Agents de la Policia Nacional ha detingut en València a una dona de 63 anys com a presumpta autora d'un delicte de robatori amb força, després de furtar de la casa on treballava diverses joies, lingots d'or i diners de l'interior d'una caixa forta. Afortunadament, gran part de les joies foren recuperades i entregades al seu propietari, mentre que els dos lingots d'or i un diamant ja havien sigut venuts per un valor de 18.000 i 10.000 euros, respectivament. Segons ha informat la Direcció Superior de Policia, les investigacions arrancaren en tindre coneixement els agents del robatori continuat en un domicili del districte de Centre. Així, durant les investigacions els policies esbrinaren que la treballadora de la llar, aprofitava quan es quedava sola per a fer ús de la clau de la caixa forta fins que la propietària del domicili es va adonar que li faltaven diverses joies seues.
Últimes notícies
Medi ambient
Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana
Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.
Oratge
Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana
El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.
Política
Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions
Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.
Salut
El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament
L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.
Successos
La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA
La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.
Economia
L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana
Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.
Medi ambient
Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura
L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.
Política
Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions
Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.



