Detenen un reclús a l’Estació d’Autobusos amb droga amagada en una motxilla

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant ha detingut a l’estació d’autobusos a un reclús, home de 34 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, a què li van intervenir 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets llestos per a la seua distribució.

La droga, era transportada oculta dins d’una motxilla, a l’autobús que procedia de Benidorm amb destinació Villena, per a ser distribuïda al Centre Penitenciari. Així com els agents també van detenir a esta intervenció al seu acompanyant, una dona de 45 anys, per un delicte a la Llei d’Estrangeria.

Els fets van passar la vesprada del 8 de juliol, al voltant de les 16.05 hores, quan un agent juntament amb el seu ca GUS es trobaven pentinant les andanes de l’Estació d’Autobusos amb un dels dispositius que realitza en horaris aleatoris per prevenir el trànsit, consum i la tinença de substàncies estupefaents.

Segons fonts policials els agents inspeccionen la cua d’un dels autobusos provinent de Benidorm, quan GUS, el gos ensinistrat per a la detecció de substàncies estupefaents, al rastrejar els equipatges, s’atura davant d’una maleta marcant, de manera que els agents sol·liciten que els acompanye per fer una revisió dels equipatges identificant a estes dos persones.

Agents policials després d’identificar el propietari de la maleta, i en el trasllat a la cambra de seguretat habilitat per a inspeccionar-la, manifesta que es disposa a agafar l’autobús amb destinació Villena, ja que està intern al centre penitenciari, i que el que transporta és per als seus companys de presó i que l’ha de repartir.

Els agents procedeixen a l’obertura de l’equipatge, localitzant a la butxaca d’una motxilla, 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets.

Per tals fets la Policia Local d’Alacant va detenir este home, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, que va ser informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que l’assisteixen, així com a la seua companya per un presumpte delicte Llei d’Estrangeria, i es demana la col·laboració al Cos Nacional de Policia, per traslladar als dos detinguts a la Comissaria.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.