Detingut després d’agredir a un agent al negar-se a abandonar un hospital en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a l’autoritat, després d’agredir a un policia després de negar-se a abandonar l’hospital a on es trobava a pesar d’haver rebut l’alta mèdica.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un hospital, a on segons manifestava el personal sanitari i de seguretat, un xic que es trobava molt agressiu, que havia rebut l’alta i es negava a abandonar el centre.

 

Una volta allí, van localitzar al xic que rebutjava anar-se de l’hospital, per això un dels policies va començar a guardar les seues pertinences en una bossa per a que abandonara el centre, al que este va reaccionar donant-li una cabotada contra el pòmul de l’agent.

 

Els policies, davant l’actitud agressiva d’este ciutadà, van haver de reduir-lo, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.