9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Detenen a Toledo al considerat com a ‘Pablo Escobar espanyol’ de l’heroïna

La Policia Nacional ha detingut a Toledo al cap de la presumpta principal organització dedicada al tràfic d’heroïna a Espanya i a nou dels seus col·laboradors.

L’arrestat operava en la província de Toledo, on feia grans importacions d’aquesta droga des de Països Baixos per a després distribuir-la a Madrid, Castella i Lleó, Castella-la Manxa i Extremadura.

En l’operació s’ha detingut a sis homes i tres dones, a banda del capitost, i s’han enregistrat huit domicilis a Madrid, Toledo i Càceres, junt amb un concessionari de cotxes i un taller mecànic. Dels deu arrestats, huit han entrat en presó.

La investigació començà el passat mes de març quan els agents enxamparen el líder que havia contactat amb membres d’una banda dedicada a la distribució d’aquesta droga a la Cañada Real Galiana, a Madrid.

Després d’uns mesos d’indagacions, els policies descobriren que l’organització posseïa diverses finques i domicilis en la província de Toledo on amagaven la droga i l’adulteraven, per a posteriorment repartir-la.

Els agents esbrinaren que el detingut havia efectuat dos viatges a Estambul per a negociar amb altres organitzacions la importació de la droga. El passat desembre els policies donaren l’alt a un camioner, que havia transportat 51 kg d’heroïna des de Països Baixos, i un integrant de l’organització quan es disposaven a traslladar-la fins a un habitatge de Toledo.

En l’escorcoll d’eixe i altres immobles de la trama, els agents trobaren una premsa i motles per a confeccionar els paquets de droga, més de 70.000 € en efectiu, armes i diversos dispositius telefònics.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.