Detinguda una cuidadora per estafar a la septuagenària que estava a càrrec seu

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Gandia a una dona de 52 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla sostraure més de 2.000 euros a la dona de 71 anys a la qual cuidava, emprant sense el seu consentiment la seua targeta bancària, amb la qual va realitzar reintegraments en caixers i compres en comerços.

Els fets van tindre lloc el mes d’abril passat. Una dona de 71 anys va contractar una cuidadora després de patir una lesió de maluc i esta presumptament va tindre accés a la seua targeta bancària i al codi PIN d’esta.

La víctima es va adonar poc després que en el seu compte bancari constaven fins a 15 reintegraments en caixers automàtics i quatre compres en establiments comercials que ella no havia realitzat, ascendint el valor total del defraudat a 2.132 euros.

Els agents, després de les investigacions dutes a terme, van aconseguir finalment localitzar a la sospitosa, que va resultar la ser la pròpia cuidadora de la víctima, la qual ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat una vegada sentida en declaració, no sense abans ser advertida de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerida.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.