Detingut per apunyalar a un home en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal a Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.   Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que […]

Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.

 

Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que alertava que una persona estava sent assistida per les lesions que presentava després de ser apunyalada amb una arma blanca en el costat.

 

Una vegada en el lloc, els agents van identificar als participants en la festa multitudinària en la qual, pel que sembla, s’hauria originat la baralla. Després de prendre declaració dels implicats, els policies van localitzar al presumpte autor, que ha sigut detingut. Per part seua, la víctima es troba hospitalitzada a l’Hospital General d’Alacant amb greus lesions en el tòrax.

 

Les persones participants en la festa han sigut proposades per a sanció per diversos incompliments de la normativa sanitària vigent i la finca en la qual es va celebrar l’esdeveniment ha sigut clausurada. La Policia Nacional no descarta més detencions mentre continua amb la investigació per a esclarir el succeït i sancionar als organitzadors.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana del 2024 preparen actes d’homenatge a Paiporta, Alaquàs i València

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 commemoraran el segon aniversari amb actes d’homenatge i marxes a Alaquàs, Paiporta, València i altres municipis de la província. Els actes inclouen reconeixements, projeccions, música i una manifestació a València.

Temps estable en la Comunitat Valenciana i lleu descens de les temperatures

La Comunitat Valenciana afronta el tram final de la setmana amb oratge estable, alguns intervals de núvols i un lleu descens tèrmic este dijous. El vent bufarà fluix amb canvis de direcció i hi haurà marejadeta a les aigües costaneres.

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.