Detingut per intentar apunyalar al conductor d’un autobús en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Local d’Alacant han detingut a un xic que presumptament va intentar apunyalar amb una navalla de grans dimensions al conductor d’un autobús que li va recriminar que haguera estacionat en una parada, el que li impedia el pas i la baixada dels usuaris.

 

En la mateixa intervenció també va resultar arrestat un familiar del presumpte agressor a qui li constava una reclamació judicial d’un Jutjat d’Alacant, segons ha informat la Comissaria provincial.

 

La intervenció ha tingut lloc este dimarts quan el conductor d’un autobús urbà de la línia regular 3 d’Alacant acabava d’arribar a la parada de finalització de línia a on també es trobava un altre autobús i un cotxe estacionat en eixe lloc que impedia que el xofer poguera parar i fer la baixada i pujada de viatgers.

 

El conductor va haver de ser atés

Després d’usar el clàxon de l’autobús, es va personar l’usuari del cotxe i va començar a increpar al conductor. La discussió va pujar d’intensitat fins a un moment en el que el presumpte agressor es va dirigir al cotxe i va agafar d’una de les portes una navalla de grans dimensions amb la que va intentar agredir a la víctima, que va ser auxiliada pel conductor de l’altre autobús i per un jove que es trobava en el lloc i va avisar a la Policia.

 

En el lloc es van personar diferents dotacions de la Unitat de Barris de la Policia Local i de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional en Alacant, que van intervindre en la baralla i van procedir a la detenció del presumpte agressor, un xic de 21 anys de nacionalitat espanyola.

 

La víctima va patir lesions lleus en la seua mà esquerra pel que va ser atés pels servicis sanitaris. Es va donar la circumstància que, una volta calmats els ànims, els agents van comprovar que un familiar del detingut, que es trobava en el lloc, era buscat per un Jutjat d’Alacant que havia dictat contra ell una ordre de busca, pel que també va ser detingut. Els dos detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.