15.7 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Detingudes dos persones per acoltellar-li al cap a un veí

Agents de la Policia Nacional han detingut el dilluns a València a un home i una dona de 44 i 47 anys origen algerià i romanés, com a presumptes autors d'un delicte de temptativa d'homicidi després d'accedir al domicili d'un veí, immobilitzar-lo agarrant-li els braços i assestar-li diverses ganivetades al cap amb un ganivet de cuina de 17 centímetres.

Els fets van ocórrer sobre les nou i quart de la nit del dilluns, en el districte de Russafa quan la sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren a un domicili de la zona, on pel que sembla hi havia un home ferit, ja que acabava de rebre diverses ganivetades al cap.Ràpidament els agents es van dirigir al lloc indicat i allí van trobar a un home amb sang al cap a conseqüència dels talls que presentava.
 

Instants previs, un home i una dona haurien acudit al domicili de la víctima i mentre l'home l'agarrava dels braços, pel que sembla la dona li propinava ganivetades al cap.

En començar cridar la víctima, els suposats agressors van emprendre la fugida.Després d'assistir a la víctima, que va ser traslladada a l'hospital la Fe per un indicatiu sanitari, els agents van seguir un rastre de sang que els va conduir fins a un habitatge d'una finca confrontant on van trobar l'arma blanca damunt de la pila de la cuina.

A més, els policies van localitzar a la presumpta responsable dels fets i la van detenir com a presumpta autora d'un delicte de temptativa d'homicidi. Just en aqueix moment, també va aparéixer l'altre presumpte agressor per va ser arrestat pels mateixos fets.En el transcurs de les investigacions, els agents van conéixer que els agressors tenien problemes de convivència amb la víctima.

Finalment, els detinguts, un amb antecedents policials, van passar ahir a la vesprada a disposició judicial.

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.