Detenen a un home després de pegar a la seua exparella i llevar-li el telèfon mòbil

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 23 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua exparella amb un cadenat de bicicleta a l’esquena i en el pit. També, se li imputa un delicte de realització arbitrària del propi dret, ja que li va llevar a la víctima el telèfon mòbil perquè pel que sembla li devia diners.

 

Els fets van succeir el dissabte, en l’antic llit del riu Túria, al voltant de les dotze de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren sota un dels ponts de la zona, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells li havia sostret el telèfon mòbil a l’altre.

 

A l’arribada de la patrulla es van entrevistar amb els homes, manifestant un d’ells que s’havia trobat amb la seua exparella i li havia exigit que li retornarà els diners que li devia des de fa temps i davant la negativa de l’altre, li va llevar el telèfon mòbil, assegurant-li que quan fera front al deute li retornaria el telèfon.

 

La seua exparella va assumir el seu deute davant els agents, però va manifestar que no podia fer front al pagament, i que quan li ho va manifestar al seu ex, est li va colpejar amb un cadenat de bicicleta tipus pitó, a l’esquena i pit, podent comprovar els policies les contusions en totes dues zones, a més li van observar el coll de la samarreta cedida.

Finalment els agents van detindre a l’agressor com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i realització arbitrària del propi dret. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.