7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detenen un reclús a l’Estació d’Autobusos amb droga amagada en una motxilla

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant ha detingut a l’estació d’autobusos a un reclús, home de 34 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, a què li van intervenir 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets llestos per a la seua distribució.

La droga, era transportada oculta dins d’una motxilla, a l’autobús que procedia de Benidorm amb destinació Villena, per a ser distribuïda al Centre Penitenciari. Així com els agents també van detenir a esta intervenció al seu acompanyant, una dona de 45 anys, per un delicte a la Llei d’Estrangeria.

Els fets van passar la vesprada del 8 de juliol, al voltant de les 16.05 hores, quan un agent juntament amb el seu ca GUS es trobaven pentinant les andanes de l’Estació d’Autobusos amb un dels dispositius que realitza en horaris aleatoris per prevenir el trànsit, consum i la tinença de substàncies estupefaents.

Segons fonts policials els agents inspeccionen la cua d’un dels autobusos provinent de Benidorm, quan GUS, el gos ensinistrat per a la detecció de substàncies estupefaents, al rastrejar els equipatges, s’atura davant d’una maleta marcant, de manera que els agents sol·liciten que els acompanye per fer una revisió dels equipatges identificant a estes dos persones.

Agents policials després d’identificar el propietari de la maleta, i en el trasllat a la cambra de seguretat habilitat per a inspeccionar-la, manifesta que es disposa a agafar l’autobús amb destinació Villena, ja que està intern al centre penitenciari, i que el que transporta és per als seus companys de presó i que l’ha de repartir.

Els agents procedeixen a l’obertura de l’equipatge, localitzant a la butxaca d’una motxilla, 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets.

Per tals fets la Policia Local d’Alacant va detenir este home, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, que va ser informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que l’assisteixen, així com a la seua companya per un presumpte delicte Llei d’Estrangeria, i es demana la col·laboració al Cos Nacional de Policia, per traslladar als dos detinguts a la Comissaria.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.