Detingut per intentar apunyalar al conductor d’un autobús en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Local d’Alacant han detingut a un xic que presumptament va intentar apunyalar amb una navalla de grans dimensions al conductor d’un autobús que li va recriminar que haguera estacionat en una parada, el que li impedia el pas i la baixada dels usuaris.

 

En la mateixa intervenció també va resultar arrestat un familiar del presumpte agressor a qui li constava una reclamació judicial d’un Jutjat d’Alacant, segons ha informat la Comissaria provincial.

 

La intervenció ha tingut lloc este dimarts quan el conductor d’un autobús urbà de la línia regular 3 d’Alacant acabava d’arribar a la parada de finalització de línia a on també es trobava un altre autobús i un cotxe estacionat en eixe lloc que impedia que el xofer poguera parar i fer la baixada i pujada de viatgers.

 

El conductor va haver de ser atés

Després d’usar el clàxon de l’autobús, es va personar l’usuari del cotxe i va començar a increpar al conductor. La discussió va pujar d’intensitat fins a un moment en el que el presumpte agressor es va dirigir al cotxe i va agafar d’una de les portes una navalla de grans dimensions amb la que va intentar agredir a la víctima, que va ser auxiliada pel conductor de l’altre autobús i per un jove que es trobava en el lloc i va avisar a la Policia.

 

En el lloc es van personar diferents dotacions de la Unitat de Barris de la Policia Local i de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional en Alacant, que van intervindre en la baralla i van procedir a la detenció del presumpte agressor, un xic de 21 anys de nacionalitat espanyola.

 

La víctima va patir lesions lleus en la seua mà esquerra pel que va ser atés pels servicis sanitaris. Es va donar la circumstància que, una volta calmats els ànims, els agents van comprovar que un familiar del detingut, que es trobava en el lloc, era buscat per un Jutjat d’Alacant que havia dictat contra ell una ordre de busca, pel que també va ser detingut. Els dos detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.