10.6 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Detenen Ángel Boza, membre de ‘La Manada’, per furtar unes ulleres de sol

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per robar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat

Miguel Ángel Boza ha quedat detingut per furtar unes ulleres de sol i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat | cedida

 

És indiscutible que la polèmica llibertat de ‘La Manada’ no està sent gens tranquil·la, però els seus integrants tampoc semblen disposats a col·laborar per aconseguir-ho. Si fa unes setmanes el guàrdia civil, Antonio Manuel Guerrero, va ser detingut per intentar renovar el seu passaport en una comissaria de Sevilla, tot i tindre prohibida l’eixida del territori espanyol, esta vegada totes les mirades se centren sobre Ángel Boza, que ha quedat detingut per furtar, presumptament, unes ulleres de sol. 

 

En concret, segons ha avançat ‘El Independiente’, la Policia Local de Sevilla ha detingut l’integrant de ‘La Manada’ per furtar les ulleres de sol del Corte Inglés del barri de Nervión de la capital andalusa, i posteriorment intentar atropellar un vigilant de seguretat, en intentar escapar. A tot això se suma el fet que Boza conduïa el seu vehicle tot i no tindre carnet, segons han confirmat fonts municipals. En estos moments, el detingut es troba a comissaria.

 

El guàrdia civil va intentar renovar el seu passaport

El succés recorda al d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil que recentment ha recuperat la seua plaça, i el seu sou. Recordem que la Policia Nacional el va detindre després d’intentar, presumptament, renovar el seu passaport en una comissaria de la mateixa ciutat de Sevilla. Els fets van tindre lloc tan sols tres dies després d’aconseguir la llibertat, i tot i ser conscient que tenia una prohibició expressa del jutge per abandonar el territori espanyol.

 

Imatge d'arxiu d'Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de 'La Manada'

Imatge d’arxiu d’Antonio Manuel Guerrero, el guàrdia civil de ‘La Manada’ | TeleMadrid

 

Finalment, i tot i la gran indignació social que va generar la notícia, l’Audiència de Navarra va decidir mantindre la seua llibertat provisional, a l’espera de vore si la condemna de nou anys de presó per abusos sexuals era definitiva. Això, tot i la insistència de la Fiscalia i de les acusacions particular i popular, que van defensar que l’intent de renovar el document trencava la mesura cautelar del jutge. 

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.