9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detenen Ángel Boza, membre de ‘La Manada’, per furtar unes ulleres de sol

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per robar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per furtar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat | cedida

 

És indiscutible que la polèmica llibertat de ‘La Manada’ no està sent gens tranquil·la, però els seus integrants tampoc semblen disposats a col·laborar per aconseguir-ho. Si fa unes setmanes el guàrdia civil, Antonio Manuel Guerrero, va ser detingut per intentar renovar el seu passaport en una comissaria de Sevilla, tot i tindre prohibida l’eixida del territori espanyol, esta vegada totes les mirades se centren sobre Ángel Boza, que ha quedat detingut per furtar, presumptament, unes ulleres de sol. 

 

En concret, segons ha avançat ‘El Independiente’, la Policia Local de Sevilla ha detingut l’integrant de ‘La Manada’ per furtar les ulleres de sol del Corte Inglés del barri de Nervión de la capital andalusa, i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat, en intentar escapar. A tot això se suma el fet que Boza conduïa el seu vehicle tot i no tindre carnet, segons han confirmat fonts municipals. En estos moments, el detingut es troba a comissaria.

 

El guàrdia civil va intentar renovar el seu passaport

El succés recorda al d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil que recentment ha recuperat la seua plaça, i el seu sou. Recordem que la Policia Nacional el va detindre després d’intentar, presumptament, renovar el seu passaport en una comissaria de la mateixa ciutat de Sevilla. Els fets van tindre lloc tan sols tres dies després d’aconseguir la llibertat, i tot i ser conscient que tenia una prohibició expressa del jutge per abandonar el territori espanyol.

 

Imatge d'arxiu d'Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de 'La Manada'

Imatge d’arxiu d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de ‘La Manada’ | TeleMadrid

 

Finalment, i tot i la gran indignació social que va generar la notícia, l’Audiència de Navarra va decidir mantindre la seua llibertat provisional, a l’espera de vore si la condemna de nou anys de presó per abusos sexuals era definitiva. Això, tot i la insistència de la Fiscalia i de les acusacions particular i popular, que van defensar que l’intent de renovar el document trencava la mesura cautelar del jutge. 

Últimes notícies

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.

Juan Romero, pioner de les fotocòpies a València, tanca la seua botiga després de més de 50 anys

Als 91 anys, Juan Romero Alonso ha tancat la botiga amb la qual va introduir la primera fotocopiadora a València. El seu local, referent per a milers d'estudiants, va marcar una època en la zona universitària.

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.