Detenen a un home després de sostraure roba esportiva per valor de 3.000 euros a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 21 anys, d’origen romanés, com a presumpte autor de cinc delictes de furt, després de sostraure en diversos establiments comercials peces de roba esportiva el valor de les quals ascendeix a més de 3.000 euros

 

Les investigacions es van iniciar quan l’home va ser sorprés in fraganti en un local comercial situat a Gandia, sostraient vestimenta esportiva valorada en 700 euros. Quan els agents van conéixer els fets van iniciar les perquisicions per a esbrinar si l’home podria estar implicat en altres furts denunciats en aquesta localitat i en altres pròximes.

 

Les indagacions policials van conduir als investigadors a esclarir altres quatre furts ocorreguts en botigues de roba de la localitat de la Safor i en altres pròximes, en les quals el sospitós també hauria actuat de la mateixa forma. En total, hauria sostret més de 3.000 euros en peces esportives.

 

El modus operandi de l’home consistia a acudir a les botigues amb una bossa d’esport folrada en el seu interior amb paper d’alumini, per a evitar que els sistemes d’alarma detectaren les peces que prèviament guardava dins. Finalment, els agents van detindre a l’home, que compta amb antecedents policials per fets similars, com a presumpte autor de cinc delictes de furt. El jutge, després de passar a disposició judicial, va decretar el seu ingrés a la presó

Últimes notícies

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.