Detingut un home a Alzira un home de 27 anys per una agressió sexual

Agents de l’Ertzaintza i de la Policia Nacional han col·laborat per a la resolució d’un cas en el qual s’ha detingut a Alzira (València) a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre una dona el 10 de juliol a Tolosa.

Els fets es van produir a Tolosa en la matinada del passat 10 de juliol, quan una dona, va ser assaltada per un home a l’entrada d’un portal i posteriorment agredida sexualment en un parc pròxim.

Des de llavors s’ha desenvolupat una exhaustiva investigació duta a terme pel grup d’investigació de l’Ertzain-etxea d’Oria (Tolosa-Beasain), la qual va incloure una sèrie de perquisicions que localitzaven al presumpte autor dels fets en la Localitat d’Alzira (València).

A partir d’aqueix moment, la col·laboració entre l’Ertzaintza i el Cos Nacional de Policia (Comissaria Local d’Alzira-Algemesí i en particular la Brigada Local de Policia Judicial d’aquesta comarca) va possibilitar l’obtenció d’evidències biològiques del sospitós, que al costat de les evidències obtingudes en les peces de la víctima, van ser analitzades i acarades en els laboratoris de la Unitat de Policia Científica de l’Ertzaintza, amb uns resultats determinants per a acreditar l’autoria del fet.

Finalment, en la vesprada del dia 3 del present mes, agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció de la persona investigada, un home de 27 anys.

Després de la seua detenció, la Jutgessa del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Tolosa va decretar els manaments d’entrada i registre en dos habitatges situats en la localitat d’Alzira, vinculades a la persona detinguda, realitzats per agents de la Policia Nacional en col·laboració amb investigadores de l’Ertzain-etxea d’Oria desplaçades a la localitat. Com a resultat d’aquests registres s’han pogut localitzar evidències relacionades amb la investigació.

El detingut, després de ser posat a disposició judicial, la Jutgessa va decretar el seu ingrés a la presó comunicada i sense fiança.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.