Detingudes dos persones per acoltellar-li al cap a un veí

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a València a un home i una dona de 44 i 47 anys origen algerià i romanés, com a presumptes autors d'un delicte de temptativa d'homicidi després d'accedir al domicili d'un veí, immobilitzar-lo agarrant-li els braços i assestar-li diverses ganivetades al cap amb un ganivet de cuina de 17 centímetres.

Els fets van ocórrer sobre les nou i quart de la nit del dilluns, en el districte de Russafa quan la sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren a un domicili de la zona, on pel que sembla hi havia un home ferit, ja que acabava de rebre diverses ganivetades al cap.Ràpidament els agents es van dirigir al lloc indicat i allí van trobar a un home amb sang al cap a conseqüència dels talls que presentava.
 

Instants previs, un home i una dona haurien acudit al domicili de la víctima i mentre l'home l'agarrava dels braços, pel que sembla la dona li propinava ganivetades al cap.

En començar cridar la víctima, els suposats agressors van emprendre la fugida.Després d'assistir a la víctima, que va ser traslladada a l'hospital la Fe per un indicatiu sanitari, els agents van seguir un rastre de sang que els va conduir fins a un habitatge d'una finca confrontant on van trobar l'arma blanca damunt de la pila de la cuina.

A més, els policies van localitzar a la presumpta responsable dels fets i la van detenir com a presumpta autora d'un delicte de temptativa d'homicidi. Just en aqueix moment, també va aparéixer l'altre presumpte agressor per va ser arrestat pels mateixos fets.En el transcurs de les investigacions, els agents van conéixer que els agressors tenien problemes de convivència amb la víctima.

Finalment, els detinguts, un amb antecedents policials, van passar ahir a la vesprada a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.