Detingut un home a Alzira un home de 27 anys per una agressió sexual

Agents de l’Ertzaintza i de la Policia Nacional han col·laborat per a la resolució d’un cas en el qual s’ha detingut a Alzira (València) a un home de 27 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre una dona el 10 de juliol a Tolosa.

Els fets es van produir a Tolosa en la matinada del passat 10 de juliol, quan una dona, va ser assaltada per un home a l’entrada d’un portal i posteriorment agredida sexualment en un parc pròxim.

Des de llavors s’ha desenvolupat una exhaustiva investigació duta a terme pel grup d’investigació de l’Ertzain-etxea d’Oria (Tolosa-Beasain), la qual va incloure una sèrie de perquisicions que localitzaven al presumpte autor dels fets en la Localitat d’Alzira (València).

A partir d’aqueix moment, la col·laboració entre l’Ertzaintza i el Cos Nacional de Policia (Comissaria Local d’Alzira-Algemesí i en particular la Brigada Local de Policia Judicial d’aquesta comarca) va possibilitar l’obtenció d’evidències biològiques del sospitós, que al costat de les evidències obtingudes en les peces de la víctima, van ser analitzades i acarades en els laboratoris de la Unitat de Policia Científica de l’Ertzaintza, amb uns resultats determinants per a acreditar l’autoria del fet.

Finalment, en la vesprada del dia 3 del present mes, agents de la Policia Nacional van procedir a la detenció de la persona investigada, un home de 27 anys.

Després de la seua detenció, la Jutgessa del Jutjat d’Instrucció núm. 4 de Tolosa va decretar els manaments d’entrada i registre en dos habitatges situats en la localitat d’Alzira, vinculades a la persona detinguda, realitzats per agents de la Policia Nacional en col·laboració amb investigadores de l’Ertzain-etxea d’Oria desplaçades a la localitat. Com a resultat d’aquests registres s’han pogut localitzar evidències relacionades amb la investigació.

El detingut, després de ser posat a disposició judicial, la Jutgessa va decretar el seu ingrés a la presó comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.