Detinguda una cuidadora per estafar a la septuagenària que estava a càrrec seu

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Gandia a una dona de 52 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla sostraure més de 2.000 euros a la dona de 71 anys a la qual cuidava, emprant sense el seu consentiment la seua targeta bancària, amb la qual va realitzar reintegraments en caixers i compres en comerços.

Els fets van tindre lloc el mes d’abril passat. Una dona de 71 anys va contractar una cuidadora després de patir una lesió de maluc i esta presumptament va tindre accés a la seua targeta bancària i al codi PIN d’esta.

La víctima es va adonar poc després que en el seu compte bancari constaven fins a 15 reintegraments en caixers automàtics i quatre compres en establiments comercials que ella no havia realitzat, ascendint el valor total del defraudat a 2.132 euros.

Els agents, després de les investigacions dutes a terme, van aconseguir finalment localitzar a la sospitosa, que va resultar la ser la pròpia cuidadora de la víctima, la qual ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat una vegada sentida en declaració, no sense abans ser advertida de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerida.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.