Detingudes dos persones per acoltellar-li al cap a un veí

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a València a un home i una dona de 44 i 47 anys origen algerià i romanés, com a presumptes autors d'un delicte de temptativa d'homicidi després d'accedir al domicili d'un veí, immobilitzar-lo agarrant-li els braços i assestar-li diverses ganivetades al cap amb un ganivet de cuina de 17 centímetres.

Els fets van ocórrer sobre les nou i quart de la nit del dilluns, en el districte de Russafa quan la sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren a un domicili de la zona, on pel que sembla hi havia un home ferit, ja que acabava de rebre diverses ganivetades al cap.Ràpidament els agents es van dirigir al lloc indicat i allí van trobar a un home amb sang al cap a conseqüència dels talls que presentava.
 

Instants previs, un home i una dona haurien acudit al domicili de la víctima i mentre l'home l'agarrava dels braços, pel que sembla la dona li propinava ganivetades al cap.

En començar cridar la víctima, els suposats agressors van emprendre la fugida.Després d'assistir a la víctima, que va ser traslladada a l'hospital la Fe per un indicatiu sanitari, els agents van seguir un rastre de sang que els va conduir fins a un habitatge d'una finca confrontant on van trobar l'arma blanca damunt de la pila de la cuina.

A més, els policies van localitzar a la presumpta responsable dels fets i la van detenir com a presumpta autora d'un delicte de temptativa d'homicidi. Just en aqueix moment, també va aparéixer l'altre presumpte agressor per va ser arrestat pels mateixos fets.En el transcurs de les investigacions, els agents van conéixer que els agressors tenien problemes de convivència amb la víctima.

Finalment, els detinguts, un amb antecedents policials, van passar ahir a la vesprada a disposició judicial.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.