Detingut un sospitós per l’assassinat de la dona trobada morta a Borriana a l’abril

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home en qualitat de sospitós per l’assassinat d’una dona de 41 anys el passat mes d’abril a Borriana segons ha informat la Comandància Provincial en un comunicat.

La detenció es va produir este dimarts segons les mateixes fonts, que de moment no han precisat ni l’edat ni els vincles del detingut amb la dona assassinada.

Cal recordar que el dia 22 d’Abril del present any, a la localitat de Borriana, va aparéixer al «Camí Vell de la Mar» el cos sense vida d’una dona.

Agents de la Guàrdia Civil pertanyents a la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, van iniciar llavors una investigació per a l’esclariment dels fets i circumstàncies de la mort, que després de dos mesos d’intenses investigacions van culminar el dia 29 del passat mes de juny amb la detenció a la població de Borriana d’un home com a suposat autor d’un delicte d’homicidi.

Les diligències instruïdes juntament amb el detingut han estat lliurades en els Jutjats de Vila-real.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.