Detenen un reclús a l’Estació d’Autobusos amb droga amagada en una motxilla

 

La Unitat Canina de la Policia Local d’Alacant ha detingut a l’estació d’autobusos a un reclús, home de 34 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, a què li van intervenir 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets llestos per a la seua distribució.

La droga, era transportada oculta dins d’una motxilla, a l’autobús que procedia de Benidorm amb destinació Villena, per a ser distribuïda al Centre Penitenciari. Així com els agents també van detenir a esta intervenció al seu acompanyant, una dona de 45 anys, per un delicte a la Llei d’Estrangeria.

Els fets van passar la vesprada del 8 de juliol, al voltant de les 16.05 hores, quan un agent juntament amb el seu ca GUS es trobaven pentinant les andanes de l’Estació d’Autobusos amb un dels dispositius que realitza en horaris aleatoris per prevenir el trànsit, consum i la tinença de substàncies estupefaents.

Segons fonts policials els agents inspeccionen la cua d’un dels autobusos provinent de Benidorm, quan GUS, el gos ensinistrat per a la detecció de substàncies estupefaents, al rastrejar els equipatges, s’atura davant d’una maleta marcant, de manera que els agents sol·liciten que els acompanye per fer una revisió dels equipatges identificant a estes dos persones.

Agents policials després d’identificar el propietari de la maleta, i en el trasllat a la cambra de seguretat habilitat per a inspeccionar-la, manifesta que es disposa a agafar l’autobús amb destinació Villena, ja que està intern al centre penitenciari, i que el que transporta és per als seus companys de presó i que l’ha de repartir.

Els agents procedeixen a l’obertura de l’equipatge, localitzant a la butxaca d’una motxilla, 31 grams d’haixix i 40 d’heroïna, distribuïts en tres glans i dotze paquets.

Per tals fets la Policia Local d’Alacant va detenir este home, per un presumpte delicte contra la salut pública i tinença d’estupefaents, que va ser informat dels motius de la seua detenció així com dels drets que l’assisteixen, així com a la seua companya per un presumpte delicte Llei d’Estrangeria, i es demana la col·laboració al Cos Nacional de Policia, per traslladar als dos detinguts a la Comissaria.

Últimes notícies

Xoc de xifres en la quarta vaga mèdica setmanal en la Comunitat Valenciana

La quarta vaga mèdica setmanal de l'any arranca en la Comunitat Valenciana amb un fort xoc de xifres: els convocants parlen de prop del 90% de seguiment, mentres Sanitat ho situa en el 7,96%. Les protestes s'estendran tota la setmana amb manifestacions i concentracions en les tres províncies.

La planta d’Almussafes acoblarà des de 2028 el nou Ford Bast

La fàbrica de Ford a Almussafes produirà a partir de 2028 el Bast, un SUV compacte i robust amb diferents opcions de propulsió, reforçant el pes industrial de la planta valenciana.

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.

Víctor Chust deixa clar el pla de l’Elx: anar a Girona per la victòria

Víctor Chust assegura que l'Elx no eixirà a especular davant el Girona malgrat que li n'hi ha prou amb empatar per a aconseguir la permanència. El central aposta per un partit jugat com una final, amb màxima intensitat fins al final.

Matías Moreno promet que el Llevant ho donarà tot per la permanència

El defensa argentí del Llevant, Matías Moreno, agraïx el suport de l'afició després del triomf davant el Mallorca i assegura que l'equip es deixarà la vida davant el Betis per a certificar la permanència en LaLiga.

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.