17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detenen Ángel Boza, membre de ‘La Manada’, per furtar unes ulleres de sol

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per robar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per furtar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat | cedida

 

És indiscutible que la polèmica llibertat de ‘La Manada’ no està sent gens tranquil·la, però els seus integrants tampoc semblen disposats a col·laborar per aconseguir-ho. Si fa unes setmanes el guàrdia civil, Antonio Manuel Guerrero, va ser detingut per intentar renovar el seu passaport en una comissaria de Sevilla, tot i tindre prohibida l’eixida del territori espanyol, esta vegada totes les mirades se centren sobre Ángel Boza, que ha quedat detingut per furtar, presumptament, unes ulleres de sol. 

 

En concret, segons ha avançat ‘El Independiente’, la Policia Local de Sevilla ha detingut l’integrant de ‘La Manada’ per furtar les ulleres de sol del Corte Inglés del barri de Nervión de la capital andalusa, i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat, en intentar escapar. A tot això se suma el fet que Boza conduïa el seu vehicle tot i no tindre carnet, segons han confirmat fonts municipals. En estos moments, el detingut es troba a comissaria.

 

El guàrdia civil va intentar renovar el seu passaport

El succés recorda al d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil que recentment ha recuperat la seua plaça, i el seu sou. Recordem que la Policia Nacional el va detindre després d’intentar, presumptament, renovar el seu passaport en una comissaria de la mateixa ciutat de Sevilla. Els fets van tindre lloc tan sols tres dies després d’aconseguir la llibertat, i tot i ser conscient que tenia una prohibició expressa del jutge per abandonar el territori espanyol.

 

Imatge d'arxiu d'Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de 'La Manada'

Imatge d’arxiu d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de ‘La Manada’ | TeleMadrid

 

Finalment, i tot i la gran indignació social que va generar la notícia, l’Audiència de Navarra va decidir mantindre la seua llibertat provisional, a l’espera de vore si la condemna de nou anys de presó per abusos sexuals era definitiva. Això, tot i la insistència de la Fiscalia i de les acusacions particular i popular, que van defensar que l’intent de renovar el document trencava la mesura cautelar del jutge. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una motocicleta a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945, a l'altura del quilòmetre 5,8 de Los Montesinos, després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Un home de 63 anys ha resultat ferit per policontusiones i ha sigut traslladat a l'Hospital Vega Baixa.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Tres hòmens han sigut detinguts i han ingressat a la presó per enviar càpsules seques de cascall a diverses províncies i als Estats Units. La Guàrdia Civil ha intervingut 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete després d'interceptar paquets en l'aeroport d'Alacant-Elx.

Dos anys de l’incendi de Campanar: la reconstrucció de l’edifici avança cap a la seua recta final

En el segon aniversari, el bloc de Campanar seguix en rehabilitació integral després del desenrunament i amb millores previstes en seguretat i eficiència. La comunitat commemora a les víctimes i confia a tornar a la fi d'any.

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.