Detenen a un home després de pegar a la seua exparella i llevar-li el telèfon mòbil

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 23 anys, d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua exparella amb un cadenat de bicicleta a l’esquena i en el pit. També, se li imputa un delicte de realització arbitrària del propi dret, ja que li va llevar a la víctima el telèfon mòbil perquè pel que sembla li devia diners.

 

Els fets van succeir el dissabte, en l’antic llit del riu Túria, al voltant de les dotze de la nit, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren sota un dels ponts de la zona, on pel que sembla dos homes s’estaven agredint i un d’ells li havia sostret el telèfon mòbil a l’altre.

 

A l’arribada de la patrulla es van entrevistar amb els homes, manifestant un d’ells que s’havia trobat amb la seua exparella i li havia exigit que li retornarà els diners que li devia des de fa temps i davant la negativa de l’altre, li va llevar el telèfon mòbil, assegurant-li que quan fera front al deute li retornaria el telèfon.

 

La seua exparella va assumir el seu deute davant els agents, però va manifestar que no podia fer front al pagament, i que quan li ho va manifestar al seu ex, est li va colpejar amb un cadenat de bicicleta tipus pitó, a l’esquena i pit, podent comprovar els policies les contusions en totes dues zones, a més li van observar el coll de la samarreta cedida.

Finalment els agents van detindre a l’agressor com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i realització arbitrària del propi dret. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.

La jutgessa exigix a l’Ajuntament d’Alacant l’expedient complet per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en el repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan exigix a l'Ajuntament d'Alacant l'expedient complet de la parcel·la i més documentació a la cooperativa promotora.

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.