Detingut per apunyalar a un home en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.

 

Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que alertava que una persona estava sent assistida per les lesions que presentava després de ser apunyalada amb una arma blanca en el costat.

 

Una vegada en el lloc, els agents van identificar als participants en la festa multitudinària en la qual, pel que sembla, s’hauria originat la baralla. Després de prendre declaració dels implicats, els policies van localitzar al presumpte autor, que ha sigut detingut. Per part seua, la víctima es troba hospitalitzada a l’Hospital General d’Alacant amb greus lesions en el tòrax.

 

Les persones participants en la festa han sigut proposades per a sanció per diversos incompliments de la normativa sanitària vigent i la finca en la qual es va celebrar l’esdeveniment ha sigut clausurada. La Policia Nacional no descarta més detencions mentre continua amb la investigació per a esclarir el succeït i sancionar als organitzadors.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.