Detingut per intentar apunyalar al conductor d’un autobús en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Local d’Alacant han detingut a un xic que presumptament va intentar apunyalar amb una navalla de grans dimensions al conductor d’un autobús que li va recriminar que haguera estacionat en una parada, el que li impedia el pas i la baixada dels usuaris.

 

En la mateixa intervenció també va resultar arrestat un familiar del presumpte agressor a qui li constava una reclamació judicial d’un Jutjat d’Alacant, segons ha informat la Comissaria provincial.

 

La intervenció ha tingut lloc este dimarts quan el conductor d’un autobús urbà de la línia regular 3 d’Alacant acabava d’arribar a la parada de finalització de línia a on també es trobava un altre autobús i un cotxe estacionat en eixe lloc que impedia que el xofer poguera parar i fer la baixada i pujada de viatgers.

 

El conductor va haver de ser atés

Després d’usar el clàxon de l’autobús, es va personar l’usuari del cotxe i va començar a increpar al conductor. La discussió va pujar d’intensitat fins a un moment en el que el presumpte agressor es va dirigir al cotxe i va agafar d’una de les portes una navalla de grans dimensions amb la que va intentar agredir a la víctima, que va ser auxiliada pel conductor de l’altre autobús i per un jove que es trobava en el lloc i va avisar a la Policia.

 

En el lloc es van personar diferents dotacions de la Unitat de Barris de la Policia Local i de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional en Alacant, que van intervindre en la baralla i van procedir a la detenció del presumpte agressor, un xic de 21 anys de nacionalitat espanyola.

 

La víctima va patir lesions lleus en la seua mà esquerra pel que va ser atés pels servicis sanitaris. Es va donar la circumstància que, una volta calmats els ànims, els agents van comprovar que un familiar del detingut, que es trobava en el lloc, era buscat per un Jutjat d’Alacant que havia dictat contra ell una ordre de busca, pel que també va ser detingut. Els dos detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.