Detenen a un home després de sostraure roba esportiva per valor de 3.000 euros a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor de cinc delictes de furt, després de sostraure en diversos establiments comercials peces de roba esportiva el valor de les quals ascendeix a més de 3.000 euros

 

Les investigacions es van iniciar quan l’home va ser sorprés in fraganti en un local comercial situat a Gandia, sostraient vestimenta esportiva valorada en 700 euros. Quan els agents van conéixer els fets van iniciar les perquisicions per a esbrinar si l’home podria estar implicat en altres furts denunciats en aquesta localitat i en altres pròximes.

 

Les indagacions policials van conduir als investigadors a esclarir altres quatre furts ocorreguts en botigues de roba de la localitat de la Safor i en altres pròximes, en les quals el sospitós també hauria actuat de la mateixa forma. En total, hauria sostret més de 3.000 euros en peces esportives.

 

El modus operandi de l’home consistia a acudir a les botigues amb una bossa d’esport folrada en el seu interior amb paper d’alumini, per a evitar que els sistemes d’alarma detectaren les peces que prèviament guardava dins. Finalment, els agents van detindre a l’home, que compta amb antecedents policials per fets similars, com a presumpte autor de cinc delictes de furt. El jutge, després de passar a disposició judicial, va decretar el seu ingrés a la presó

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.