Detingut per apunyalar a un home en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.

 

Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que alertava que una persona estava sent assistida per les lesions que presentava després de ser apunyalada amb una arma blanca en el costat.

 

Una vegada en el lloc, els agents van identificar als participants en la festa multitudinària en la qual, pel que sembla, s’hauria originat la baralla. Després de prendre declaració dels implicats, els policies van localitzar al presumpte autor, que ha sigut detingut. Per part seua, la víctima es troba hospitalitzada a l’Hospital General d’Alacant amb greus lesions en el tòrax.

 

Les persones participants en la festa han sigut proposades per a sanció per diversos incompliments de la normativa sanitària vigent i la finca en la qual es va celebrar l’esdeveniment ha sigut clausurada. La Policia Nacional no descarta més detencions mentre continua amb la investigació per a esclarir el succeït i sancionar als organitzadors.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.