Detingudes 6 persones per diferents delictes a Xiva, Xest, Bunyol i València Ciutat

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en concret l’equip de Policia Judicial, en el marc dels serveis orientats a previndre i perseguir el tràfic de drogues, ha desenvolupat l’operació “TETRABOLA”, procedint a la desarticulació de diversos punts de venda de drogues, en les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València, i a la confiscació de gran quantitat de substàncies estupefaents entre elles speed, haixix, marihuana i cocaïna i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita esclarida.

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria va tindre coneixement des de principis d’estiu, d’una intensa activitat delictiva relativa al tràfic de drogues, que incloïa la defraudació de fluid elèctric per a cultivar marihuana, així com l’ocultació de cocaïna, MDMA, Speed i èxtasi, per a procedir a la seua distribució en les diferents poblacions esmentades.

Es va començar a treballar en la hipòtesi de l’existència de punts de venda en els domicilis dels components del grup criminal.
Després de realitzar la investigació sobre este tema, es detecta l’existència d’estos punts de venda en diversos habitatges de les localitats de Xiva, Xest, Bunyol i València la qual i de manera constant, acudeixen persones suposadament a comprar drogues.

Amb tot això, es decideix iniciar l’operació “TETRABOLA”, amb l’objectiu de desactivar els punts de vendes de drogues existents en estes localitats.

Finalment, el passat 19 de maig, es van realitzar 3 entrades i registres en habitatges diferents que els autors usaven per a l’elaboració i venda de substàncies estupefaents, detenint-se a 6 persones.

Per part dels agents es va procedir a l’aprehensió d’aproximadament 2500 grs de Speed, 300 grs de cocaïna en dosi per a la seua distribució, 68 grs de MDMA, 35 grs d’haixix, 1800 grs de mariguana en cabdells en dosis per a la seua distribució, diverses pastilles èxtasis, 1 revòlver, 8 cartutxos llestos per al seu ús, 1 rèplica fusell d’assalt.

De les labors operatives desenvolupades, es va poder identificar als habitants dels habitatges així com constatar que estos domicilis eren utilitzats com a punts de venda de drogues amb un gran nombre de “clients”.

A conseqüència d’esta operació, els Agents de l’Equip Judicial de Riba-roja de Túria, juntament amb la USECIC de la comandància de València, van procedir a la detenció de 6 persones d’edats compreses d’entre 16 i 45 anys, de nacionalitat espanyola, pels delictes de pertinença a grup criminal, Delicte de Tràfic de Drogues, Delicte de Tinença il·lícita d’Armes, Delicte de Coaccions i Delicte de Defraudació de Fluid Elèctric.

La Guàrdia Civil dona per desmantellat diversos punts de venda de substàncies estupefaents en diverses localitats de la província de València.

Les diligències i els detinguts han sigut entregades en el Jutjat d’Instància i Instrucció núm. 4 de Requena.

Últimes notícies

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.