Agents de la Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 63 anys com a presumpta autora d'un delicte de robatori amb força, després de furtar de la casa on treballava diverses joies, lingots d'or i diners de l'interior d'una caixa forta. Afortunadament, gran part de les joies foren recuperades i entregades al seu propietari, mentre que els dos lingots d'or i un diamant ja havien sigut venuts per un valor de 18.000 i 10.000 euros, respectivament. Segons ha informat la Direcció Superior de Policia, les investigacions arrancaren en tindre coneixement els agents del robatori continuat en un domicili del districte de Centre. Així, durant les investigacions els policies esbrinaren que la treballadora de la llar, aprofitava quan es quedava sola per a fer ús de la clau de la caixa forta fins que la propietària del domicili es va adonar que li faltaven diverses joies seues.
Detinguda per furtar joies i diners en la casa on treballava a València
Últimes notícies
Política
Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes
Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.
Esports
Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx
El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.
Educació
Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana
El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.
Educació
La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes
La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.
Educació
Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes
El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.
Educació
Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana
El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.
Educació
Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana
El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.
Ciència i tecnologia
OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol
El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.







