Detingut un sospitós per l’assassinat de la dona trobada morta a Borriana a l’abril

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home en qualitat de sospitós per l’assassinat d’una dona de 41 anys el passat mes d’abril a Borriana segons ha informat la Comandància Provincial en un comunicat.

La detenció es va produir este dimarts segons les mateixes fonts, que de moment no han precisat ni l’edat ni els vincles del detingut amb la dona assassinada.

Cal recordar que el dia 22 d’Abril del present any, a la localitat de Borriana, va aparéixer al “Camí Vell de la Mar” el cos sense vida d’una dona.

Agents de la Guàrdia Civil pertanyents a la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, van iniciar llavors una investigació per a l’esclariment dels fets i circumstàncies de la mort, que després de dos mesos d’intenses investigacions van culminar el dia 29 del passat mes de juny amb la detenció a la població de Borriana d’un home com a suposat autor d’un delicte d’homicidi.

Les diligències instruïdes juntament amb el detingut han estat lliurades en els Jutjats de Vila-real.

Últimes notícies

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.