Detenen a un home després de sostraure roba esportiva per valor de 3.000 euros a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor de cinc delictes de furt, després de sostraure en diversos establiments comercials peces de roba esportiva el valor de les quals ascendeix a més de 3.000 euros

 

Les investigacions es van iniciar quan l’home va ser sorprés in fraganti en un local comercial situat a Gandia, sostraient vestimenta esportiva valorada en 700 euros. Quan els agents van conéixer els fets van iniciar les perquisicions per a esbrinar si l’home podria estar implicat en altres furts denunciats en aquesta localitat i en altres pròximes.

 

Les indagacions policials van conduir als investigadors a esclarir altres quatre furts ocorreguts en botigues de roba de la localitat de la Safor i en altres pròximes, en les quals el sospitós també hauria actuat de la mateixa forma. En total, hauria sostret més de 3.000 euros en peces esportives.

 

El modus operandi de l’home consistia a acudir a les botigues amb una bossa d’esport folrada en el seu interior amb paper d’alumini, per a evitar que els sistemes d’alarma detectaren les peces que prèviament guardava dins. Finalment, els agents van detindre a l’home, que compta amb antecedents policials per fets similars, com a presumpte autor de cinc delictes de furt. El jutge, després de passar a disposició judicial, va decretar el seu ingrés a la presó

Últimes notícies

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.