva el valor de les quals ascendeix a més de 3.000 euros

 

Les investigacions es van iniciar quan l’home va ser sorprés in fraganti en un local comercial situat a Gandia, sostraient vestimenta esportiva valorada en 700 euros. Quan els agents van conéixer els fets van iniciar les perquisicions per a esbrinar si l’home podria estar implicat en altres furts denunciats en aquesta localitat i en altres pròximes.

 

Les indagacions policials van conduir als investigadors a esclarir altres quatre furts ocorreguts en botigues de roba de la localitat de la Safor i en altres pròximes, en les quals el sospitós també hauria actuat de la mateixa forma. En total, hauria sostret més de 3.000 euros en peces esportives.

 

El modus operandi de l’home consistia a acudir a les botigues amb una bossa d’esport folrada en el seu interior amb paper d’alumini, per a evitar que els sistemes d’alarma detectaren les peces que prèviament guardava dins. Finalment, els agents van detindre a l’home, que compta amb antecedents policials per fets similars, com a presumpte autor de cinc delictes de furt. El jutge, després de passar a disposició judicial, va decretar el seu ingrés a la presó

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.