Detingut per apunyalar a un home en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.

 

Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que alertava que una persona estava sent assistida per les lesions que presentava després de ser apunyalada amb una arma blanca en el costat.

 

Una vegada en el lloc, els agents van identificar als participants en la festa multitudinària en la qual, pel que sembla, s’hauria originat la baralla. Després de prendre declaració dels implicats, els policies van localitzar al presumpte autor, que ha sigut detingut. Per part seua, la víctima es troba hospitalitzada a l’Hospital General d’Alacant amb greus lesions en el tòrax.

 

Les persones participants en la festa han sigut proposades per a sanció per diversos incompliments de la normativa sanitària vigent i la finca en la qual es va celebrar l’esdeveniment ha sigut clausurada. La Policia Nacional no descarta més detencions mentre continua amb la investigació per a esclarir el succeït i sancionar als organitzadors.

Últimes notícies

Villar nega que sabera el 2022 que familiars seus optaven a vivendes públiques a la Platja de Sant Joan

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que no va saber fins gener de 2026 que familiars seus estaven en la cooperativa de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan. L’oposició torna a exigir la dimissió seua i de l’alcalde, Luis Barcala, pel cas Les Naus.

TransPerfect acomiada 266 empleats que entrenaven la IA d’Apple a Espanya

TransPerfect ha acomiadat 266 anotadors de dades que entrenaven sistemes d’intel·ligència artificial d’Apple des de diverses ciutats espanyoles, incloses València i Alacant. El sindicat FIST denuncia represàlies i irregularitats prèvies en la gestió laboral.

Aplazada sense data la comissió de Les Corts sobre les VPO de Les Naus d’Alacant

Les Corts han ajornat sense nova data les sessions de la comissió que investiga les presumptes irregularitats en les VPO de Les Naus d’Alacant, previstes per al 20 i 22 d’octubre, per a evitar interferir en les eleccions generals del 29 de novembre. L’oposició acusa PP i Vox de tractar d’amagar el cas en plena ampliació de la investigació judicial.

Luis de la Fuente visitarà el mural dedicat a la selecció en el barri de Montolivet

Luis de la Fuente visitarà divendres el mural dedicat a la selecció espanyola de futbol al Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet, a València, junt amb l’alcaldessa Maria José Catalá. L’obra d’Alberto León ret homenatge al triomf de l’equip i a l’afició.

Un llegat de futur

El President de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es dirigix als valencians amb motiu del 9 d'octubre

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.