Detingut després d’agredir a un agent al negar-se a abandonar un hospital en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 35 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a l’autoritat, després d’agredir a un policia després de negar-se a abandonar l’hospital a on es trobava a pesar d’haver rebut l’alta mèdica.

 

Els fets van ocórrer cap a les 20.30 hores, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un hospital, a on segons manifestava el personal sanitari i de seguretat, un xic que es trobava molt agressiu, que havia rebut l’alta i es negava a abandonar el centre.

 

Una volta allí, van localitzar al xic que rebutjava anar-se de l’hospital, per això un dels policies va començar a guardar les seues pertinences en una bossa per a que abandonara el centre, al que este va reaccionar donant-li una cabotada contra el pòmul de l’agent.

 

Els policies, davant l’actitud agressiva d’este ciutadà, van haver de reduir-lo, sent detingut com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat a l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.