8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detinguda una cuidadora per estafar a la septuagenària que estava a càrrec seu

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Gandia a una dona de 52 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla sostraure més de 2.000 euros a la dona de 71 anys a la qual cuidava, emprant sense el seu consentiment la seua targeta bancària, amb la qual va realitzar reintegraments en caixers i compres en comerços.

Els fets van tindre lloc el mes d’abril passat. Una dona de 71 anys va contractar una cuidadora després de patir una lesió de maluc i esta presumptament va tindre accés a la seua targeta bancària i al codi PIN d’esta.

La víctima es va adonar poc després que en el seu compte bancari constaven fins a 15 reintegraments en caixers automàtics i quatre compres en establiments comercials que ella no havia realitzat, ascendint el valor total del defraudat a 2.132 euros.

Els agents, després de les investigacions dutes a terme, van aconseguir finalment localitzar a la sospitosa, que va resultar la ser la pròpia cuidadora de la víctima, la qual ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat una vegada sentida en declaració, no sense abans ser advertida de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.