Detingut un home a Alzira un home de 27 anys per una agressió sexual

Agents de l’Ertzaintza i de la Policia Nacional han col·laborat per a la resolució d’un cas en el qual s’ha detingut a Alzira (València) a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre una dona el 10 de juliol a Tolosa.

Els fets es van produir a Tolosa en la matinada del passat 10 de juliol, quan una dona, va ser assaltada per un home a l’entrada d’un portal i posteriorment agredida sexualment en un parc pròxim.

Des de llavors s’ha desenvolupat una exhaustiva investigació duta a terme pel grup d’investigació de l’Ertzain-etxea d’Oria (Tolosa-Beasain), la qual va incloure una sèrie de perquisicions que localitzaven al presumpte autor dels fets en la Localitat d’Alzira (València).

A partir d’aqueix moment, la col·laboració entre l’Ertzaintza i el Cos Nacional de Policia (Comissaria Local d’Alzira-Algemesí i en particular la Brigada Local de Policia Judicial d’aquesta comarca) va possibilitar l’obtenció d’evidències biològiques del sospitós, que al costat de les evidències obtingudes en les peces de la víctima, van ser analitzades i acarades en els laboratoris de la Unitat de Policia Científica de l’Ertzaintza, amb uns resultats determinants per a acreditar l’autoria del fet.

Finalment, en la vesprada del dia 3 del present mes, agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció de la persona investigada, un home de 27 anys.

Després de la seua detenció, la Jutgessa del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Tolosa va decretar els manaments d’entrada i registre en dos habitatges situats en la localitat d’Alzira, vinculades a la persona detinguda, realitzats per agents de la Policia Nacional en col·laboració amb investigadores de l’Ertzain-etxea d’Oria desplaçades a la localitat. Com a resultat d’aquests registres s’han pogut localitzar evidències relacionades amb la investigació.

El detingut, després de ser posat a disposició judicial, la Jutgessa va decretar el seu ingrés a la presó comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.