Detingudes dos persones per acoltellar-li al cap a un veí

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a València a un home i una dona de 44 i 47 anys origen algerià i romanés, com a presumptes autors d'un delicte de temptativa d'homicidi després d'accedir al domicili d'un veí, immobilitzar-lo agarrant-li els braços i assestar-li diverses ganivetades al cap amb un ganivet de cuina de 17 centímetres.

Els fets van ocórrer sobre les nou i quart de la nit del dilluns, en el districte de Russafa quan la sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren a un domicili de la zona, on pel que sembla hi havia un home ferit, ja que acabava de rebre diverses ganivetades al cap.Ràpidament els agents es van dirigir al lloc indicat i allí van trobar a un home amb sang al cap a conseqüència dels talls que presentava.
 

Instants previs, un home i una dona haurien acudit al domicili de la víctima i mentre l'home l'agarrava dels braços, pel que sembla la dona li propinava ganivetades al cap.

En començar cridar la víctima, els suposats agressors van emprendre la fugida.Després d'assistir a la víctima, que va ser traslladada a l'hospital la Fe per un indicatiu sanitari, els agents van seguir un rastre de sang que els va conduir fins a un habitatge d'una finca confrontant on van trobar l'arma blanca damunt de la pila de la cuina.

A més, els policies van localitzar a la presumpta responsable dels fets i la van detenir com a presumpta autora d'un delicte de temptativa d'homicidi. Just en aqueix moment, també va aparéixer l'altre presumpte agressor per va ser arrestat pels mateixos fets.En el transcurs de les investigacions, els agents van conéixer que els agressors tenien problemes de convivència amb la víctima.

Finalment, els detinguts, un amb antecedents policials, van passar ahir a la vesprada a disposició judicial.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.