Detenen un reclús a l’Estació d’Autobusos amb droga amagada en una motxilla

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant ha detingut a l’estació d’autobusos a un reclús, home de 34 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, a què li van intervenir 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets llestos per a la seua distribució.

La droga, era transportada oculta dins d’una motxilla, a l’autobús que procedia de Benidorm amb destinació Villena, per a ser distribuïda al Centre Penitenciari. Així com els agents també van detenir a esta intervenció al seu acompanyant, una dona de 45 anys, per un delicte a la Llei d’Estrangeria.

Els fets van passar la vesprada del 8 de juliol, al voltant de les 16.05 hores, quan un agent juntament amb el seu ca GUS es trobaven pentinant les andanes de l’Estació d’Autobusos amb un dels dispositius que realitza en horaris aleatoris per prevenir el trànsit, consum i la tinença de substàncies estupefaents.

Segons fonts policials els agents inspeccionen la cua d’un dels autobusos provinent de Benidorm, quan GUS, el gos ensinistrat per a la detecció de substàncies estupefaents, al rastrejar els equipatges, s’atura davant d’una maleta marcant, de manera que els agents sol·liciten que els acompanye per fer una revisió dels equipatges identificant a estes dos persones.

Agents policials després d’identificar el propietari de la maleta, i en el trasllat a la cambra de seguretat habilitat per a inspeccionar-la, manifesta que es disposa a agafar l’autobús amb destinació Villena, ja que està intern al centre penitenciari, i que el que transporta és per als seus companys de presó i que l’ha de repartir.

Els agents procedeixen a l’obertura de l’equipatge, localitzant a la butxaca d’una motxilla, 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets.

Per tals fets la Policia Local d’Alacant va detenir este home, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, que va ser informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que l’assisteixen, així com a la seua companya per un presumpte delicte Llei d’Estrangeria, i es demana la col·laboració al Cos Nacional de Policia, per traslladar als dos detinguts a la Comissaria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.