20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Detingut per amenaces, desobediència i resistència greu després d’un accident de cotxe en Benicarló

 

Este dilluns, la Policia Local de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), han detingut a un home involucrat en un accident entre dos cotxes en l’avinguda de Magallanes. Se li imputen delictes d’amenaces, danys, desobediència i resistència greu. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents han detectat que un dels conductors implicats en l’incident presentava símptomes d’haver consumit begudes alcohòliques i en el moment de sotmetre’s a la prova, ha reaccionat pegant colps al seu propi cotxe i ha resultat ferit. 

 

En la primera prova d’alcoholèmia ha donat positiu de 0,74 mil·ligrams d’alcohol per litre d’aire espirat i la segona prova, s’ha negat a fer-se-la i s’ha tornat a mostrar violent colpejant la porta del cotxe patrulla. D’esta manera, els agents l’han detingut i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.

Quatre ferits, entre ells un bebé, en un xoc entre cotxe i furgoneta a València

Quatre persones han resultat ferides amb policontusiones després del xoc entre un cotxe i una furgoneta a València. L'avís va entrar a les 11.20 i els afectats van ser traslladats al Doctor Peset i al Clínic.

Huit ferits en un accident múltiple de set vehicles en l’A-7 al seu pas per Castalla

Un xoc en cadena en l'A-7 a Castalla ha deixat huit ferits, entre ells un motorista atropellat. SAMU, helicòpter i dos SVB van atendre i van traslladar a Elda i Alcoi.

Pérez Llorca defén a Paiporta que no paga els plats trencats i demana coordinació

El president ha defés a Paiporta que no paga els plats trencats i que la seua obligació és fer les coses de manera diferent. Ha reclamat coordinació institucional, un canal directe amb les víctimes i ha defés inversions per a accelerar la reconstrucció a L'Horta Sud.

El PSPV exigix a Pérez Llorca que demane l’acta a Mazón o l’expulse del grup popular

El PSPV ha reclamat al president Juanfran Pérez Llorca que exigisca a Carlos Mazón la seua acta de diputat i, si es nega, ho expulse del grup popular en Les Corts. El grup socialista vincula l'escó a l'aforament de Mazón i demana passar pàgina del 29 d'octubre.

L’Audiència de València acorda identificar a agents mediambientals per la DANA

El tribunal estima parcialment un recurs i ordena a la instructora identificar als agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. Rebutja demanar dades sobre la Junta de Govern de la CHJ del 19 de desembre per no veure relació amb els fets investigats.

La Plataforma del Vinalopó veu a Torrejón un patró de Ribera Salut

La Plataforma per la Reversió del Vinalopó ha sostingut que l'ocorregut a Torrejón no és un cas aïllat i ha exigit auditories després de la pròrroga a Ribera Salut. L'oposició a Elx s'ha sumat a les crítiques i ha denunciat llistes d'espera, rotació mèdica i derivacions.