Detinguda una cuidadora per estafar a la septuagenària que estava a càrrec seu

 

La Policia Nacional ha detingut en la localitat valenciana de Gandia a una dona de 52 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa, després de pel que sembla sostraure més de 2.000 euros a la dona de 71 anys a la qual cuidava, emprant sense el seu consentiment la seua targeta bancària, amb la qual va realitzar reintegraments en caixers i compres en comerços.

Els fets van tindre lloc el mes d’abril passat. Una dona de 71 anys va contractar una cuidadora després de patir una lesió de maluc i esta presumptament va tindre accés a la seua targeta bancària i al codi PIN d’esta.

La víctima es va adonar poc després que en el seu compte bancari constaven fins a 15 reintegraments en caixers automàtics i quatre compres en establiments comercials que ella no havia realitzat, ascendint el valor total del defraudat a 2.132 euros.

Els agents, després de les investigacions dutes a terme, van aconseguir finalment localitzar a la sospitosa, que va resultar la ser la pròpia cuidadora de la víctima, la qual ha sigut detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’estafa.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat una vegada sentida en declaració, no sense abans ser advertida de l’obligació legal de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerida.

Últimes notícies

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.