Detenen un reclús a l’Estació d’Autobusos amb droga amagada en una motxilla

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant ha detingut a l’estació d’autobusos a un reclús, home de 34 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, a què li van intervenir 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets llestos per a la seua distribució.

La droga, era transportada oculta dins d’una motxilla, a l’autobús que procedia de Benidorm amb destinació Villena, per a ser distribuïda al Centre Penitenciari. Així com els agents també van detenir a esta intervenció al seu acompanyant, una dona de 45 anys, per un delicte a la Llei d’Estrangeria.

Els fets van passar la vesprada del 8 de juliol, al voltant de les 16.05 hores, quan un agent juntament amb el seu ca GUS es trobaven pentinant les andanes de l’Estació d’Autobusos amb un dels dispositius que realitza en horaris aleatoris per prevenir el trànsit, consum i la tinença de substàncies estupefaents.

Segons fonts policials els agents inspeccionen la cua d’un dels autobusos provinent de Benidorm, quan GUS, el gos ensinistrat per a la detecció de substàncies estupefaents, al rastrejar els equipatges, s’atura davant d’una maleta marcant, de manera que els agents sol·liciten que els acompanye per fer una revisió dels equipatges identificant a estes dos persones.

Agents policials després d’identificar el propietari de la maleta, i en el trasllat a la cambra de seguretat habilitat per a inspeccionar-la, manifesta que es disposa a agafar l’autobús amb destinació Villena, ja que està intern al centre penitenciari, i que el que transporta és per als seus companys de presó i que l’ha de repartir.

Els agents procedeixen a l’obertura de l’equipatge, localitzant a la butxaca d’una motxilla, 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets.

Per tals fets la Policia Local d’Alacant va detenir este home, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, que va ser informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que l’assisteixen, així com a la seua companya per un presumpte delicte Llei d’Estrangeria, i es demana la col·laboració al Cos Nacional de Policia, per traslladar als dos detinguts a la Comissaria.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.