Detingudes dos persones per acoltellar-li al cap a un veí

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a València a un home i una dona de 44 i 47 anys origen algerià i romanés, com a presumptes autors d'un delicte de temptativa d'homicidi després d'accedir al domicili d'un veí, immobilitzar-lo agarrant-li els braços i assestar-li diverses ganivetades al cap amb un ganivet de cuina de 17 centímetres.

Els fets van ocórrer sobre les nou i quart de la nit del dilluns, en el districte de Russafa quan la sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren a un domicili de la zona, on pel que sembla hi havia un home ferit, ja que acabava de rebre diverses ganivetades al cap.Ràpidament els agents es van dirigir al lloc indicat i allí van trobar a un home amb sang al cap a conseqüència dels talls que presentava.
 

Instants previs, un home i una dona haurien acudit al domicili de la víctima i mentre l'home l'agarrava dels braços, pel que sembla la dona li propinava ganivetades al cap.

En començar cridar la víctima, els suposats agressors van emprendre la fugida.Després d'assistir a la víctima, que va ser traslladada a l'hospital la Fe per un indicatiu sanitari, els agents van seguir un rastre de sang que els va conduir fins a un habitatge d'una finca confrontant on van trobar l'arma blanca damunt de la pila de la cuina.

A més, els policies van localitzar a la presumpta responsable dels fets i la van detenir com a presumpta autora d'un delicte de temptativa d'homicidi. Just en aqueix moment, també va aparéixer l'altre presumpte agressor per va ser arrestat pels mateixos fets.En el transcurs de les investigacions, els agents van conéixer que els agressors tenien problemes de convivència amb la víctima.

Finalment, els detinguts, un amb antecedents policials, van passar ahir a la vesprada a disposició judicial.

Últimes notícies

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.

Morant retreu al PP que només haja creat odi a Ceuta mentre reclama dimissions

La ministra Diana Morant qüestiona els qui exigixen dimissions per la crisi migratòria a Ceuta i els acusa de crear odi i alimentar la tensió social, mentre defensa la gestió del Govern central.

Rebaixes d’impostos i campanya per a reactivar l’hostaleria d’El Saler després de l’incendi

L’Ajuntament de València ha aprovat rebaixes fiscals i una campanya de promoció per a bars i restaurants d’El Saler, El Palmar i El Perellonet afectats per l’incendi de la Devesa, i es personarà en la causa judicial per exigir responsabilitats.