Detingut per intentar apunyalar al conductor d’un autobús en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de la Local d’Alacant han detingut a un xic que presumptament va intentar apunyalar amb una navalla de grans dimensions al conductor d’un autobús que li va recriminar que haguera estacionat en una parada, el que li impedia el pas i la baixada dels usuaris.

 

En la mateixa intervenció també va resultar arrestat un familiar del presumpte agressor a qui li constava una reclamació judicial d’un Jutjat d’Alacant, segons ha informat la Comissaria provincial.

 

La intervenció ha tingut lloc este dimarts quan el conductor d’un autobús urbà de la línia regular 3 d’Alacant acabava d’arribar a la parada de finalització de línia a on també es trobava un altre autobús i un cotxe estacionat en eixe lloc que impedia que el xofer poguera parar i fer la baixada i pujada de viatgers.

 

El conductor va haver de ser atés

Després d’usar el clàxon de l’autobús, es va personar l’usuari del cotxe i va començar a increpar al conductor. La discussió va pujar d’intensitat fins a un moment en el que el presumpte agressor es va dirigir al cotxe i va agafar d’una de les portes una navalla de grans dimensions amb la que va intentar agredir a la víctima, que va ser auxiliada pel conductor de l’altre autobús i per un jove que es trobava en el lloc i va avisar a la Policia.

 

En el lloc es van personar diferents dotacions de la Unitat de Barris de la Policia Local i de la Unitat de Prevenció i Reacció de la Brigada Provincial de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional en Alacant, que van intervindre en la baralla i van procedir a la detenció del presumpte agressor, un xic de 21 anys de nacionalitat espanyola.

 

La víctima va patir lesions lleus en la seua mà esquerra pel que va ser atés pels servicis sanitaris. Es va donar la circumstància que, una volta calmats els ànims, els agents van comprovar que un familiar del detingut, que es trobava en el lloc, era buscat per un Jutjat d’Alacant que havia dictat contra ell una ordre de busca, pel que també va ser detingut. Els dos detinguts van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.