Detingut un home a Alzira un home de 27 anys per una agressió sexual

Agents de l’Ertzaintza i de la Policia Nacional han col·laborat per a la resolució d’un cas en el qual s’ha detingut a Alzira (València) a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre una dona el 10 de juliol a Tolosa.

Els fets es van produir a Tolosa en la matinada del passat 10 de juliol, quan una dona, va ser assaltada per un home a l’entrada d’un portal i posteriorment agredida sexualment en un parc pròxim.

Des de llavors s’ha desenvolupat una exhaustiva investigació duta a terme pel grup d’investigació de l’Ertzain-etxea d’Oria (Tolosa-Beasain), la qual va incloure una sèrie de perquisicions que localitzaven al presumpte autor dels fets en la Localitat d’Alzira (València).

A partir d’aqueix moment, la col·laboració entre l’Ertzaintza i el Cos Nacional de Policia (Comissaria Local d’Alzira-Algemesí i en particular la Brigada Local de Policia Judicial d’aquesta comarca) va possibilitar l’obtenció d’evidències biològiques del sospitós, que al costat de les evidències obtingudes en les peces de la víctima, van ser analitzades i acarades en els laboratoris de la Unitat de Policia Científica de l’Ertzaintza, amb uns resultats determinants per a acreditar l’autoria del fet.

Finalment, en la vesprada del dia 3 del present mes, agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció de la persona investigada, un home de 27 anys.

Després de la seua detenció, la Jutgessa del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Tolosa va decretar els manaments d’entrada i registre en dos habitatges situats en la localitat d’Alzira, vinculades a la persona detinguda, realitzats per agents de la Policia Nacional en col·laboració amb investigadores de l’Ertzain-etxea d’Oria desplaçades a la localitat. Com a resultat d’aquests registres s’han pogut localitzar evidències relacionades amb la investigació.

El detingut, després de ser posat a disposició judicial, la Jutgessa va decretar el seu ingrés a la presó comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.