Detenen a Toledo al considerat com a ‘Pablo Escobar espanyol’ de l’heroïna

La Policia Nacional ha detingut a Toledo al cap de la presumpta principal organització dedicada al tràfic d’heroïna a Espanya i a nou dels seus col·laboradors.

L’arrestat operava en la província de Toledo, on feia grans importacions d’aquesta droga des de Països Baixos per a després distribuir-la a Madrid, Castella i Lleó, Castella-la Manxa i Extremadura.

En l’operació s’ha detingut a sis homes i tres dones, a banda del capitost, i s’han enregistrat huit domicilis a Madrid, Toledo i Càceres, junt amb un concessionari de cotxes i un taller mecànic. Dels deu arrestats, huit han entrat en presó.

La investigació començà el passat mes de març quan els agents enxamparen el líder que havia contactat amb membres d’una banda dedicada a la distribució d’aquesta droga a la Cañada Real Galiana, a Madrid.

Després d’uns mesos d’indagacions, els policies descobriren que l’organització posseïa diverses finques i domicilis en la província de Toledo on amagaven la droga i l’adulteraven, per a posteriorment repartir-la.

Els agents esbrinaren que el detingut havia efectuat dos viatges a Estambul per a negociar amb altres organitzacions la importació de la droga. El passat desembre els policies donaren l’alt a un camioner, que havia transportat 51 kg d’heroïna des de Països Baixos, i un integrant de l’organització quan es disposaven a traslladar-la fins a un habitatge de Toledo.

En l’escorcoll d’eixe i altres immobles de la trama, els agents trobaren una premsa i motles per a confeccionar els paquets de droga, més de 70.000 € en efectiu, armes i diversos dispositius telefònics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.