Detingudes 6 persones per diferents delictes a Xiva, Xest, Bunyol i València Ciutat

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en concret l’equip de Policia Judicial, en el marc dels serveis orientats a previndre i perseguir el tràfic de drogues, ha desenvolupat l’operació “TETRABOLA”, procedint a la desarticulació de diversos punts de venda de drogues, en les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València, i a la confiscació de gran quantitat de substàncies estupefaents entre elles speed, haixix, marihuana i cocaïna i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita esclarida.

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria va tindre coneixement des de principis d’estiu, d’una intensa activitat delictiva relativa al tràfic de drogues, que incloïa la defraudació de fluid elèctric per a cultivar marihuana, així com l’ocultació de cocaïna, MDMA, Speed i èxtasi, per a procedir a la seua distribució en les diferents poblacions esmentades.

Es va començar a treballar en la hipòtesi de l’existència de punts de venda en els domicilis dels components del grup criminal.
Després de realitzar la investigació sobre este tema, es detecta l’existència d’estos punts de venda en diversos habitatges de les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València la qual i de manera constant, acudeixen persones suposadament a comprar drogues.

Amb tot això, es decideix iniciar l’operació “TETRABOLA”, amb l’objectiu de desactivar els punts de vendes de drogues existents en estes localitats.

Finalment, el passat 19 de maig, es van realitzar 3 entrades i registres en habitatges diferents que els autors usaven per a l’elaboració i venda de substàncies estupefaents, detenint-se a 6 persones.

Per part dels agents es va procedir a l’aprehensió d’aproximadament 2500 grs de Speed, 300 grs de cocaïna en dosi per a la seua distribució, 68 grs de MDMA, 35 grs d’haixix, 1800 grs de mariguana en cabdells en dosis per a la seua distribució, diverses pastilles èxtasis, 1 revòlver, 8 cartutxos llestos per al seu ús, 1 rèplica fusell d’assalt.

De les labors operatives desenvolupades, es va poder identificar als habitants dels habitatges així com constatar que estos domicilis eren utilitzats com a punts de venda de drogues amb un gran nombre de “clients”.

A conseqüència d’esta operació, els Agents de l’Equip Judicial de Riba-roja de Túria, juntament amb la USECIC de la comandància de València, van procedir a la detenció de 6 persones d’edats compreses d’entre 16 i 45 anys, de nacionalitat espanyola, pels delictes de pertinença a grup criminal, Delicte de Tràfic de Drogues, Delicte de Tinença il·lícita d’Armes, Delicte de Coaccions i Delicte de Defraudació de Fluid Elèctric.

La Guàrdia Civil dona per desmantellat diversos punts de venda de substàncies estupefaents en diverses localitats de la província de València.

Les diligències i els detinguts han sigut entregades en el Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 4 de Requena.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.