Detingudes 6 persones per diferents delictes a Xiva, Xest, Bunyol i València Ciutat

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en concret l’equip de Policia Judicial, en el marc dels serveis orientats a previndre i perseguir el tràfic de drogues, ha desenvolupat l’operació “TETRABOLA”, procedint a la desarticulació de diversos punts de venda de drogues, en les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València, i a la confiscació de gran quantitat de substàncies estupefaents entre elles speed, haixix, marihuana i cocaïna i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita esclarida.

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria va tindre coneixement des de principis d’estiu, d’una intensa activitat delictiva relativa al tràfic de drogues, que incloïa la defraudació de fluid elèctric per a cultivar marihuana, així com l’ocultació de cocaïna, MDMA, Speed i èxtasi, per a procedir a la seua distribució en les diferents poblacions esmentades.

Es va començar a treballar en la hipòtesi de l’existència de punts de venda en els domicilis dels components del grup criminal.
Després de realitzar la investigació sobre este tema, es detecta l’existència d’estos punts de venda en diversos habitatges de les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València la qual i de manera constant, acudeixen persones suposadament a comprar drogues.

Amb tot això, es decideix iniciar l’operació “TETRABOLA”, amb l’objectiu de desactivar els punts de vendes de drogues existents en estes localitats.

Finalment, el passat 19 de maig, es van realitzar 3 entrades i registres en habitatges diferents que els autors usaven per a l’elaboració i venda de substàncies estupefaents, detenint-se a 6 persones.

Per part dels agents es va procedir a l’aprehensió d’aproximadament 2500 grs de Speed, 300 grs de cocaïna en dosi per a la seua distribució, 68 grs de MDMA, 35 grs d’haixix, 1800 grs de mariguana en cabdells en dosis per a la seua distribució, diverses pastilles èxtasis, 1 revòlver, 8 cartutxos llestos per al seu ús, 1 rèplica fusell d’assalt.

De les labors operatives desenvolupades, es va poder identificar als habitants dels habitatges així com constatar que estos domicilis eren utilitzats com a punts de venda de drogues amb un gran nombre de “clients”.

A conseqüència d’esta operació, els Agents de l’Equip Judicial de Riba-roja de Túria, juntament amb la USECIC de la comandància de València, van procedir a la detenció de 6 persones d’edats compreses d’entre 16 i 45 anys, de nacionalitat espanyola, pels delictes de pertinença a grup criminal, Delicte de Tràfic de Drogues, Delicte de Tinença il·lícita d’Armes, Delicte de Coaccions i Delicte de Defraudació de Fluid Elèctric.

La Guàrdia Civil dona per desmantellat diversos punts de venda de substàncies estupefaents en diverses localitats de la província de València.

Les diligències i els detinguts han sigut entregades en el Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 4 de Requena.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.