8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut a Alacant per sis ordres d’ingrés a la presó

 

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 34 anys al qual constaven sis requisitòries d’ingrés a la presó, decretats per diferents jutjats de la ciutat d’Alacant, per causes pendents com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i robatori amb força, resultant detingut en un control policial aleatori.

La detenció es va produir quan, diverses patrulles de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana i la Unitat de Prevenció i Reacció, es trobaven realitzant un punt de control de vehicles aleatori al nucli urbà de la ciutat.

Un dels vehicles que va arribar al control, era conduït per un home a qui, després de ser identificat, es va descobrir que pesaven sobre sis ordres de detenció i ingrés a la presó per quatre jutjats diferents d’Alacant.

Les requisitòries judicials versaven sobre diferents delictes, la majoria per delictes violents com el robatori amb violència i intimidació, robatori amb força, a més de delictes d’estafa i de receptació.

 

Robatoris amb violència «estrebades» a persones d’edat avançada

 

Segons una de les reclamacions, l’arrestat executava robatoris amb violència, on elegia víctimes d’edat avançada a què arrencava violentament les joies que portaren o bosses.

Segons sembla, apareixia sigil·losament per l’esquena de la víctima per robar-li de manera sorprenent i d’una forta estrebada la bossa o la joia interessada per, a continuació, fugir a la cursa a tota velocitat. A més dels fets que li van imputar, se sospita que va poder cometre més fets de característiques similars, no obstant, les víctimes no van poder reconéixer-lo a causa del mètode emprat.

 

Robatoris amb força a domicili i establiments

 

Pel que fa als robatoris amb força, els cometia tant a domicilis com a establiments. Per accedir als domicilis, utilitzava els mètodes d’escala o forçament de portes, de fet, en un va ser enxampat in fraganti el propietari de l’habitatge quan intentava forçar la porta.

En el cas dels robatoris a establiments, trencava les persianes de les portes d’accés i posteriorment violentava la porta per accedir-hi.

El detingut, comptava amb un ampli historial de detencions per diferents delictes, majoritàriament per delictes contra les persones i el patrimoni a més de delictes de trànsit de drogues, en haver estat descobert venent a substàncies estupefaents al detall o menuda.

Tot i que el botí obtingut en cadascun dels delictes comesos no era de gran quantia, el nombre de fets acumulats i la violència amb què els cometia feien que fos un delinqüent l’activitat delinqüencial del qual va generar gran alarma social.

El detingut, de nacionalitat algeriana, en situació irregular en territori espanyol, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat el qual va dictaminar el seu ingrés immediat a la presó.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.