Detenen a un home després de pegar a la seua exparella i llevar-li el telèfon mòbil

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 23 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua exparella amb un cadenat de bicicleta a l’esquena i en el pit. També, se li imputa un delicte de realització arbitrària del propi dret, ja que li va llevar a la víctima el telèfon mòbil perquè pel que sembla li devia diners.

 

Els fets van succeir el dissabte, en l’antic llit del riu Túria, al voltant de les dotze de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren sota un dels ponts de la zona, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells li havia sostret el telèfon mòbil a l’altre.

 

A l’arribada de la patrulla es van entrevistar amb els homes, manifestant un d’ells que s’havia trobat amb la seua exparella i li havia exigit que li retornarà els diners que li devia des de fa temps i davant la negativa de l’altre, li va llevar el telèfon mòbil, assegurant-li que quan fera front al deute li retornaria el telèfon.

 

La seua exparella va assumir el seu deute davant els agents, però va manifestar que no podia fer front al pagament, i que quan li ho va manifestar al seu ex, est li va colpejar amb un cadenat de bicicleta tipus pitó, a l’esquena i pit, podent comprovar els policies les contusions en totes dues zones, a més li van observar el coll de la samarreta cedida.

Finalment els agents van detindre a l’agressor com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i realització arbitrària del propi dret. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.