Detingut un home a Alzira un home de 27 anys per una agressió sexual

Agents de l’Ertzaintza i de la Policia Nacional han col·laborat per a la resolució d’un cas en el qual s’ha detingut a Alzira (València) a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre una dona el 10 de juliol a Tolosa.

Els fets es van produir a Tolosa en la matinada del passat 10 de juliol, quan una dona, va ser assaltada per un home a l’entrada d’un portal i posteriorment agredida sexualment en un parc pròxim.

Des de llavors s’ha desenvolupat una exhaustiva investigació duta a terme pel grup d’investigació de l’Ertzain-etxea d’Oria (Tolosa-Beasain), la qual va incloure una sèrie de perquisicions que localitzaven al presumpte autor dels fets en la Localitat d’Alzira (València).

A partir d’aqueix moment, la col·laboració entre l’Ertzaintza i el Cos Nacional de Policia (Comissaria Local d’Alzira-Algemesí i en particular la Brigada Local de Policia Judicial d’aquesta comarca) va possibilitar l’obtenció d’evidències biològiques del sospitós, que al costat de les evidències obtingudes en les peces de la víctima, van ser analitzades i acarades en els laboratoris de la Unitat de Policia Científica de l’Ertzaintza, amb uns resultats determinants per a acreditar l’autoria del fet.

Finalment, en la vesprada del dia 3 del present mes, agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció de la persona investigada, un home de 27 anys.

Després de la seua detenció, la Jutgessa del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Tolosa va decretar els manaments d’entrada i registre en dos habitatges situats en la localitat d’Alzira, vinculades a la persona detinguda, realitzats per agents de la Policia Nacional en col·laboració amb investigadores de l’Ertzain-etxea d’Oria desplaçades a la localitat. Com a resultat d’aquests registres s’han pogut localitzar evidències relacionades amb la investigació.

El detingut, després de ser posat a disposició judicial, la Jutgessa va decretar el seu ingrés a la presó comunicada i sense fiança.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.