Detenen a un home després de pegar a la seua exparella i llevar-li el telèfon mòbil

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 23 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua exparella amb un cadenat de bicicleta a l’esquena i en el pit. També, se li imputa un delicte de realització arbitrària del propi dret, ja que li va llevar a la víctima el telèfon mòbil perquè pel que sembla li devia diners.

 

Els fets van succeir el dissabte, en l’antic llit del riu Túria, al voltant de les dotze de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren sota un dels ponts de la zona, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells li havia sostret el telèfon mòbil a l’altre.

 

A l’arribada de la patrulla es van entrevistar amb els homes, manifestant un d’ells que s’havia trobat amb la seua exparella i li havia exigit que li retornarà els diners que li devia des de fa temps i davant la negativa de l’altre, li va llevar el telèfon mòbil, assegurant-li que quan fera front al deute li retornaria el telèfon.

 

La seua exparella va assumir el seu deute davant els agents, però va manifestar que no podia fer front al pagament, i que quan li ho va manifestar al seu ex, est li va colpejar amb un cadenat de bicicleta tipus pitó, a l’esquena i pit, podent comprovar els policies les contusions en totes dues zones, a més li van observar el coll de la samarreta cedida.

Finalment els agents van detindre a l’agressor com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i realització arbitrària del propi dret. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.