Detinguda una cuidadora per estafar a la septuagenària que estava a càrrec seu

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Gandia a una dona de 52 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla sostraure més de 2.000 euros a la dona de 71 anys a la qual cuidava, emprant sense el seu consentiment la seua targeta bancària, amb la qual va realitzar reintegraments en caixers i compres en comerços.

Els fets van tindre lloc el mes d’abril passat. Una dona de 71 anys va contractar una cuidadora després de patir una lesió de maluc i esta presumptament va tindre accés a la seua targeta bancària i al codi PIN d’esta.

La víctima es va adonar poc després que en el seu compte bancari constaven fins a 15 reintegraments en caixers automàtics i quatre compres en establiments comercials que ella no havia realitzat, ascendint el valor total del defraudat a 2.132 euros.

Els agents, després de les investigacions dutes a terme, van aconseguir finalment localitzar a la sospitosa, que va resultar la ser la pròpia cuidadora de la víctima, la qual ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat una vegada sentida en declaració, no sense abans ser advertida de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.