Detingut a Alacant per sis ordres d’ingrés a la presó

 

Agents de la Policia Nacional han detingut un home de 34 anys al qual constaven sis requisitòries d’ingrés a la presó, decretats per diferents jutjats de la ciutat d’Alacant, per causes pendents com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i robatori amb força, resultant detingut en un control policial aleatori.

La detenció es va produir quan, diverses patrulles de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana i la Unitat de Prevenció i Reacció, es trobaven realitzant un punt de control de vehicles aleatori al nucli urbà de la ciutat.

Un dels vehicles que va arribar al control, era conduït per un home a qui, després de ser identificat, es va descobrir que pesaven sobre sis ordres de detenció i ingrés a la presó per quatre jutjats diferents d’Alacant.

Les requisitòries judicials versaven sobre diferents delictes, la majoria per delictes violents com el robatori amb violència i intimidació, robatori amb força, a més de delictes d’estafa i de receptació.

 

Robatoris amb violència «estrebades» a persones d’edat avançada

 

Segons una de les reclamacions, l’arrestat executava robatoris amb violència, on elegia víctimes d’edat avançada a què arrencava violentament les joies que portaren o bosses.

Segons sembla, apareixia sigil·losament per l’esquena de la víctima per robar-li de manera sorprenent i d’una forta estrebada la bossa o la joia interessada per, a continuació, fugir a la cursa a tota velocitat. A més dels fets que li van imputar, se sospita que va poder cometre més fets de característiques similars, no obstant, les víctimes no van poder reconéixer-lo a causa del mètode emprat.

 

Robatoris amb força a domicili i establiments

 

Pel que fa als robatoris amb força, els cometia tant a domicilis com a establiments. Per accedir als domicilis, utilitzava els mètodes d’escala o forçament de portes, de fet, en un va ser enxampat in fraganti el propietari de l’habitatge quan intentava forçar la porta.

En el cas dels robatoris a establiments, trencava les persianes de les portes d’accés i posteriorment violentava la porta per accedir-hi.

El detingut, comptava amb un ampli historial de detencions per diferents delictes, majoritàriament per delictes contra les persones i el patrimoni a més de delictes de trànsit de drogues, en haver estat descobert venent a substàncies estupefaents al detall o menuda.

Tot i que el botí obtingut en cadascun dels delictes comesos no era de gran quantia, el nombre de fets acumulats i la violència amb què els cometia feien que fos un delinqüent l’activitat delinqüencial del qual va generar gran alarma social.

El detingut, de nacionalitat algeriana, en situació irregular en territori espanyol, va ser posat a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la mateixa localitat el qual va dictaminar el seu ingrés immediat a la presó.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.