Detingudes 6 persones per diferents delictes a Xiva, Xest, Bunyol i València Ciutat

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en concret l’equip de Policia Judicial, en el marc dels serveis orientats a previndre i perseguir el tràfic de drogues, ha desenvolupat l’operació “TETRABOLA”, procedint a la desarticulació de diversos punts de venda de drogues, en les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València, i a la confiscació de gran quantitat de substàncies estupefaents entre elles speed, haixix, marihuana i cocaïna i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita esclarida.

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria va tindre coneixement des de principis d’estiu, d’una intensa activitat delictiva relativa al tràfic de drogues, que incloïa la defraudació de fluid elèctric per a cultivar marihuana, així com l’ocultació de cocaïna, MDMA, Speed i èxtasi, per a procedir a la seua distribució en les diferents poblacions esmentades.

Es va començar a treballar en la hipòtesi de l’existència de punts de venda en els domicilis dels components del grup criminal.
Després de realitzar la investigació sobre este tema, es detecta l’existència d’estos punts de venda en diversos habitatges de les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València la qual i de manera constant, acudeixen persones suposadament a comprar drogues.

Amb tot això, es decideix iniciar l’operació “TETRABOLA”, amb l’objectiu de desactivar els punts de vendes de drogues existents en estes localitats.

Finalment, el passat 19 de maig, es van realitzar 3 entrades i registres en habitatges diferents que els autors usaven per a l’elaboració i venda de substàncies estupefaents, detenint-se a 6 persones.

Per part dels agents es va procedir a l’aprehensió d’aproximadament 2500 grs de Speed, 300 grs de cocaïna en dosi per a la seua distribució, 68 grs de MDMA, 35 grs d’haixix, 1800 grs de mariguana en cabdells en dosis per a la seua distribució, diverses pastilles èxtasis, 1 revòlver, 8 cartutxos llestos per al seu ús, 1 rèplica fusell d’assalt.

De les labors operatives desenvolupades, es va poder identificar als habitants dels habitatges així com constatar que estos domicilis eren utilitzats com a punts de venda de drogues amb un gran nombre de “clients”.

A conseqüència d’esta operació, els Agents de l’Equip Judicial de Riba-roja de Túria, juntament amb la USECIC de la comandància de València, van procedir a la detenció de 6 persones d’edats compreses d’entre 16 i 45 anys, de nacionalitat espanyola, pels delictes de pertinença a grup criminal, Delicte de Tràfic de Drogues, Delicte de Tinença il·lícita d’Armes, Delicte de Coaccions i Delicte de Defraudació de Fluid Elèctric.

La Guàrdia Civil dona per desmantellat diversos punts de venda de substàncies estupefaents en diverses localitats de la província de València.

Les diligències i els detinguts han sigut entregades en el Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 4 de Requena.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU