Detenen a Toledo al considerat com a ‘Pablo Escobar espanyol’ de l’heroïna

La Policia Nacional ha detingut a Toledo al cap de la presumpta principal organització dedicada al tràfic d’heroïna a Espanya i a nou dels seus col·laboradors.

L’arrestat operava en la província de Toledo, on feia grans importacions d’aquesta droga des de Països Baixos per a després distribuir-la a Madrid, Castella i Lleó, Castella-la Manxa i Extremadura.

En l’operació s’ha detingut a sis homes i tres dones, a banda del capitost, i s’han enregistrat huit domicilis a Madrid, Toledo i Càceres, junt amb un concessionari de cotxes i un taller mecànic. Dels deu arrestats, huit han entrat en presó.

La investigació començà el passat mes de març quan els agents enxamparen el líder que havia contactat amb membres d’una banda dedicada a la distribució d’aquesta droga a la Cañada Real Galiana, a Madrid.

Després d’uns mesos d’indagacions, els policies descobriren que l’organització posseïa diverses finques i domicilis en la província de Toledo on amagaven la droga i l’adulteraven, per a posteriorment repartir-la.

Els agents esbrinaren que el detingut havia efectuat dos viatges a Estambul per a negociar amb altres organitzacions la importació de la droga. El passat desembre els policies donaren l’alt a un camioner, que havia transportat 51 kg d’heroïna des de Països Baixos, i un integrant de l’organització quan es disposaven a traslladar-la fins a un habitatge de Toledo.

En l’escorcoll d’eixe i altres immobles de la trama, els agents trobaren una premsa i motles per a confeccionar els paquets de droga, més de 70.000 € en efectiu, armes i diversos dispositius telefònics.

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.