Detingut un sospitós per l’assassinat de la dona trobada morta a Borriana a l’abril

 

La Guàrdia Civil ha detingut un home en qualitat de sospitós per l’assassinat d’una dona de 41 anys el passat mes d’abril a Borriana segons ha informat la Comandància Provincial en un comunicat.

La detenció es va produir este dimarts segons les mateixes fonts, que de moment no han precisat ni l’edat ni els vincles del detingut amb la dona assassinada.

Cal recordar que el dia 22 d’Abril del present any, a la localitat de Borriana, va aparéixer al “Camí Vell de la Mar” el cos sense vida d’una dona.

Agents de la Guàrdia Civil pertanyents a la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Castelló, van iniciar llavors una investigació per a l’esclariment dels fets i circumstàncies de la mort, que després de dos mesos d’intenses investigacions van culminar el dia 29 del passat mes de juny amb la detenció a la població de Borriana d’un home com a suposat autor d’un delicte d’homicidi.

Les diligències instruïdes juntament amb el detingut han estat lliurades en els Jutjats de Vila-real.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.