Detingut un sospitós per l’assassinat de la dona trobada morta a Borriana a l’abril

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home en qualitat de sospitós per l’assassinat d’una dona de 41 anys el passat mes d’abril a Borriana segons ha informat la Comandància Provincial en un comunicat.

La detenció es va produir este dimarts segons les mateixes fonts, que de moment no han precisat ni l’edat ni els vincles del detingut amb la dona assassinada.

Cal recordar que el dia 22 d’Abril del present any, a la localitat de Borriana, va aparéixer al “Camí Vell de la Mar” el cos sense vida d’una dona.

Agents de la Guàrdia Civil pertanyents a la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, van iniciar llavors una investigació per a l’esclariment dels fets i circumstàncies de la mort, que després de dos mesos d’intenses investigacions van culminar el dia 29 del passat mes de juny amb la detenció a la població de Borriana d’un home com a suposat autor d’un delicte d’homicidi.

Les diligències instruïdes juntament amb el detingut han estat lliurades en els Jutjats de Vila-real.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.