13.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detingut per apunyalar a un home en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal a Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut al presumpte autor d’un apunyalament amb arma blanca a una persona en el tòrax després d’una baralla en una festa il·legal celebrada aquest cap de setmana als voltants de la partida de l’Alcoraya, a Alacant.

 

Els agents van rebre un avís sobre les 06.00 hores del dissabte que alertava que una persona estava sent assistida per les lesions que presentava després de ser apunyalada amb una arma blanca en el costat.

 

Una vegada en el lloc, els agents van identificar als participants en la festa multitudinària en la qual, pel que sembla, s’hauria originat la baralla. Després de prendre declaració dels implicats, els policies van localitzar al presumpte autor, que ha sigut detingut. Per part seua, la víctima es troba hospitalitzada a l’Hospital General d’Alacant amb greus lesions en el tòrax.

 

Les persones participants en la festa han sigut proposades per a sanció per diversos incompliments de la normativa sanitària vigent i la finca en la qual es va celebrar l’esdeveniment ha sigut clausurada. La Policia Nacional no descarta més detencions mentre continua amb la investigació per a esclarir el succeït i sancionar als organitzadors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.