Detingut per intentar apunyalar al conductor d’un autobús en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Local d’Alacant han detingut a un xic que presumptament va intentar apunyalar amb una navalla de grans dimensions al conductor d’un autobús que li va recriminar que haguera estacionat en una parada, el que li impedia el pas i la baixada dels usuaris.

 

En la mateixa intervenció també va resultar arrestat un familiar del presumpte agressor a qui li constava una reclamació judicial d’un Jutjat d’Alacant, segons ha informat la Comissaria provincial.

 

La intervenció ha tingut lloc este dimarts quan el conductor d’un autobús urbà de la línia regular 3 d’Alacant acabava d’arribar a la parada de finalització de línia a on també es trobava un altre autobús i un cotxe estacionat en eixe lloc que impedia que el xofer poguera parar i fer la baixada i pujada de viatgers.

 

El conductor va haver de ser atés

Després d’usar el clàxon de l’autobús, es va personar l’usuari del cotxe i va començar a increpar al conductor. La discussió va pujar d’intensitat fins a un moment en el que el presumpte agressor es va dirigir al cotxe i va agafar d’una de les portes una navalla de grans dimensions amb la que va intentar agredir a la víctima, que va ser auxiliada pel conductor de l’altre autobús i per un jove que es trobava en el lloc i va avisar a la Policia.

 

En el lloc es van personar diferents dotacions de la Unitat de Barris de la Policia Local i de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional en Alacant, que van intervindre en la baralla i van procedir a la detenció del presumpte agressor, un xic de 21 anys de nacionalitat espanyola.

 

La víctima va patir lesions lleus en la seua mà esquerra pel que va ser atés pels servicis sanitaris. Es va donar la circumstància que, una volta calmats els ànims, els agents van comprovar que un familiar del detingut, que es trobava en el lloc, era buscat per un Jutjat d’Alacant que havia dictat contra ell una ordre de busca, pel que també va ser detingut. Els dos detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.